Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:Uit de desbetreffende post van Nickyu blijkt dat ze heel goed weet dat er een contactverbod is.
Apple schreef:Terorita: nope, dat zal niet lukken alle posts in alle topics nalezen. Het kan dus inderdaad best zijn dat we regelmatig dingen missen (en daardoor kan het ook komen dat het lijkt alsof de ene partij bevoordeeld wordt tov de andere partij).
In dit geval was de post in een topic dat wij sowieso erg bijhielden en met meerdere moderators aan het bijlezen waren.
Cayenne: aan PB's (en dan ook nog onder een account van een ander) kunnen wij weinig doen. Het reageren op berichten van Nick is ook wel degelijk besproken door ons en de betrokken partij heeft daar ook meerdere OW's voor gehad (en recent ook een ban van 1 week).
Cayenne schreef:Apple schreef:Cayenne: aan PB's (en dan ook nog onder een account van een ander) kunnen wij weinig doen. Het reageren op berichten van Nick is ook wel degelijk besproken door ons en de betrokken partij heeft daar ook meerdere OW's voor gehad (en recent ook een ban van 1 week).
Ik heb haar ook zien reageren in topics over de merrie van Nickyu, ik weet niet of dit al na de afspraak was of daarvoor
Citaat:["terorita"]
hoe kan het dan dat Quellian een ban krijgt,
in een topic in de huiskamer waar niemand van ons op de ban knop heeft geslagen
door_ schreef:Ja, en dus worden bepaalde hk-topics wel gelezen en bepaalde HK topics niet, en dus krijg je dat bepaalde partijen wel een ban krijgen en weer andere niet...
Dus tip aan de mods: lees of bij ALLE partijen mee, of bij geen enkele om verwarringen te voorkomen?
Charos schreef:Volgens mij was dat ervoor en is nav. dat topic het contactverbod gekomen.
Apple schreef:door_ schreef:Ja, en dus worden bepaalde hk-topics wel gelezen en bepaalde HK topics niet, en dus krijg je dat bepaalde partijen wel een ban krijgen en weer andere niet...
Dus tip aan de mods: lees of bij ALLE partijen mee, of bij geen enkele om verwarringen te voorkomen?
Je kunt ook als gebruiker actief Temmen. Door actief te temmen zien wij ook wat er aan de hand is op Bokt. En ja, topics waar eea in is voorgevallen blijven wij enige tijd volgen ja.
Apple schreef:door_ schreef:Ja, en dus worden bepaalde hk-topics wel gelezen en bepaalde HK topics niet, en dus krijg je dat bepaalde partijen wel een ban krijgen en weer andere niet...
Je kunt ook als gebruiker actief Temmen. Door actief te temmen zien wij ook wat er aan de hand is op Bokt. En ja, topics waar eea in is voorgevallen blijven wij enige tijd volgen ja.
Cayenne schreef:Tja, sommige mensen moeten hun frustraties nou eenmaal kwijt, is het niet in een topic, dan maar TeM'en
Gelukkig is de ban van Q maar een dag
Trouwens dat iemand een ander gaat lastig vallen met PBs terwijl er een contactverbod is vind ik dan helemaal laf.
aerdenhout1 schreef:Ben ik het wel mee eens door_. Maar nu de pm etjes!!! Ik ben nu al twee keer verrot gescholden omdat ik het ergens niet mee eens was en mijn mening gaf! Mag je dat dan ook eens laten lezen aan een moderator zodat ze zien wat voor "leuke "mensen er zijn op bokt??? Ik vind dat zowiezo erg laf om dat via een pm te doen!
terorita schreef:Apple schreef:
Je kunt ook als gebruiker actief Temmen
. Door actief te temmen zien wij ook wat er aan de hand is op Bokt. En ja, topics waar eea in is voorgevallen blijven wij enige tijd volgen ja.
word de temmer zelf ook nageplozen