temmen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eline

Re: temmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 12:24

Die engelse categorieën hoef je niet te gebruiken. Als je gewoon heel kort aangeeft wat er aan de hand is: staat verkeerd, dubbelpost, moddergooien is het voor ons duidelijk.

Bart is nog aan het werk naar een nieuw systeem waarin de mods ook weer berichten terug kunnen sturen (is verplaatst, gaan we aan werken, dat soort dingen)(

Perlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 12:26

Kunnen de mods nou ook niet meer zien wie er getemd heeft?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 12:31

Yup, we kunnen wel zien wie er getemd heeft. Dus als er onduidelijkheden zijn, kunnen we wel gewoon een pb sturen.

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 12:48

Het valt me op in sommige topics dat er te pas en te onpas wordt getemt, vaak door mensen het niet eens zijn met wat iemand anders post of omdat de persoon in kwestie ze niet aan staat en daar heb ik toch wel wat moeite mee.
Ik tem alleen maar als mensen dingen zeggen die beledigend zijn voor anderen, ik vind het kwetsen van andere mensen gewoon niet kunnen op een openbaar forum.

Perlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 12:53

oestinja, als dat al zo is (hoe weet je dat) dan zijn het toch altijd nog de mods die beslissen of er wel of niet wat mee gedaan word. En als zij vinden dat de persoon die temt te vaak onnodig temt op de manier zoals jij het stelt, dan zouden ze er vast wel wat van zeggen. Pling

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 12:54

Oestinja: Dat gebeurt inderdaad vaak genoeg.

Maar dat zien wij ook, er zijn vaak genoeg tems waar wel naar gekeken wordt, maar waar wij geen actie op ondernemen omdat het naar onze mening niet nodig is.

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 13:01

Perlina, dat weet ik omdat er lieden zijn die meteen even per PB menen te moeten zeggen dat ze hebben getemT om die reden, of ze zetten het doodleuk in een topic neer. Van mij mogen ze dat verder zelf weten, ik weet ook wel dat de mods er naar kijken en er niets mee doen als ze vinden dat dat niet nodig is.

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 13:04

eigenlijk zet ik er bijna nooit wat bij, alleen als het niet meteen duidelijk is, maar zal het in vervolg wel doen Lachen .

maar ik mis nu wel de functie dat de mods terug kunnen pb-en, hoop dat die snel terug komt want op vragen over topic/posts krijg je nu geen antwoord meer Scheve mond .

Perlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 13:09

oestinja schreef:
Perlina, dat weet ik omdat er lieden zijn die meteen even per PB menen te moeten zeggen dat ze hebben getemT om die reden, of ze zetten het doodleuk in een topic neer. Van mij mogen ze dat verder zelf weten, ik weet ook wel dat de mods er naar kijken en er niets mee doen als ze vinden dat dat niet nodig is.

Haha, ok, kijk dat heb ik zelf nog nooit gehad. Ik doe het zelf trouwens ook nooit Knipoog Als ik heb getemd komen mensen er zelf wel achter. Ik heb wel eens in een topic gezet dat ik heb getemd, als er bijv. 5 reacties zijn in de trant van 'stem-op-mij-topics zijn verboden' Dan zeg ik 'Nee idd, maar ik heb al getemd', dan hoeven ze het niet de hele tijd te herhalen Knipoog

edit: typo

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 13:14

Ja, dat is volgens mij wel een goeie, dat je temt na dat soort reacties en het even meld, steeds dezelfde kreten moeten lezen is ook erg slaapverwekkend!!!!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 17:15

IcePrincess schreef:
ik mis nu wel de functie dat de mods terug kunnen pb-en, hoop dat die
snel terug komt want op vragen over topic/posts krijg je nu geen
antwoord meer Scheve mond .

aha, dus daarom krijg ik nooit een berichtje terug als ik getemt heb!
(ik vink dat altijd aan)

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 17:16

Yup, het komt echt terug, maar op dit moment kunnen we via het tem systeem geen berichtjes sturen.

Als je dus echt een vraag heb over een topic kan je het beste even een pb aan een mod sturen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 17:21

de PB knop is anders wel heel snel gevonden als er een ow uitgedeeld moet worden Haha! Haha! dus die vlieger gaat bij mij niet op Haha!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 17:23

Op het moment dat ik uitleg nodig heb over een tem weet ik de pb knop ook te vinden. Ik geef alleen aan dat als je een vraag hebt over een topic, pm op dit moment sneller is dan tem.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 17:24

duidelijk Haha! Haha!