Nickyu een week geband, meet Bokt met 2 maten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Spooky_

Re: Nickyu een week geband, meet Bokt met 2 maten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 16:38

Ja precies... in t topic waar Grietzz het over heeft gingen dingen ook wel heel erg ver, en mijns inziens niet fair....
Als je ineens een ban krijgt en zelf niet snapt wat je hebt gedaan... lijkt me dat de ban zn doel mist.... en men hier tever in doorschiet misschien?

Grietzz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 16:38

Apple schreef:
Uit de desbetreffende post van Nickyu blijkt dat ze heel goed weet dat er een contactverbod is.

Oke.

[Edit] @Apple; ik pb wel even, is makkelijker dan hier in het topic.

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 16:39

Ja, er blijkt uit dat ze zich af vraagt of ze wel mag reageren in een topic over partij X, omdat ze weet dat ze niet rechtstreeks mag reageren op partij X...

Je had haar mijns inziens ook gewoon een pb kunnen sturen met dat dit ook onder contactverbod viel, en dan was alles ook duidelijk geweest...

terorita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 16:42

Apple schreef:
Terorita: nope, dat zal niet lukken alle posts in alle topics nalezen. Het kan dus inderdaad best zijn dat we regelmatig dingen missen (en daardoor kan het ook komen dat het lijkt alsof de ene partij bevoordeeld wordt tov de andere partij).

In dit geval was de post in een topic dat wij sowieso erg bijhielden en met meerdere moderators aan het bijlezen waren.

Cayenne: aan PB's (en dan ook nog onder een account van een ander) kunnen wij weinig doen. Het reageren op berichten van Nick is ook wel degelijk besproken door ons en de betrokken partij heeft daar ook meerdere OW's voor gehad (en recent ook een ban van 1 week).

hoe kan het dan dat Quellian een ban krijgt,
in een topic in de huiskamer waar niemand van ons op de ban knop heeft geslagen

Grietzz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 16:42

Apple, ik heb ge pb't

Jacimatho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 16:43

aangezien Nick Bokt voor een groot deel gebruikt om een paar centen te verdienen komt een ban van een week heel zwaar aan.

Het geld om van te eten zet ze echt niet op het spel om iemand dwars te zitten.

geit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 16:43

uit eigen ervaring vind ik dat bokt af en toe met 2 maten meet,
ik zit in hetzelfde topic als grietzz en er zijn ook mensen met een contact verbod.er zijn mensen geband omdat ze zich daar niet aan hielden doordat ze het niet wisten of gewoon omdat ze er zin hadden maakt niet uit verder,terwijl de tegenpartij maar kunnen reageren op ons wat ze maar willen.
goed idee van deze TS dat ze er een topic over opend mischien dat dan de modjes hier wakker geschud worden ofzo dat ze niet helemaal eerlijk bezig zijn.

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 16:44

Ja, en dus worden bepaalde hk-topics wel gelezen en bepaalde HK topics niet, en dus krijg je dat bepaalde partijen wel een ban krijgen en weer andere niet...

Dus tip aan de mods: lees of bij ALLE partijen mee, of bij geen enkele om verwarringen te voorkomen?

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 16:45

Eerlijk gezegd vind ik het een beetje te ver gaan om Nickyu nu meteen een OW te geven voor de reactie's die ze heeft geplaatst in dat topic op VN Had haar dan een (onofficiële) waarschuwing per pb gegeven.

De andere partij weet schijnbaar donders goed dat pb's niet (kunnen) worden aangepakt, en maakt op die manier heel doelbewust misbruik van de situatie. Dat vind ik een veel ergere schending van de afgesproken regels dan wat Nickyu heeft gepost..
Laatst bijgewerkt door Ann op 31-05-06 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Charaz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 16:46

Cayenne schreef:
Apple schreef:
Cayenne: aan PB's (en dan ook nog onder een account van een ander) kunnen wij weinig doen. Het reageren op berichten van Nick is ook wel degelijk besproken door ons en de betrokken partij heeft daar ook meerdere OW's voor gehad (en recent ook een ban van 1 week).

Ik heb haar ook zien reageren in topics over de merrie van Nickyu, ik weet niet of dit al na de afspraak was of daarvoor

Volgens mij was dat ervoor en is nav. dat topic het contactverbod gekomen.

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 16:46

Ann..... helemaal met je eens....

Jacimatho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 16:48

Citaat:
["terorita"]
hoe kan het dan dat Quellian een ban krijgt,
in een topic in de huiskamer waar niemand van ons op de ban knop heeft geslagen

wel,.....ge zoekt, pluist bokt uit en gij zult vinden....als gij vind wat ge zoekt slaat men op de Tem knop en voila.....in een HK topic ergens achteraf wordt dan de link gelegd en komt er een moderator in actie.

