Vraagje:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Faelivrin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 20:49

Zolang jij naar de regels luisterd en vooral ze opvolgt heb je geen last van de mods.
Ik heb nog nóóit ruzie gehad met een mod. Dus weet niet wat jij allemaal voor gekke dingen doet?

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 08:23

Wat wel jammer is, is dat Sablou niet meer reageert. Topic staat niet meer op WN, en dan haakt-ie kennelijk af? Spijtig...

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 09:55

Lotte1990 schreef:
Als je je gwoon aan de regels houdt heb je geen last van de mods hoor
Zonder hen was bokt al lang een grote onoverzichtelijke rotzooi!!

Wie heeft het hier nou over een slechte jeugd..

word je alsnog geband en als je daar dan vragen over stelt krijg je geen antwoord dus weten we nu niet waar we wel of niet mogen posten ..dus heb ik 2 keuzes of nergens posten of proberen in afwachting van een volgende ban ??

smurf1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 10:01

Wat is dit voor belachelijk topic?
Die mods zijn ook maar vrijwilligers hoor, ga je een beetje zitten afkraken..
Als je er echt zo aan ergerd moet de TS er misschien over gaan denken om naar een kleine forum te gaan met ongeveer 10 leden, daar hoeven de mods namelijk niet zo streng te zijn
Op een groot forum als bokt is het gewoon noodzaak.

kissielover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 10:28

nou ik heb nog nooit een probleem gehad met een mod, maar ben blij dat ze er zijn zonder hun zou het 1 grote zooi zijn! en als ze ergens een slotje op zetten of commentaar geven heeft dat een goede reden! het zijn ook gewoon vrijwillegers die het iedereen naar hun zin willen maken!

Anoniem

Re: Vraagje:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 10:33

youngster schreef:
Miss_Montana schreef:
Heb ook nog nooit moeite gehad met een mod

Volgens mij kan je het jezelf zo moeilijk maken als je zelf wil.
Als je je gewoon normaal gedraagt dan doet een Mod ook echt niet moeilijk.

Daar heb je gelijk in.

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 11:10

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de regeltjes de laatste tijd wat minder gezellig vind worden.

Maar normaal gedragen is in ieders oogpunt anders. Net als normen en waarden

Op cavaletti bijvoorbeeld vind ik het een stuk gezelliger omdat je daar meer mag en sommige dingen anders worden opgelost.

Maar ik begrijp best: bokt is groot, dus je moet haast wel

Sizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 15:11

nickyu schreef:

word je alsnog geband en als je daar dan vragen over stelt krijg je geen antwoord dus weten we nu niet waar we wel of niet mogen posten ..dus heb ik 2 keuzes of nergens posten of proberen in afwachting van een volgende ban ??

Volgens mij hield jij je niet aan de afspraak die was gemaakt.
In dat topic wat erover is gestart werd uitleg gegeven.

Ik vind dit dan ook een behoorlijke domme opmerking. Vooral zo doorblijven gaan, krijg je weer een ban aan je broek.
Krijgen we dan weer een topic met: 'Ze hebben me onterecht geband, ik ben zó zielig.'

Kom op, get a life.

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 21:47

Wat mij iedere keer weer verbaasd: al die mensen die zo klagen over bokt, over de mods, over de regels, en over dat ze wel eens een dag of een week geband zijn omdat ze zich niet aan die regels hielden (in het mideen latend of het redelijke regels zijn, en de bans danwel de klachten terecht waren) dat die toch allemaal iedere keer weer zo graag terugkomen hier....

Dan moet er toch wel een hele hoop wel deugen aan bokt, als dergelijke klagers elke keer weer terug willen komen en doodongelukkig zijn als ze er een keer een dag niet op mogen.

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 21:55

ik heb nooit last gehad van of met de mods. Ik denk dat het feit dat jij last hebt met ze vooral te danken is aan je gebrek aan respect. Dit topic en de antwoorden die je er in plaatst zijn erg kinderachtig

Ik denk dat wij de mods en Bart en Heike heel dankbaar mogen zijn dat we dit forum nog steeds gratis mogen gebruiken terwijl het al zo groot is geworden. De mods begeleiden ons gratis terwijl het toch een hele hoop werk en tijd kost! We zouden beter eens een topic met dankje modjes en Bart en Heike openen!

Romkabouter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 22:48

Is al vaak genoeg gedaan hoor

Maar bokt is zo groot dat er altijd wel een club mensen te vinden is die alle mods maar slecht vindt.
So be it.

odetteke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 22:50

kan de volgende site niet gebouwd worden: www.antibokt.nl helemaal zonder mods, waar iedereen die geband is/ of het niet blij is met de mods tezamen kan komen?

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 08:20

odetteke schreef:
kan de volgende site niet gebouwd worden: www.antibokt.nl helemaal zonder mods, waar iedereen die geband is/ of het niet blij is met de mods tezamen kan komen?

Dat forum is er al en heet www.fokt.nl

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 09:40

hihihi nou daar zitten ook mods hoor (en zelfs mods van bokt )
denk dat een ieder wel een favo clubje heeft hier en het ondanks dat sommige mensen strubbellingen hebben met sommige andere mensen
het toch wel erg gezellig is en verslavend

zonder mods en regeltjes en kleine tig duizend leden zou het een behoorlijke bende worden

in de regel heb ik geen problemen met mods , zeker niet persoonlijk
en ze verrichten doorgaans goed (belangrijk) vrijwilligers werk ,