Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Linnycally schreef:de TS heeft wel een beetje gelijk hoor, als je op een shet rijd ofzo en je bent te groot en er komen 3bladzijdes vol van e bent te groot dan zou ik er ook moe van worden als 1 iemand het zegt is het toch goed, of over te lange beugels ofzo dan word ook zo gezeurt maargoed!
amondi schreef:Omdat iedereen mag reageren. En iedereen heeft een mening! En dus kan je er alleen wat aan doen door het topic op slot te laten zetten.
LittleWillow schreef:Zit nl op mn werk maar wou toch even meepraten!
)
Kimmie_Paard schreef:Haflinger!! fries vind ik egt niet leuk!! absoluut geen hol aan
ikke24 schreef:Ik vind dat ook erg jammer, vooral als mensen kosten wat kost gelijk willen hebben. Waar is die tijd dat men lekker kon discusiëren en elkaar daarna de hand kon schudden?
Urielle schreef:Dat je het niet eens bent met iemand zijn ideeen wil niet zeggen dat je die persoon irl ook eenzou vinden tenslotte.
ikke24 schreef:Dat denk ik ook. En ik kan het me ook goed voorstellen. Als je wat jonger bent, is het nog aftasten tot hoever je kunt gaan en je relativeert de zaken (meestal) wat minder.Nu wilde ik wel nog even kwijt: Meestal zijn dat ook jongens en meisjes onder de 17, wat een beetje kort lonterig reageren......![]()
Heb nu ook weer getwijfeld of ik dit zal typen, mar we zijn nu toch aan het kotsen hahahah