Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EricPrast schreef:Ik kan de "tegenstanders" van de rassen-subfora bij deze enigszins geruststellen: Een subforum voor IJslanders zal er vast niet komen. Reden: zie mijn onderschrift.
Ellende schreef:Omdat er toen duidelijk is aangegeven dat er een proef gedaan werd met 5 subforums (het werden er uiteindelijk zes). Alle forums van die proef zijn blijven bestaan en op dit moment mogen nieuwe aanvragen worden ingediend. Geen van de groepen die toen een forum aangevraagd hebben, hebben dat nu opnieuw gedaan.
Olympia schreef:Ellende schreef:Omdat er toen duidelijk is aangegeven dat er een proef gedaan werd met 5 subforums (het werden er uiteindelijk zes). Alle forums van die proef zijn blijven bestaan en op dit moment mogen nieuwe aanvragen worden ingediend. Geen van de groepen die toen een forum aangevraagd hebben, hebben dat nu opnieuw gedaan.
Maar stel, je doet opnieuw een aanvraag voor hetzelfde als wat je een jaar geleden hebt gedaan.. Hoe zit het dan, want het is niet voor niets afgewezen toen, of niet soms?
Ellende schreef:Ik denk dat Olive daar een goed punt heeft.
Ik weet dat er een aantal mensen op bokt zitten die ook inderdaad veel verstand hebben van rechten en plichten. Maar op het moment dat er een topic over zo' n onderwerp geopend wordt reageren er vaak eerst 30 mensen die er niets vanaf weten, verkeerd advies geven, et cetera. Ik ben dus eigenlijk bang dat een subforum met dit soort vragen weinig oplevert.
Olympia schreef:Oke, dat begrijp ik ook wel, maar kon ook zijn dat de mods vonden dat sommige dingen geen toevoeging hadden tot bokt.. Dus daar was ik erg benieuwd naar..
matybu30 schreef:Waarom is er dan nog in godsnaam Rassenpraat als iedereen zijn eigen subforum mag hebben, ik vind het dus echt onzin Snap ook niet waarom de Tinkers het gekregen hebben, staan die boven de andere rassen ofzo?
matybu30 schreef:Wanneer b.v. Cayenne iets wil schrijven over dit onderwerp is het zinvol om dit te doen onder je eigen naam en niet mijn naam te gebruiken voor iets waar ik mij niet mee bezig houd.![]()
Afijn ik denk dat ik mijn punt nu wel redelijk duidelijk heb gemaakt
Gr. Kees.
Cayenne schreef:Pardon? Waarom zou ik in vredesnaam iemand zijn naam gebruiken
En hoe moet ik uberhaupt achter een wachtwoord komen, en je mag je de volgende keer best eerst voorstellen voordat je me zomaar beschuldigt, ik ken je niet eens?
Bedankt voor de beschuldiging, doet me goed, Maar goed, dat lijkt me duidelijkik ga er verder maar niet op in.
Nou ik hier toch in dit topic zit, zal ik ook even mijn mening geven![]()
Op zich heb ik niets tegen het subforum Tinkers, maar wat ik vooral jammer vind is dat het nu net is alsof het helemaal losstaat van de rest. Het is en blijft toch een ras!
Verder zou ik nog steeds heel graag een subforum willen zien voor mensen met een overleden paard en dit soort dingen, maar ik weet niet of daar voldoende animo voor isAnders zou ik bij 30 aanmeldingen ook een verzoek willen indienen