[DI] Discussie: Meelezen in 'besloten' topics?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:02

Nu ben ik geen trouwe huiskamerbezoeker en heb ik dus nooit zelf last gehad van meelezer die onrust zaaien..
Maar komt het er nu op neer dat sommige liever willen dat als een topic eenmaal wat verder op weg is er geen nieuwe mensen meer in kunnen meelezen?

Dan denk ik ook, ga msn-en maar openbaar is openbaar. Als ik wil meelezen in een topic voor adelaren terwijl ik zelf een duif ben moet dat kunnen (spreekwoordelijk dan hé?!)

Ik denk dat de beschreven irritatie aan meelezers meer voortkomt uit het feit dat sowieso in álle topics en overal mensen reageren en hun mening klaar hebben zonder de rest te lezen. Niet alleen in besloten topics etc, maar ook bij alle andere helaas..

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:04

euh nee ik denk dat de de TS het niet zo bedoelt heeft zoals jij het nu neer zet Bienotje!!!

Het is niet de bedoeling dat mensen niet mee kunnen lezen. Het is de vraag waarom mensen topics verpesten door steeds alleen maar alle negatieve aandacht naar zich toe te trekken waardoor andere bokkers ook gedupeerd raken om het zo maar eens te stellen...

Ninla_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:06

Als dat bedoelt wordt, vind ik het raar Elaine dat jij dan dit topic opent. Maar goed daar ging dit niet over.

Ja die mensen hebben blijkbaar niks anders te doen dan anderen naar beneden te halen!

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:17

waarom zou je niet mogen meelezen
als je iets schrijft wat niet door de beugel kan, schrijf het dan ook niet in een openbaar forum. Jan en allemaal leest mee. Heb je iets tegen iemand zeg het dan persoonlijk, dan krijg je ook direct antwoord. Ik lees wat ik wil lezen. Ja stal koning ik lees bij jullie mee, maar heb niks nuttigs te medeln om mee te kletsen (lees niet alles hoor, soms een stukje)
Als je persoonlijke hekel aan iemand heb, dan lees je dingen van die persoon 9 van 10 keer verkeert. Zelf kan je geen normale reactie geven, omdat je toch "slecht" negatief" over die persoon denkt.
Dus kom je altijd uit in het wellus nietus spelletje.
Als er "besloten" sta, dan ben je toch helemaal nieuwsgierig (ik wel) wat die mensen juist te vertellen hebben. Weet wel dat ik er ook besloten ridderkerk Topic van gemaakt heb, maar dat houdt niet in dat andere niet mogen reageren.
Als je werkelijk niet wil dat bepaalde personen reageren in je topic dat je dan per direct een een berichtje moet sturen naar een mod, en het daarbij laten. En je er verder niet over uitlaten. Hou de eer aan jezelf

Ninla_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:21

Het maakt mij niet uit wat er in een titel staat... Ik lees tenslotte ook jullie hele topics mee!

Tja 't staat toch op internet?
En ja in iemands profiel kan je zien wat iemand heeft gepost... Als ik me verveel ga ik soms iemand helemaal uit zitten spitten...

Bokt is toch openbaar?

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:22

Ninla_ schreef:
Het maakt mij niet uit wat er in een titel staat... Ik lees tenslotte ook jullie hele topics mee!

Tja 't staat toch op internet?
En ja in iemands profiel kan je zien wat iemand heeft gepost... Als ik me verveel ga ik soms iemand helemaal uit zitten spitten...

Bokt is toch openbaar?

dat meen je niet??? nou dan word het tijd dat ik me profiel intersant ga maken

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:23

Nou Esmeralda ben ik het helemaal mee eens: Hou de eer aan jezelf. Ik denk dat dit wel tegen een aantal bokkers gezegd mag worden. maar of ze het begrijpen is nog maar de vraag haha

Ninla_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:24

Hihi

Ja je moet wat als je niks te doen hebt...
Maar goed, is erg vervelend hoe het in jullie topic is gegaan met de discussie, en hoe mensen op elkaar reageren!
Daardoor is tenslotte jullie topic op slot, en dat gaat ten koste van de rest!

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:24

Juist en vaak komt dit maar door een handje vol mensen die het voor de rest verpest....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:28

Gelukkig heb ik dit keer de eer aan mezelf gehouden

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:29

ShannaY schreef:
Gelukkig heb ik dit keer de eer aan mezelf gehouden

tja misschien moet je gewoon niet reageren in topic van die meiden, dan heb je ook geen gezeur. Maak niet uit wat je plaatst, komt toch niet goed over

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:31

haha ja idd vaak als mensen al een bepaald beeld van iemand hebben word het moeilijk om dat te veranderen...

Gelukkig zijn er mensen die dat wel kunnen !!!!

