Lielle schreef:
We passen dit consequent en voor iedereen toe, anders wordt er weer verweten dat we met 2 maten meten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lielle schreef:
We passen dit consequent en voor iedereen toe, anders wordt er weer verweten dat we met 2 maten meten
Ibbel schreef:Prima schreef:Maar de grap in deze is dat de problematiek verschoven wordt naar de TS; door het 'lastiger' te maken om een topic te plaatsen.
De TS kan natuurlijk ook gewoon eerst de regels lezen en zich daaraan houden. Dan /is/ er nl geen problematiek...Citaat:Geloof eens in de zelflerende organisatie.
Een zelflerende organisatie. Waar denk je dat we naar streven?
Als het goed is heb jij nu geleerd minder en kleinere foto's te plaatsen![]()
Als /wij/ dat iedere keer voor je doen, leer /jij/ daar niets van. Hooguit gemakzuchtig worden omdat de mods wel alle rommel opruimen. En dat was nou net een zelflerende actie die we /niet/ willen uitdragen.
Elaine schreef:Ik ben het met Prima eens.
Als ik het goed begrijp wil je per situatie naar de sanctie kijken. Vind ik prima
Als er 17 nuttige fotos staan (dus rijden, echt duidelijk, niet 10x hetzelfde) vind ik niet dat er 2 link moeten worden. Als er 14 drollenscheppende-fotos staan, en 1 uitstapfoto mag van mij het topic naar de mesthoop.
Zoaisl hierboven beschreven: in de rechtzaal word niet gekeken: o mannetje A deed in 2001 ongeveer hetzelfde als mannetje B, nu hier voor me.. o dan mag hij ook 15 jaar achter slot en grendel.
Nee stuk voor stuk, feit voor feit, zaak voor zaak..
door_ schreef:Ik snap wel dat er wordt gepleit voor minder strakke regels, alleen ik denk dat er hier al vrij vaak aangelopen wordt tegen het: Met twee maten meten,of het beschuldigen daarvan, en dat dat dan alleen maar erger gaat worden...
Citaat:Prima schreef:Nee hoor, je snapt mijn inziens helemaal niets van wat ik heb geschreven of wat ik bepleit. Het blijkt uit elk woord wat je schrijft.
Het heeft niets te maken met strakke regels (maar met het toepassen ervan)
Het heeft niets te maken met meten met meerdere maten.
Juist door ondoordachte reacties als dit, worden regels gemaakt
Trouwens ik ben een man
door_ schreef:Ik heb geen persoonlijke discussie met jou dus ik zou me god niet weten wat ik per pb jou te melden moet hebben......................@ Sammie: mijn mening was heel duidelijk neergezet op de vorige pagina hoor, verder laat ik de discussie met jou hierbij, als je mij persoonlijk nog wat te melden hebt lijkt me dat beter per pb
Djilan schreef:Elaine schreef:Ik ben het met Prima eens.
Als ik het goed begrijp wil je per situatie naar de sanctie kijken. Vind ik prima
Als er 17 nuttige fotos staan (dus rijden, echt duidelijk, niet 10x hetzelfde) vind ik niet dat er 2 link moeten worden. Als er 14 drollenscheppende-fotos staan, en 1 uitstapfoto mag van mij het topic naar de mesthoop.
Zoaisl hierboven beschreven: in de rechtzaal word niet gekeken: o mannetje A deed in 2001 ongeveer hetzelfde als mannetje B, nu hier voor me.. o dan mag hij ook 15 jaar achter slot en grendel.
Nee stuk voor stuk, feit voor feit, zaak voor zaak..
Weet je hoeveel tijd dat gaat kosten als we elk topic waar teveel of verkeerde foto's instaan individueel moeten gaan beoordelen? Dat is niet haalbaarDaarnaast blijft zoiets gedeeltelijk een subjectief oordeel en dan komen termen als 'vriendjespolitiek' ed al snel bovendrijven. Want natuurlijk niemand vindt dat zijn of haar topic niet aan de voorwaarden voldoet.
Prima:
Die regels zijn opgesteld om het forum overzichtelijk te houden voor iedereen. En inderdaad, er zijn inmiddels heel wat regels op Bokt en misschien op het eerste gezicht niet allemaal even nuttig.
Maar geldt dat ook niet voor de dagelijkse wetgeving waar we mee te maken hebben? Alle regels en wetten in NL zijn ook niet gemaakt voor de doorsnee groep mensen die omgangsnormen weet te hanteren, maar voor dat kleine groepje die problemen veroorzaakt. Daar ontkom je gewoon helaas niet aan, ook op een forum niet.
Vandaar dan wat de foto's betreft dat je er 15 mag plaatsen en de rest als link...
door_ schreef:Citaat:
Prima schreef:Nee hoor, je snapt mijn inziens helemaal niets van wat ik heb geschreven of wat ik bepleit. Het blijkt uit elk woord wat je schrijft.
Het heeft niets te maken met strakke regels (maar met het toepassen ervan)
Het heeft niets te maken met meten met meerdere maten.
Juist door ondoordachte reacties als dit, worden regels gemaakt
Trouwens ik ben een man
Ik snap heel goed wat jij hebt beschreven, maar dat ik het snap, betekent niet automatisch dat ik het er ook mee eens ben, en dat ben ik dus niet.....
Maar dat ik het niet met je eens ben, betekent dus niet dat het me niet duidelijk is...![]()
En die laatste melding....
Citaat:Waarom schrijf je dit dan:
Ik snap wel dat er wordt gepleit voor minder strakke regels, alleen ik denk dat er hier al vrij vaak aangelopen wordt tegen het: Met twee maten meten,of het beschuldigen daarvan, en dat dat dan alleen maar erger gaat worden...
===
Onder ander uit deze woorden trek ik de conclusie dat het totaal langs je heen gaat wat ik bedoel.
Die laatste melding slaat op dat iemand impliceerde dat ik een vrouw was, door het woord d'r te gebruiken
door_ schreef:@ Prima: Ga je op deze manier tegen alle regels in of is dat alleen op bokt? Ik bedoel, in het "echte" leven zijn toch ook zat regels die gemaakt zijn voor een stel stoorzenders en die bij jou helemaal niet van toepassing zullen zijn?