Bokkers van Toen - subforum

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Ingrid

Re: Bokkers van Toen - subforum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 16:10

Ik ben natuurlijk geen bokker van toen, ik lees er af en toe een beetje, maar ik post er niks, omdat ik er niks mee te maken heb. Ik zie er vooral bokkers posten die niks met bvt te maken hebben om hun berichtenaantal op te krikken.

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:44

Posten om het berichten aantal op te krikken gebeurt op diverse fora, moeten die dan ook maar op slot worden gezet? In het eerdere topic heb ik al aangegeven tegen besloten (sub)fora te zijn op Bokt.

Besloten subfora of niet?

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:49

LauEef schreef:
...Kijk als je nu er info over zoekt of een vraagje over hebt of iemand waarmee je contact hebt heeft daar iets geplaatst en je wil iets achterlaten vind ik het kunnen.
Maar daar gaan posten als je er verder totaal niks mee te maken hebt is imo berichtenaantal optrekken...

Beetje zwart/wit niet? Wie bepaalt wanneer iemand ergens iets mee te maken heeft dan

Laulitz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 22:22

Het bepalen is natuurlijk wel moeilijk.
Maar als iemand uit 2005/2006 in BvT gaat posten, tja das van zelf sprekend he

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 22:37

Sylvia schreef:
Er zijn wel meer subfora waar ik af en toe eens lees en heel sporadisch plaats, TI, JH en naturals bv. Ik heb geen Tinker, ik ben (qua leeftijd) volwassen en ik ben ook geen Natural. Mag ik dan daar ook niet meer komen?

Doe ik ook hoor. Ik kijk op een aantal vaste fora en als ik me verveel lees ik andere fora ook en soms komt er iets voorbij wat ik interessant vind.
Op BvT kom ik eigenlijk nooit maar ik kan me voorstellen dat als Bokker X daar iets heeft gepost en jij kent diegene goed, hetzij via Bokt hetzij irl, dat je daar ook reageert als je van een latere datum bent. Misschien ben jij meer bij die persoon betrokken dan de 'echte' BvT-ers.
Of dat je graag iemand even geluk of sterkte wenst.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 23:48

dat is wel zo

Maar zo is wel het hele doel weg, en de plaatser van het topic weet als hij/zij het op BVT zet er een beperktere groep is die reageert...

maar dat is toch ook de bedoeling ? Een forum voor de eerste generatie bokkers waarin iedereen elkaar volgt etc.

Als er dan telkens losse reacties komen van iemand die totaal niet tot die generatie behoort, is imo het hele idee weg,

of ik moet het idee uberhaupt verkeerd begrepen hebben

luxje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 22:06

en toch lijkt het mij moeilijk om mensen op een openbaar forum weg te houden bij bepaalde topics..

Machie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 11:45

luxje schreef:
en toch lijkt het mij moeilijk om mensen op een openbaar forum weg te houden bij bepaalde topics..

dat is waar, maar het is zo duidelijk BvT... En als je dan mensen uit 2005/2006 krijgt die dan gaan vragen, goh, wie was dorine, wat is een batsdag enz. enz. Ik ben ook geen bokker van het 1e uur, kom wel op BvT maar alleen in topics waarvan ik zelf dingen weet

En daarom is het wel jammer dat bokkers van de laatste tijd zich daar in willen mengen... Snap je t en beetje?

luxje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 14:36

Ik snap je volkomen, maar over 5 jaar zijn de bokkers van nu ook bokkers van toen..
en aan de andere kant is het toch alleen maar mooi dat ook de bokkers van nu Dorine leren kennen (die, ook ik alleen maar ken van de verhalen van mijn zus en van de topics op bokt) en weten wat bokt voor haar heeft gedaan en zij voor bokt..toch?

xtostarlight

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 13:37

Tja ik ben ook niet echt een bokker van toen, ben wel voordat ik me aanmeldde een fanatieke meelezer geweest, dus van de meeste dingen die daar besproken worden ben ik wel op de hoogte
Denk alleen niet dat mensen van toen, mij zullen kennen.

En ja, misschien 'zonde' dat mensen uit 2005/2006 daar dingen vragen, maar als je leest dat het schijnbaar voor veel mensen belangrijk is etc, ben je denk ik toch wel nieuwsgierig.

Machie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 17:32

ik ben ook niet vreselijk van 'toen' hoor Maar xtostarlight, jou ken ik zeker wel

Kytha

Re: Bokkers van Toen - subforum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 18:05

Ik zie ook niet zo in waarom het besloten moet zijn.
Tuurlijk reageren er welleens mensen die aangemeld zijn in 2005 op topics, maar ik stoor me daar verder niet aan.
Een bepaalde grens kun je toch niet trekken.
Ik ben aangemeld in 2001, maar voor mij was er toch al een best hecht clubje, dus wat dat betreft voel ik me niet echt een BVT, terwijl er ook mensen uit 2002 zijn die ik weer wel een beetje als BVT zie..
Beetje vaag uitgelegd, maar ik denk dat je toch geen scheidingslijn kunt trekken... en als mensen uit 2005 zich BVT voelen, dan mogen ze dat van mij hoor!

Gabbertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 00:05

Ik ben wel een Bokker van Toen volgens mijn aanmelddatum. Toen las ik ook al wel veel en was ik vaak op bokt te vinden maar de laatste 2 jaar ben ik echt een zwaar verslaafde meeleesbokker geworden.

Ik denk dat er veel commentaar zal komen op het trekken van een scheidingslijn.