Ninla_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:31

En dat vind ik dus een beetje raar..
Dat ze iemand niet mogen maakt toch niet uit dat je iemand meteen onderuit hoeft te halen?

Want shannaY is wel degelijk afgezeken.

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:33

ja das wel zo Nin.. Maar vaak als mensen een bepaald beeld van jou hebben (negatief bedoel ik dan) is het heel moeilijk om dan anders over jou te denken.. ik noem nu een stom voor beeld dat snap je wel he haha

Ook al zet jij dan nog zo iets positief neer, de kans dat andere mensen je dan alsnog afzeiken is gewoon groot!!

Bokt en bepaalde topics bewijzen het!!!

Ninla_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:36

Ja daar geef ik je helemaal gelijk in

Ik heb ook weleens met jan en alleman op bokt in discussie gezeten, en ook al mag ik iemand niet, zou toch echt positief reageren op diegene, en anders NIET...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:36

Esmeralda schreef:
tja misschien moet je gewoon niet reageren in topic van die meiden, dan heb je ook geen gezeur. Maak niet uit wat je plaatst, komt toch niet goed over

Ik kreeg een PB van iemand dat er over mij gepraat werd in dat topic, dus dan ga ik kijken.

Ik kan echt wel tegen een stootje, maar je moet niet over een probleem met een paard beginnen als je je nooit in het (zeldzame) probleem gemengd of intresse getoont hebt.

Dat is gewoon puur een aantoning van zwakte.

En zoals het spreekwoord al eerder voor bij kwam. "Kwaad spreken over iemand, zegt meer over diegene die kwaad spreek, dan over diegene waar het over gaat"

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:38

Nou gelukkig hoor jij dan bij die mensen die het wel kunnen haha Net als ik overigens hihi (moeten dit wel een beetje luchtig bekijken he!!)

Afgunst tonen aan een ander is toegeven dat je je minder voelt!! Is ook zo'n spreek woord!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:39

My only problem is, their insecurity

Ninla_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:41

Nou neem aan dat het voor de TS nu wel duidelijk is zo?

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:43

Nou ik weet niet.. Er zijn vast nog een hoop andere mensen (lees Bokkers) die er misschien anders over denken dan wij allemaal) hoop dat ze ook wat van zich latenhoren.. Zo kan je tenminste een beetje duscusieren.. (schrijf je dat zo???)

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:43

Ga nou alsjeblieft de aanleiding voor dit topic niet nog een keer over doen

Ik denk eerder dat Esmeralda doelt op je post in het HAW topic. Als iemand je om welke reden dan ook niet mag vraag ik me af of het zin heeft om energie te stoppen in rijtechnisch commentaar, hoe welgemeend dan ook.

Ninla_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:44

Ja daar zit ook een punt in, ook al bedoel je het nog zo goed. Diegene heeft geen zin om het van je aan te nemen....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:44

Ellende schreef:
Ik denk eerder dat Esmeralda doelt op je post in het HAW topic. Als iemand je om welke reden dan ook niet mag vraag ik me af of het zin heeft om energie te stoppen in rijtechnisch commentaar, hoe welgemeend dan ook.

Misschien niet, maar ik was in de veronderstelling dat we allemaal volwassen genoeg zijn om zoiets te vergeten.

Blijkbaar niet

marleen_usar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:50

mee lezen moet geen probleem zijn en als iemand dan reageerd dan is een normale reactie wel op zijn plaats. Er wordt zo ie zo toch steeds meer afkrakend gereageerd, als iemand een foto plaatst vraagd die gene meteen, let niet daarop want dat weet ik al van mezelf. Gewoon een normaal duidelijk antwoord is toch niet erg om te geven, waarom moeten de mensen zo af kraken altijd.

Iris1702

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 15:00

Wat ik me dan weer afvraag is: Wat is het nut ervan om dingen op een openbaar forum te plaatsen als niemand mee mag lezen.

Ik heb zoiets van dingen die je maar met een kleine groep mensen wil bespreken stuur je maar een mail ofzo.

Ik ben zelf ook iemand die meer leest dan post. Ik zit iedere dag op bokt en kijk wat rond ik reageer alleen maar op dingen die mij aanspreken of waar ik iets aan toe te voegen heb.

Ik denk niet dat de MEELEZERS een probleem zijn... (die posten namelijk niet zoveel)

Ik denk ook niet dat je bij ieder topic vanaf het begin af aan gaat posten daar heb ik in ieder geval de tijd niet voor.. Sommige topics zijn al een paar dagen oud als ik ze voor het eerst tegenkom. Mag ik hier dan niet meer in lezen en/of posten?

Er zijn inderdaat genoeg mensen op bokt die er een lolletje van maken om mensen naar beneden te halen of die graag een discussie starten in ieder topic... Maar die vind ik niet echt vallen onder de categorie meelezers......