Kan dit zomaar op Bokt?????

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Re: Kan dit zomaar op Bokt?????

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 16:28

KiWiKo schreef:
naja zeker weer een stel jonkies

jij bent toch ook nog lekker jong?
denk eerder dat dit soort dingen door de warmte komen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 16:30

Ik denk dat we nu maar aan het moderator team over moeten laten om te beslissen of dit kan.......zoals de titel zegt !!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 16:31

gaat iemand nog vertellen of dit probleem al opgelost is?

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 16:31

Hoe je het ook wendt of keert, deze zogenaamde regeling is werkelijk waar van het niveau van een stel achtjarigen. Ik vind het van de zotte dat hier ook niet iets aan gedaan wordt. Bokt blijft een openbaar forum en dan kun je op je achterste poten gaan staan, iedereen is dan welkom.

Maar goed, ik bekijk het simpel. Als jullie je prettig voelen bij dit niveau dan moet je dat vooral blijven doen. Ik zal er geen oog om open laten. Ik lach er alleen maar om, zoals waarschijnlijk de meesten. Ik ben het wel met Oestinja eens dat het beheer hier echter wel iets aan zou moeten doen. Als je zo graag jezelf wil verheerlijken met regeltjes en dingetjes, doe het dan ook goed.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 16:32

Slimmerik, als je beweert dat je weet over wie het gaat (gebaseerd op een paar topics waarin Oestinja met mensen uit dit topic van mening verschilde) en het een hetze noemt, terwijl het over een totaal andere persoon gaat. Dan noem ik dat een rel proberen op te starten.

Voor de nieuwsgierigen onder ons, in dit geval gaat het om een ex van een topic-lid die haar op een nogal vervelende manier heeft behandeld.

Door de HK-topics van deze groep lopen een aantal running gags die terug blijven komen, door halverwege topic 3 binnen te komen vallen snap je daardoor vaak niet waar het over gaat. Sommige kunnen daar op een leuke manier mee omgaan, anderen niet.

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 16:36

Ik vind het jammer dat TS (die zo graag met ons mee wilde doen) niet de moeite heeft genomen om zich dan ook daadwerkelijk in onze geschiedenis te verdiepen.

In dat geval had ze zich de moeite kunnen besparen dit topic te openen Knipoog

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 16:37

Slimmerik, er wordt sinds afgelopen donderdagavond gespamt en dat wordt als bijzonder vervelend ervaren.

Ik heb persoonlijk heel sterk het gevoel dat dit weer een nieuwe poging is om een groep bokkers te pesten, aangezien spammen niet lukt en ik me niet kan herinneren dat Oestinja de moeite heeft genomen om aan één van de leden te vragen waar het over ging, maar gelijk een topic erover opent.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 16:41

Tavanta schreef:
Ik vind het jammer dat TS (die zo graag met ons mee wilde doen) niet de moeite heeft genomen om zich dan ook daadwerkelijk in onze geschiedenis te verdiepen.

In dat geval had ze zich de moeite kunnen besparen dit topic te openen Knipoog

Ik vind het nogal sterk dat iemand eerst de andere 2 topics door moet lezen..
Dat doe je toch niet.. Met een beetje gezond verstand, daar ben je uren mee bezig..

Zou wat zijn als de leden in ons HK topic dat zouden moeten doen, dan zouden ze 7 topics door moeten worstelen.. En bij anderen zelfs 17..

Echt te gek voor woorden..
Maar als jullie je zo goed voelen daarbij, mij stoor je je er opzich niet mee..

Maar ja.. waarom reageer ik er dan op Tong uitsteken
Nou omdat jullie die nieuwelingen niet eens de kans gunnen te verdiepen.. Jullie negeren ze volkomen met ienieminie tekstjes als er is er een van buiten..

Winkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 16:42

Blijkbaar wilde de TS meedoen maar mocht dit niet. Tenminste.. dat haal ik uit de tekst!?! Beetje vreemd, maar er zijn genoeg andere topics waar je wel welkom bent Knipoog

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 16:46

Aangezien er een minder leuke voorgeschiedenis is tussen TS en de leden van dat Topic en ze met een aantal bokt-medestanders opeens binnen komt vallen en het topic begint vol te spammen is het misschien logisch dat de leden niet echt op TS zitten te wachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 16:50

Om welk topic het gaat weet ik, ik heb het zelfs een tijd meegelezen.
Gewoon een clubje Bokkers dat 'elkaar gevonden heeft' om samen over vanalles, en vaak over niets, te kletsen. Aangezien het deel drie is lijkt het mij dat "de regels" uit het begin er alleen nog staan omdat ze ooit gemaakt zijn.
Dit clubje is imo overigens erg gastvrij; ik heb iemand eens een PB met een vraag over het topic gestuurd en kreeg niet alleen netjes antwoord maar werd zelfs uitgenodigd lekker mee te komen praten.

Tjonge, HK-topics met "regels om mee te mogen doen" zijn er vast wel meer en zijn er altijd geweest denk ik. Het Pennymeisjes-topic moest je bijvoorbeeld 100.000% Penny voor zijn. Nou, alles wat daar meekletste was alles behalve Penny.
Beetje kinderachtig dat dan iemand opeens over toelatingsregels valt van een topic waar al twee delen aan voorafgegaan zijn.

