Gaan we over "likable" hebben?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjoert schreef:Dit topic is inmiddels rijp voor het kippenhok geloof ik.
Gaan we over "likable" hebben?![]()
slimmerik schreef:Tjee het niveau daalt steeds meer.......Ik vind Bas232 wel een erg slechte verliezer. Het zoveelste topic wat hij uit frustratie opent.
Maar het loopt hier natuurlijk beter als op Fokt.nl want daar krijgt hij amper respons.....
En dan de vraag: Heeft bokt geen goede moderators nodig.
Taaltechnisch een ramp. Te lang in België vertoeft manneke ???![]()
![]()
oestinja schreef:Zeg Sjoert, als we zo doorgaan, mag dit topic dan in de huiskamers? Kippehok is ook goed hoor......
Yvonniej schreef:slimmerik schreef:Tjee het niveau daalt steeds meer.......Ik vind Bas232 wel een erg slechte verliezer. Het zoveelste topic wat hij uit frustratie opent.
Maar het loopt hier natuurlijk beter als op Fokt.nl want daar krijgt hij amper respons.....
En dan de vraag: Heeft bokt geen goede moderators nodig.
Taaltechnisch een ramp. Te lang in België vertoeft manneke ???![]()
![]()
Ja inderdaad!
@bas- Moeten ik op de grond gaan zitten bas? het niveau word wel erg laag
nieuw werkwoord ??? Nee maar zonder dollen: wat voegt het toe aan bokt dit topic?? Hij heeft al zoveel antwoorden gehad van het mod-team maar hij wil zich er gewoon niet bij neerleggen. Kijk en dan moet je toch in mijn ogen je eigen misschien afvragen: wat doe ik hier nog !!Citaat:Bas-bashen.
Sjoert schreef:Bas-bashen lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
Dat heeft die jongen helemaal niet verdient.
Overigens lijkt het me een goed plan wanneer iedereen gewoon lekker naar bed toe gaat en er morgen met een frisse neus weer tegen aan kijkt.
Sjoert schreef:Bas-bashen lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
Dat heeft die jongen helemaal niet verdient.
Overigens lijkt het me een goed plan wanneer iedereen gewoon lekker naar bed toe gaat en er morgen met een frisse neus weer tegen aan kijkt.
Sjoert schreef:Daar draait dit topic niet om.
Het gaat om de vraag of bokt geen nieuwe moderators nodig heeft.
Antwoord: Jawel. Als aanvulling op het huidige aantal moderators.
Yvonniej schreef:
sommige mensen leven overdag, sommigen 's avonds..