Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leentje1 schreef:Haha of,
Welkom op www.bokt.nl. Dit is een forum waar o.a. paardenmensen komen. Natuurlijk zijn Penny's ook wel toegestaan. Maar we garanderen je dan een heel afgezeikt leven.
Verder aan de paardenmensen. Laat penny's met rust.
Groetjes, BartBV en Heike.
Edit:Wij wensen je een fijn bestaan op bokt.
GEINTJE
NieneWiep schreef:Niine schreef:Ben ook wel benieuw!! Ik dacht mijn eerste topic!
Ehh, hoe bedoel je?
Leentje1 schreef:we wachten gewoon op Heike. Of heeft iemand zin om nog zo'n berichtje als die van mij te maken? Ga je gang want dat is heel leuk. (Vooral als je in een melige bui bent)
Ineke2 schreef:Ziet er leuk uit hoor!! Tis nog rustig, maar dat gaat denk ik wel veranderen!
Groetjes Ineke
BartVB schreef:Heb net ook al een tijdje met Iris zitten ICQ-en.. Mijn bericht is denk ik een beetje verkeerd overgekomen. Zo heb ik het allemaal niet bedoeld dus.
Wou vooral zeggen dat we niet moeten verzanden in alleen maar onzinnige reacties (en dat was dus niks persoonlijks tegen Iris).
We kunnen eventueel dingen weghalen, maar er moet heel wat gebeuren voor we dat doen. En ik denk dat het ook wel het duidelijkst/netst is als we dan ook even aangeven dat we iets verwijderd of verplaatst hebben.
Maar we zien dus wel hoe het allemaal loopt. Ik denk dat het allemaal wel los zal lopen. Grote voordeel is dat we nu wat meer tegen stokers kunnen doen, stokers hou je natuurlijk nooit helemaal tegen, maar dit systeem zou in iedergeval iets beter moeten werken.
Maris89 schreef:Leentje1 schreef:we wachten gewoon op Heike. Of heeft iemand zin om nog zo'n berichtje als die van mij te maken? Ga je gang want dat is heel leuk. (Vooral als je in een melige bui bent)
Dit is dus niet de bedoeling, als je Heike of BartVB intypt bij de zoekmachine krijg je ook al hun berichtjes te zien.
Berichten van Heike
Berichten van BartVB
Citaat:Maar fijn dat de reacties tot nu toe allemaal zo positief zijn.. En nu maar hopen dat het hier ook een beetje druk wordt