Idee voor Bart/Heike/Ime

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 10:43

Rhiannon schreef:
hier is al eerder een topic over geweest...

Dat topic kwam hier op neer:
er zijn genoeg personen met 0 berichten die wel vaak meelezen en/of pb-tjes sturen en/of posten in forums waar je berichten niet optellen (weet even niet welke forums dat zijn, maar die waren er wel geloof ik)

En al die gebruikers met 0 berichten nakijken + verwijderen kost volgens mij meer tijd dan je denkt...

bovendien: die extra gebruikers die 0 berichten hebben storen mij niet hoor! Is juist goede reclame zoals nielsd ook al zei!

ik ben ook heel vaak tegengekomen dat mensen zich al aanmelden, en dan al meer dan een jaar er niet meer op zijn geweest.. dus dit is lang niet altijd zo.
Ik ben het er ook mee eens

Helderder

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 13:34

Ik zou alleen de gebruikers verwijderen die voor het laatst online zijn geweest op de dag dat ze ook zijn geregistreerd..

Amani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 21:08

Anoukie schreef:
Helemaal met je eens Roosmarijn!

Ikke ook hoor! ook al snap ik er geen bal van ..
ben in een melige bui en kan geen fotoooos plaatsen ! grrr..
xjeee mij

OemmiejO

Re: Idee voor Bart/Heike/Ime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 23:30

Ik vind het opzich wel een goed idee ja, maar stoor me er niet aan ofzo. Mij maakt het weinig uit..

onbekend2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 23:33

Wan schreef:
ik ben ook heel vaak tegengekomen dat mensen zich al aanmelden, en dan al meer dan een jaar er niet meer op zijn geweest.. dus dit is lang niet altijd zo.

dus jij wil één voor één gaan controleren wanneer de mensen met 0 posts voor het laatst op bokt zijn geweest

arme mods

Melia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 10:49

Rhiannon schreef:
Wan schreef:

dus jij wil één voor één gaan controleren wanneer de mensen met 0 posts voor het laatst op bokt zijn geweest

arme mods

ik wil ze best helpen als het nodig is .. ze hadden het eigenlijk van het begin af aan moeten doen.. wat heeft het nou voor zin dat al die mensen die hier niet komen er nog in staan? (en dan bedoel ik wel de mensen die er meer dan een jaar niet geweest zijn)
Maar als je ze eenmaal weg hebt dan kun je het bijvoorbeeld elke maand nog een keer bijhouden. Het kost "even" wat tijd maar dan heb je ook wat

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 18:21

En niet te vergeten de meelezers, die alleen account hebben om anderen na te checken, die mogen van mij dan weer wel verwijderd worden

Megan_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 17:47

Tjaaa blijft lastig allemaal..

Ik vind het wel onwijs zonde, zoveel nutteloze users.. Maar lijkt een onmogelijke opgaven dat te verwijderen..

odetteke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 22:02

je kan natuurlijk ook al die mensen met 0 berichten een mailtje sturen met de mededeling dat hun account verwijderd wordt en als ze hun account willen behouden moeten ze op de link in het mailtje klikken.

CarmN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 22:09

Ja, dat vind ik wel een goed idee odetteke!
Maar ik weet niet of dat te regelen valt...

odetteke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 22:11

het wordt redelijk veel gedaan op verschillende sites om echte gebruikers te scheiden van de mensen die slechts ingeschreven staan, denk dat het voor bokt dan ook wel te regelen valt. (zo technisch zijn ze hier toch wel?)

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 22:50

Rhiannon schreef:

arme mods

Daar is een scriptie voor hoor.

Kwee nie (bb) of het al eerder geopperd is, maar tijdje geleden is er ook een opruiming geweest. Dit waren alleen mensen die hun account niet hadden geactiveerd.