(en ik ben niet regilieus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoonChloe schreef:Ook in de echte leven roep ik "amen" als ik mee eens ben met iets!
(en ik ben niet regilieus)
Paula schreef:Hahahaha, sorry hier moet ik toch echt even om lachen.
Amen is gewoon; hier ben ik het helemaal mee eens, niet met betrekking tot iets religieus hoor.
Ik zou me er maar niet druk om maken, ik zou er zelf géén problemen mee hebben hoor, maar dat is iets heel anders.
Citaat:Ik houd persoonlijk niet zo van religieuze uitingen
lorenzolover schreef:Paula schreef:Hahahaha, sorry hier moet ik toch echt even om lachen.
Amen is gewoon; hier ben ik het helemaal mee eens, niet met betrekking tot iets religieus hoor.
Ik zou me er maar niet druk om maken, ik zou er zelf géén problemen mee hebben hoor, maar dat is iets heel anders.
he ? het was toch van : ik snap hier niks van
T@nj@ schreef:Ik gebruik amen dus ook regelmatig en dan meestal in combi met deze
Ik ben dus wel gelovig opgevoed, althans, toen ik nog heel jong was maar ik heb wel altijd op katholieke scholen gezeten en weet de betekenis van het woord wel maar ik erger mij er dus niet aan dat het ook op andere manieren wordt gebruikt (anders zou ik het zelf niet doen)
Ik ben zelf ondanks mijn achtergrond dus niet religieus hoor.
Ranja schreef:Zo beter?
Paula schreef:Ik merk geen verschil in toename met ''religieuze'' uitingen van een jaar terug en nu.