Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik kan niet goed meer posten;
Fatal error: Cannot redeclare class bbcode in /var/www/sites/www.bokt.nl/forums/includes/functions_posting.php on line 838
je ziet alle berichten maar op 1 pagina.. en op de volgende pagina wordt alles herhaalt. En het is voor de helft engelstalig..
En je ziet je eigen berichten niet staan...
Topic's zijn door elkaar gegooid?
Ik kan mijn eigen berichten niet meer vinden..
ik zie geen nieuwe post meer in de huiskamertopics......
Krijg steeds oude posts te zien, drukken in het fora op de laatste nieuwe post brengt mij ook weer naar de laatste bladzij met een post van 2 maanden oud.
ik kan niet goed posten, mis de zoek functie, en van de hk topics klopt vrij weinig.. en in m'n profiel zie ik overal kruisjes waar ik smileys had staan..
Als je een topic opent, staan de berichten van de eerste pagina ook op de laatste. Bovendien kan ik mijn eigen berichten niet meer terugvinden.
Zodra er een tweede pagina bij is.. valt er niet meer te posten in het desbetreffende topic.
En krijg je op elke pagina dezelfde reacties.
HK topics lopen qua datums totaal door elkaar. Op eerste en laatste blz. kom je normaal gesproken, de eerste post tegen van het topic.
Bij EA staan de topics weer op laatste postdatum en niet meer op start topicdatum gesorteerd
Zie kruisjes bij het knopje pb, edit , replay enz enz .
Verder zijn alle berichtjes door elkaar gehusselt. Ook bij HK. (Daar vooral.)
Home is er niet meer.
Vaak krijg ik dit: Fatal error: Cannot redeclare class bbcode in /var/www/sites/www.bokt.nl/forums/includes/functions_posting.php on line 838
- Helft engels
- Topics verdwenen
- In hk (bij 2 topics verder niet gekeken) is de eerste post ook de laatste
- Andere lay-out (weet niet of dit de bedoeling was)
- Kan alleen op FZ posten volgens mija
HK topics lopen qua datums totaal door elkaar. Op eerste en laatste blz. kom je normaal gesproken, de eerste post tegen van het topic.
Verborgen gebruikers (die in UCP aangegeven hebben verborgen te willen blijven) staan nu schuingedrukt.