Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DunDijk schreef:1. Lies
2. Madelen
3. Tieneke
4. Sylvia
5. MayraS2
6. Natasja91 (wil eventueel submodje zijn)
7. Ann
8. Plien91
9. nielsd
10. Bealy
11. Shaar
12. Kady_
13. Flew
14. Maris89
15. Olympia
16. highspirited
17. Joyce_
18. Sani
19. DunDijk
20. _Lisanne_
21. Surrender
Van sommige wist ik niet of ze nou voor waren ja of nee, maar die voegen zich maar weer toe
DunDijk schreef:Voor!
Wie stelt er de regels op en wie worden er submodjes?
Olympia schreef:Maarre die voor Overleden Paarden is er al en daar is niks mis mee..![]()
Sizz schreef:Daar zit wel weer wat in. Maar imo moet je dit forum niet te zwaar opnemen.Een subforum aanvragen is ineens een hype geworden maar dat zal over een paar weken wel weer over zijn. Ik denk dat door de komst van een subforum waar je een subforum kunt aanvragen er steeds meer aanvragen komen. Het zal mensen teleurstellen als hun aanvraag niet ingewilligd wordt omdat het onmogelijk is om alle verzoeken te accepteren.
Sizz schreef:I.m.o. voegt dit niks toe aan Bokt.
Aanvragen voor een subforum kunnen toch prima op FZ geplaatst worden?
Er wordt de laatste tijd vaak gezegd: 'Bokt wordt onoverzichtelijk door de subfora.' Ik denk dan ook dat er nuttig subforum moet komen en geen subforum waarin maar weinig geplaatst zal worden. Er zijn echt geen 20 aanvragen per dag.Waarom moet dat dan een heel forum in beslag nemen?
Een subforum aanvragen is ineens een hype geworden maar dat zal over een paar weken wel weer over zijn. Ik denk dat door de komst van een subforum waar je een subforum kunt aanvragen er steeds meer aanvragen komen. Het zal mensen teleurstellen als hun aanvraag niet ingewilligd wordt omdat het onmogelijk is om alle verzoeken te accepteren.
Ik vind een subforum voor het aanvragen van een subforum volstrekt onnodig, ik stem tegen.
Bealy schreef:
Rolt van d'r stoel!
Sorry.