Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jettie schreef:Ik ben er nu aan gewend en het bevalt best goed.
Het enige minpunt blijf ik de leeftijd-scheidingen als bij UK / CB en bij ITP / JITP. Ik heb mijn topics, ondanks mijn leeftijd, liever op ITP. Klinkt misschien raar en ik kan het ook niet precies uitleggen, maar ik vind mijn topic eigenlijk wel prima op het 'gewone' ITP passen.
De scheiding UK / CB is misschien wel goed, maar mijn foto's passen naar mijn idee gewoon beter op UK omdat ik prima met dat niveau mee kan komen en daar beter commentaar krijg van mensen die op hetzelfde niveau zitten. Op CB heb ik dat niet omdat het niveau daar een stuk lager ligt, en mijn foto's daar wat 'bovengemiddeld' zijn zegmaar.
Máár ik moet op CB posten wánt ik ben nog geen 16. 'Jammer dan'.
Ik snap natuurlijk wel dat ergens een lijn getrokken moet worden, maar kun je dan niet zeggen 'Bokkers onder de 16 die hun werk toch liever op UK zien, kunnen het daar plaatsen.'?
Pff.. ook niet perfect. Maar ik blijf ervoor pleiten dat daar verandering in komt
Natasja91 schreef:Bevalt me nog steeds niet helaas.
Ik zit bijna niet meer bij "informatief".
Er zijn zoveel subfora gekomen, daar word ik helemaal kriegel van.
Dus dan maar de algemenere dingen..
Quarterh0rse schreef:Echt veel beter vind ik het niet, zit nu een stuk minder bij "informatief" puur omdat daar ineens zoveel verschillende onderwerpen zijn bijgekomen dat het af en toe niet helemaal meer te volgen is.
Oude bokt was makkelijker maar kan me voorstellen dat het met zoveel mensen ook niet helemaal werkt.
Matthanja schreef:Ik vind het makkelijk zo! Echt super netjes.
Wat ik wel jammer vind als dat je ergens bent, nu bijv. bij FZ dat je dan niet direct ergens anders heen kan.
Ik zou het makkelijk vinden als die 6 tab-bladen er dan onder staan zodat je bijv. direct naar Informatief kan gaan o.i.d.
*beetje lastig uitgelegd volgens mij
DunDijk schreef:Er zijn heel veel fora waar ik niet meer kom omdat je eerst half bokt over moet voor je er bent.
DunDijk schreef:Ik heb toch liever het oude bokt
Er zijn heel veel fora waar ik niet meer kom omdat je eerst half bokt over moet voor je er bent.
Lielle schreef:Matthanja schreef:Ik vind het makkelijk zo! Echt super netjes.
Wat ik wel jammer vind als dat je ergens bent, nu bijv. bij FZ dat je dan niet direct ergens anders heen kan.
Ik zou het makkelijk vinden als die 6 tab-bladen er dan onder staan zodat je bijv. direct naar Informatief kan gaan o.i.d.
*beetje lastig uitgelegd volgens mij
Dat is er![]()
rechtsonder zie je een dropdown box met "ga naar" en daar kun je meteen een forum selecteren
Ilkkah schreef:Het enige wat ik mis is FF [en natuurlijk nog steeds MH O:) ]
Voor de rest heb ik vanaf het begin al dit veel fijner gevonden