Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben ook voor!! Ik heb zelf ook een kwpn/merrie!!! En rijd er op meerdere kwpners,dus van mij mag het!!!
Tjaldur schreef:Perla schreef:1 Elaine
2. slaatze (martijn)
3. Tulandro
4. Margon
5. Amulet
6. Palma1994
7. Sizz
8. Danifur
9. Yousra
10. 0ojannekeo0
11.dancertje
12. Perla
13. Tjaldur
14. Maickell0ver

en er op bokt denk ik meer KWPN eigenaren zijn dan van Tinkers
vind ik dat er wel een apart forum over mag komen.... maickell0ver schreef:1 Elaine
2. slaatze (martijn)
3. Tulandro
4. Margon
5. Amulet
6. Palma1994
7. Sizz
8. Danifur
9. Yousra
10. 0ojannekeo0
11.dancertje
12. Perla
13. Tjaldur
14. Maickell0ver
15. Quidou
16. MaestroE
Apple schreef:Het KWPN is geen ras.
Daarnaast is het merendeel van de vragen op FA al KWPN gerelateerd waardoor er al heel veel besproken wordt over het KWPN.
De andere rassensubfora (tinkers) zijn juist opgericht omdat ze elders op Bokt onder sneeuwden onder de KWPN/NRPS topics.
) stel ik heb een vraag over het fokken van haflingers; moet die vraag dan bij rassenpraat óf bij F&A?? (ik stel de vraag even in dit topic, aangezien een subforum over KWPN'ers er toch niet komt
). Want de kans dat ik antwoord krijg van 'haflingermensen' is volgens mij bij rassenpraat veel groter dan bij F&A (waar ik zelf sowieso niet komt omdat dat idd eigenlijk alleen over rijpaarden gaat). En àls die vraag inderdaad bij rassenpraat thuishoort, is het dan niet praktisch om F&A een specifiekere naam -gericht op échte
paarden- te geven?

Apple schreef:Het KWPN is geen ras.
Daarnaast is het merendeel van de vragen op FA al KWPN gerelateerd waardoor er al heel veel besproken wordt over het KWPN.
De andere rassensubfora (tinkers) zijn juist opgericht omdat ze elders op Bokt onder sneeuwden onder de KWPN/NRPS topics.

(weet niet waarom die er achter moet maar ze zijn denk ik grappig ofzo
) is er als proefsubforum gekomen, dit is bevallen en zo gebleven. Ik denk dat als je een apart KWPNsubforum gaat maken dat je dan het allergrootste gedeelte van bokt te pakken hebt en misschien beter een subforum kunt maken voor alles wat geen KWPN is

kimmie16 schreef:1 Elaine
2. slaatze (martijn)
3. Tulandro
4. Margon
5. Amulet
6. Palma1994
7. Sizz
8. Danifur
9. Yousra
10. 0ojannekeo0
11.dancertje
12. Perla
13. Tjaldur
14. Maickell0ver
15. Quidou
16. MaestroE
17. Ramoontje
18. Leentje1
19. kimmie16
20. MissHaffie
21. Gearl
. Tja dat is de consequentie hè, iedereen wil een forum.