Avater na gedaan?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Unfaithful

Re: Avater na gedaan?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 19:05

Oplossing: Maak je eigen ava

Daisies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-06 19:05

Als jullie even goed kijken, Heb ik dat net even gedaan. Dus. bedankt voor de post.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 19:43

Last van het warme weer of zo?
Kunnen we hier aardig blijven?

Op bokt is het een beetje een onbesproken regel dat als iemand een ava heeft, een ander die niet ook neemt.
Of hij nu van een andere site af komt of niet.

Als er nu een nette pb word verstuurd naar die ander, zou die als die wat netjes is, even een nieuwe nemen.

Redrumfox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 21:45

runningkawa schreef:
Last van het warme weer of zo?
Kunnen we hier aardig blijven?

Op bokt is het een beetje een onbesproken regel dat als iemand een ava heeft, een ander die niet ook neemt.

Als er nu een nette pb word verstuurd naar die ander, zou die als die wat netjes is, even een nieuwe nemen.

hoe weet je nou dat die andere bokker haar ava heeft gezien.. ik heb karoliefje ook nog nooit op het forum gezien hoor, dit is pas de 1e keer.
En zowieso: die andere speler is dan misschien een copycat, maar karoliefje kan d'r ook wat van. Ze zegt zelf dat ze deze ava van een andere site af heeft geplukt. Je kan me niet wijs maken dat ze toestemming heeft gevraagt aan de Webmaster.

Daisies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-06 21:47

het was in zelfde topic waar ik gereageerd heb, en zij ook!

Redrumfox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 21:50

Karoliefje_ schreef:
het was in zelfde topic waar ik gereageerd heb, en zij ook!

tjah.. dan moet ze je wel gezien hebben ja. Maar je kan haar niet iets kwalijk nemen wat je zelf ook doet.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 21:58

runningkawa schreef:

Natuurlijk, en dat is ook 'logisch'.

Maar als iemand zelf een veel op internet voorkomende avatar, als haar avatar op bokt instelt, vind ik het niet vreemd als die avatar nog bij een ander opduikt.
Je kan tenslotte niet alle gebruikers van bokt doorzoeken en zo kijken of er al iemand met jouw avatar is, als je zo'n ding van internet haalt is die kans er gewoon altijd.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 22:15

Zo bleek ik in mijn begin periode op bokt een paarden hoofd met uitgestoken tong al sava te hebben,die dus meerdere bokkers ook al hadden.
Ik had hem denk ik al 2 maanden toen ik er nog iemand mee zag.
Die had hem ook ongeveer al 2 maanden,dus wie er nu eerder was?????
Ik zie hem nu nog regelmatig voorbij komen,en niet bij 1 dezelfde persoon.
Er zijn zoveel mensen op bokt,en als je al een half jaar dezelfde ava hebt,kan het best zijn dat iemand anders die ook al zolang heeft,maar dat je elkaar nog nooit gezien hebt zodat je dat ook niet weet van elkaar.
En als je dan eindelijk ooit mekaar tegen komt,tja...wie moet er dan zijn ava veranderen???

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 22:21

waar maken we ons druk om
ik heb ook een avatar die een andere bokker ook heeft en maak hier echt geen problemen om. toevallig allebei dezelfde via het internet gevonden en gebruikt

1X heb ik een avatar "gejat"van een bokker.
maar dat was na toestemming via de PB of ik haar avatar ook mocht gebruiken en daar kreeg ik toestemming voor
Zie het als eer dat iemand je ava zo mooi vind dat hij hem wil gebruiken.

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 22:22

Appelbolfan: als we iedereen achterna moeten gaan zitten die een avatar van internet geplukt heeft, zijn we nog wel een jaar bezig. Het gaat Karoliefje erom dat zij een mooi plaatje gevonden heeft op het Inet, en zij hem verkleind, en dat er vervolgens iemand met dat verkleinde plaatje vandoor gaat. Dat is alles, dan heeft het geen zin zo agressief te reageren.

@Tinkerloos: dat is zover als ik weet nog nooit voorgekomen, dus dat zien we dan dan wel

FlynnlOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 17:20

Maar deze Avatar hen je (denk ik ) niet zelf gemaakt, en die heb je waarschijnlijk van zo'n site af.
Het beste is gewoon om een eigen te maken/laten maken.
Dan heb je die problemen ook niet

paardjes___l

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 17:24

ik ben het eens met flynnlOver

Noeps

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 17:41

Ik had een tijdje geleden ook een ava én woonplaats en even later zag ik een bokker die het precies hetzelfde had, kreeg ook aantal pb's van verschillende bokkers die het wel heel toevallig vonden, heb het meisje gepb't, maar ik weet nog steeds niet of ze het naaapte of gewoon perongeluk ging en ik ga me er ook niet meer druk om maken. (: