mijn (ex) verzorg pony is 26 en haar vriendinnetje is 27. ik ga 1x in de maand samen met een vriendin er naar toe (ze wonen in duitsland) maar als we een buitenrit gaan maken zijn ze niet te houden. in het begin van de buitenrit zijn ze hartstikke pittig. en meestal na een half uurtje stappen en draven. mogen ze zich ff uitleven door flink een galopje te doen. met als resultaat: 2 stuurloze racende bejaardjes.
onze oude new forrest pony is nu bijna 30 en zit nog super in zijn velletje en is nog heel gezond. zo gezond zelfs dat hij nog bijna elke dag een half uurtje gereden word en zo 1 keer in de maand op wedstrijden uitgebracht word in het B door een meisje van 9. dit gaat super goed.
ja voor natuurlijk. mijn welshpony is 25 jaar oud en ziet eruit als hoogbejaard. mager, ziet slecht, heeft slechts een paar tanden. alleen de speurt die zij de wei inneemt doet je denken aan een jonge blom
JA in de HK is prima! Mijn Atreyu is 26. Ze heeft zware artrose en ik ben bang dat ik binnenkort een erge beslissing moet gaan nemen.... Hopelijk kan ik nog een tijdje op het forum meebabbelen!
Ik ben voor, vind het een ontzettend goed idee, je loopt toch tegen problemen aan. Is anders als jonge paarden, die hebben vaak niet zoveel medische klachten als ouderen.
Volgens mij heb je daar niet genoeg posts voor..? Of ben ik nu in de war met jeugdhonk..? Hmm weet het niet meer. Als het wel met de posts te maken heeft mag je wel onder mijn naam..