Ieder z'n eigen hobby ......
Laatst bijgewerkt door Jacimatho op 31-05-06 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 16:50

door_ schreef:
Ja, en dus worden bepaalde hk-topics wel gelezen en bepaalde HK topics niet, en dus krijg je dat bepaalde partijen wel een ban krijgen en weer andere niet...

Dus tip aan de mods: lees of bij ALLE partijen mee, of bij geen enkele om verwarringen te voorkomen?

Je kunt ook als gebruiker actief Temmen. Door actief te temmen zien wij ook wat er aan de hand is op Bokt. En ja, topics waar eea in is voorgevallen blijven wij enige tijd volgen ja.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 16:51

Charos schreef:
Volgens mij was dat ervoor en is nav. dat topic het contactverbod gekomen.

Dat was inderdaad ervoor, het was even spitten zeg

Apple

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 16:51

Dat was idd het topic waardoor het contactverbod gekomen is je .

terorita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 16:53

dus zijn er personen die andere personen binnen bokt.(die een ander zijn bloed wel kan drinken)
maar rukweg gaan temmen.

tjonge jong zal je hobbie maar wezen

Nickyu en Q kop op

aerdenhout1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 16:55

Ben ik het wel mee eens door_. Maar nu de pm etjes!!! Ik ben nu al twee keer verrot gescholden omdat ik het ergens niet mee eens was en mijn mening gaf! Mag je dat dan ook eens laten lezen aan een moderator zodat ze zien wat voor "leuke "mensen er zijn op bokt??? Ik vind dat zowiezo erg laf om dat via een pm te doen!

terorita

Apple schreef:
door_ schreef:

Je kunt ook als gebruiker actief Temmen
. Door actief te temmen zien wij ook wat er aan de hand is op Bokt. En ja, topics waar eea in is voorgevallen blijven wij enige tijd volgen ja.

word de temmer zelf ook nageplozen

Grietzz

Apple schreef:
door_ schreef:

Je kunt ook als gebruiker actief Temmen. Door actief te temmen zien wij ook wat er aan de hand is op Bokt. En ja, topics waar eea in is voorgevallen blijven wij enige tijd volgen ja.

Oke vanaf nu zijn er heeeel veel TEM's te verwachten!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 16:56

Tja, sommige mensen moeten hun frustraties nou eenmaal kwijt, is het niet in een topic, dan maar TeM'en

Gelukkig is de ban van Q maar een dag

Trouwens dat iemand een ander gaat lastig vallen met PBs terwijl er een contactverbod is vind ik dan helemaal laf.

Jaila

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 16:59

Ik heb ook het gevoel dat er met twee maten gemeten wordt. Over het bewuste topic heeft persoon X totaal niet gereageerd,maar opeens uit het niets werd er wel gereageerd door X, dat was ook een regelrechte aanval op Nickyu en Quell en nog meerdere personen,en dat mag wel?

Wordt daar dan niet voor gestraft?

Grietzz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 17:00

Cayenne schreef:
Tja, sommige mensen moeten hun frustraties nou eenmaal kwijt, is het niet in een topic, dan maar TeM'en

Gelukkig is de ban van Q maar een dag

Trouwens dat iemand een ander gaat lastig vallen met PBs terwijl er een contactverbod is vind ik dan helemaal laf.

Moet inderdaad m'n frustraties kwijt als er niet ingegerepen wordt door een mod.

Charaz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 17:01

aerdenhout1 schreef:
Ben ik het wel mee eens door_. Maar nu de pm etjes!!! Ik ben nu al twee keer verrot gescholden omdat ik het ergens niet mee eens was en mijn mening gaf! Mag je dat dan ook eens laten lezen aan een moderator zodat ze zien wat voor "leuke "mensen er zijn op bokt??? Ik vind dat zowiezo erg laf om dat via een pm te doen!

Tuurlijk kan je dat door geven, ik zou ze dan rechtstreeks naar een moderator doorsturen.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 17:02

Dat van die twee maten is volgens mij al zo oud als Bokt. Het blijft jammer dat er de ene keer keihard de regels tot de kleine lettertjes gevolgd worden en de andere keer er naar de situatie gekeken wordt. Dat hadden de moddies in deze situatie ook kunnen doen, maar helaas voor Nickyu waren dit keer de kleine lettertjes belangrijker.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 17:05

terorita schreef:
Apple schreef:

Je kunt ook als gebruiker actief Temmen

. Door actief te temmen zien wij ook wat er aan de hand is op Bokt. En ja, topics waar eea in is voorgevallen blijven wij enige tijd volgen ja.

word de temmer zelf ook nageplozen

Misschien wordt het tijd voor een standaardmailtje met de strekking:

"Bedankt voor je tem, we zullen reageren aangezien dat van ons verwacht wordt, maar probeer een eigen leven te krijgen".