Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schimmelig schreef:De TS in kwestie is 19, geloof dat je dat ook gemist hebt... enfin, natuurlijk mag je in dit topic reageren (ook met braakneigingen) die hebben we tenslotte allemaal...![]()
Schimmelig schreef:De TS in kwestie is 19, geloof dat je dat ook gemist hebt... enfin, natuurlijk mag je in dit topic reageren (ook met braakneigingen) die hebben we tenslotte allemaal...![]()
Schimmelig schreef:Ieder zijn eigen mening. Blijkbaar zijn niet al mijn posts in het topic gelzen (en zeker niet door billy) .. anyhow, het is wellicht anders als ik 50 ben
Schimmelig schreef:Helemaal gelijk heb je Billy, maar dat hebben 50 jarige altijd... Toch
Billy schreef:Ik wil ook wel eens niet meer. Niet meer naar mn werk hoeven, niet meer autorijden, niet meer naar het paard.
Ben ik dan suicidaal?
Dat staat nl nergens. Ze wil niet meer de pijn voelen, net meer beesten weg hoeven doen en niet meer geconfronteerd worden met de schijtzooi die dr ex achtergelaten heeft. Maar er staat nergens dat ze eruit wil stappen.
Schimmelig schreef:Helemaal gelijk heb je Billy, maar dat hebben 50 jarige altijd... Toch
sans6 schreef:Schimmelig schreef:Helemaal gelijk heb je Billy, maar dat hebben 50 jarige altijd... Toch
dit vind ik dus een niet doordachte opmerking... wat probeer je hiermee te zeggen??
sans6 schreef:Schimmelig schreef:Helemaal gelijk heb je Billy, maar dat hebben 50 jarige altijd... Toch
dit vind ik dus een niet doordachte opmerking... wat probeer je hiermee te zeggen??
Schimmelig schreef:Anyway's een discussie is een discussie, dus vind niet dat er bemoeid mag worden door een mod, anders praat je maar met de psych en zet je geen topic's op een OPENBAAR forum, waar je reacties zoals die van mij en anderen kunt verwachten
Schimmelig schreef:Het is al laat Billy, bij jou komt het misschien niet meer helemaal door... maar dat kan ook aan je leeftijd liggen! HA