Eigenlijk zonde van de energie maar aangezien ik erg nieuwsgierig ben trek ik een fles rosé open en blijf ik dit nog even volgen.

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 16:53

Even een quote uit het betreffende topic.................

Apple schreef:
Even een opmerking hier tussendoor:

Madacha en Oestinja het is nergens in de Huiskamer de bedoeling om een topic binnen te vallen en het dan met zn tweeen rond te gaan spammen. Dat is sfeerbedervend en erg onvriendelijk tegenover de rest van de posters.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 16:53

sjietaah schreef:
Maar ja.. waarom reageer ik er dan op Tong uitsteken
Nou omdat jullie die nieuwelingen niet eens de kans gunnen te verdiepen.. Jullie negeren ze volkomen met ienieminie tekstjes als er is er een van buiten..

De enige reden waarom er tegenwoordig zo op nieuwelingen gereageerd wordt is vanwege een groep mensen die allemaal in verbinding staan met één bokster die een probleem met de leden van dit topic schijnt te hebben.

Er komen regelmatig nieuwe leden bij, waarvan een aantal blijven hangen omdat daar een klik mee is en een groot deel na een paar avonden besluit dat ze zich toch niet zo thuis voelen. Net zo als in andere HK-topics.

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 16:54

Vraag me af wat de ts hier mee wil bereiken.
Je hoeft het niet te lezen.
Je kunt het ook gewoon negeren.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 16:58

Ik reageer enkel en alleen op de eerste post.

Als je de topics hebt gelezen, dan wordt mijn ex bedoelt met 'Jeweetwelwie' aka 'Youknowwho'.

Hij was anti bokt en wilde niet zijn naam op bokt, dus werd het al snel 'Jeweetwelwie'.

Ga maar de topics nalezen. Ga niet iets gillen wat suggestief is.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:02

Ondertussen is de ergste kwaadheid gezakt. Ik heb persoonlijk geen enkele behoefte om met wie dan ook een vete te hebben op bokt. Persoonlijk vind ik dat je in een topic een meningsverschil ergens over moet kunnen hebben, maar dat ook in dat topic achter moet kunnen laten.

Ik ben dan verder ook niet meer van plan hier te reageren. Mochten mensen ergens nog vragen over hebben, dan PB-en ze mij maar.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:06

Karl66 schreef:
Ondertussen is de ergste kwaadheid gezakt.

Ik ben niet kwaad geweest, vind het juist hilarisch!! Haha!

Dat dit alleen al gedacht wordt! Haha!

Mensen die ons verdenken of vinden dat het niet kan, ga even alle 3 de HK topics doorlezen en kom erachter dat het mijn ex is Lachen

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:13

Even een toevoeging: mijn ex zat ook op bokt en weet dat hij hier over forum gaat alszijnde 'Jeweetwelwie'. Dus geen paniek, alles is oke Lachen

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:13

Ik heb een beetje de indruk dat ts op alle slakken zout wil leggen. Ik heb het geloof ik al eerder tegen je gezegd, maak je niet zo druk om alles.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:14

Katja schreef:
Ik heb een beetje de indruk dat ts op alle slakken zout wil leggen. Ik heb het geloof ik al eerder tegen je gezegd, maak je niet zo druk om alles.

Ze heeft me idd via PB de wat minder milde versie van dit gegeven.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:21

Eigenlijk heb ik altijd gedacht dat BOKT iets met paarden te maken had!!!!! Maar je mag NIET van paarden houden ,of je moet het geheim houden om mee te kunnen doen?????? Waar zijn in dit geval de moderators???? SLUITEN die handel! En als het allemaal als een geintje bedoeld is....leuk hoor, maar bij mij kan hij er niet in!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:25

Goh, sommige mensen hebben echt geen humor he? Scheve mond

@ aerdenhout1; wat betreft het niet hebben over paarden heb je genoeg aan het eerste topic. Als je die hebt doorgelezen, dan weet je wat er bedoeld wordt Ja
Laatst bijgewerkt door 050206051012 op 22-07-06 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:25

Ehm t hele topic valt wel mee hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:26

Huiskamer is natuurlijk wel een apart stukje van Bokt, waar vaak ook op een aparte manier gereageerd wordt in topics Knipoog

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:30

Marreke schreef:
Huiskamer is natuurlijk wel een apart stukje van Bokt, waar vaak ook op een aparte manier gereageerd wordt in topics Knipoog

Juist! Alleen de topicleden weten wat er bedoeld wordt met 'Jeweetwelwie' en het niet mogen praten over paarden. De overige bokkers die niet lid zijn van het topic, zijn mensen waarvoor het ook geen meerwaarde heeft om dit wel te weten. En zou je het dan tóch willen weten, dan is Pben niet zo moeilijk (uit ervaring weet ik dat TS weet hoe het moet).

Maar ik weet waar TS op uit is, dus ik ga maar WEER eens op de TEMknop rammen, een mod Pben en de Pbtjes aan mij doorsturen naar de mod.

Word hier erg moe van Oestinja! Je bent 39 en dan zulke topics en reacties, vind ik werkelijk verbazingwekkend