Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bas232 schreef:Het is onzin dat je computer vast zou lopen door veel foto's etc in een profiel.
Dat heeft niets met de foto's, profiel of forum te maken.
Ik vrees dat er iets heel erg mis is in je PC of Internet verbinding.
Shadow0 schreef:Bas232 schreef:Het is onzin dat je computer vast zou lopen door veel foto's etc in een profiel.
Dat heeft niets met de foto's, profiel of forum te maken.
Ik vrees dat er iets heel erg mis is in je PC of Internet verbinding.
Bas, heb je een adresje waar ik ook zo'n kristallen bol zou kunnen kopen? Het lijkt me ideaal om voortaan overal Het Antwoord op te hebben, en op grond van niet meer dan een paar woorden op internet precies te weten wat er mis is.
odetteke schreef:Nu wel
http://www.bokt.nl/forums/{SMILIES_PATH}/smile.gif
Shadow0 schreef:Beste Bas, of het wel of niet mogelijk is dat de computer vastloopt laten we maar in het midden (al is het algemeen bekend dat computers wel eens vaker vast lopen terwijl ze dat niet 'horen' te doen)
Maar dat is eigenlijk de kern van de zaak niet. Het punt is dat 200 grote foto's ALTIJD een flinke aanslag doen op je geheugen, je cache en je internetverbinding. Een aanslag die volgens mij helemaal niet nodig is want er is niemand geinteresseerd in zoveel foto's in 1 keer. En dat is waar het om draait. Het profiel is bedoeld als leuke eerste indruk en achtergrond bij de gebruikers. Het is volstrekt niet nodig om ieder miniem detail van de afgelopen 16 jaar in veelvoud op te nemen. Laten we het redelijk houden, dan is er niets aan de hand, maar mensen die het overdrijven zorgen voor overlast, zeker bij mensen met mindersnelle verbindingen of minderluxe systemen.En dat is gewoon niet nodig.
odetteke schreef:Hij werkt wel, maar het laden gaat niet supersnel
odetteke schreef:Die ene die ik je via pb had gestuurdanderen kan ik zo snel niet vinden nu de zoekfunctie het helemaal niet meer doet
Tieneke schreef:Liep wel degelijk vast bij mij,
512 RAM
vrij: 2.80 GB
XP
IE6
ADSL
Tieneke schreef:Even foutje verbeteren: adsl moet kabel zijn (was even in de war, bij mijn pa hebben we adsl, hier kabel)
edit: AdAware loopt
edit 2: CC ook
Tieneke schreef:wel grappig dat ik de enige ben die reageert, alle andere computers zullen nog vasthangen, zeker?