Vrijheid van meningsuiting stopt bij Bokt....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sans6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:52

Ik vind niet dat we TE enthousiaste mods hebben.
Ik vind dat ze op de juiste momenten ingrijpen, namelijk het moment dat iemand zich gekwetst kan gaan voelen.
Bokt moet namelijk voor IEDEREEN leuk blijven, en dat gaat niet als iemand (bedoeld of niet-bedoeld) een vervelende opmerking maakt.

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:53

Ik vind het nogal wat om als 21 jarige de hele wereld even te vertellen hoe ze het moeten doen.
Dat getuigt van een behoorlijke mate van arrogantie en daar reageren mensen over het algemeen niet positief op.
Net zoals ik niet positief reageer op een snotneus die Oh please Billy zegt omdat ze het niet eens is met mijn post.
Daar krijg ik nou braakneigingen van.
En als ik me erger aan iemand die even niet uit zn verdriet en tegenslag komt, dan reageer ik gewoon niet, net zo makkelijk.
Ik vind dan ook niet dat de mods overenthousiast gereageerd hebben, de mods hebben in dit geval iemand teruggefloten die met klompen maatje 63 in een piepklein porseleinkastje aan het rondstampen was

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 01:54

De TS in kwestie is 19, geloof dat je dat ook gemist hebt... enfin, natuurlijk mag je in dit topic reageren (ook met braakneigingen) die hebben we tenslotte allemaal...

Karl66

Re: Vrijheid van meningsuiting stopt bij Bokt....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:56

Om even op de moddies terug te komen, ik vind dat ze de afgelopen tijd juist veel terughoudender zijn met het sluiten van topics.

Maar vrijheid van meningsuiting is geen vrijheid van beledigen wat jij in dat topic wel deed. Ik persoonlijk vind dat een aantal van jou reacties meer over jou zegt dan over de TS en ik vind het terecht dat jij daar op aangesproken bent.

Sannert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:56

Ik vind niet dat er TE enthousiante mods zijn die zich TE veel met topics bemoeien. Ze zijn ervoor om alles op orde te houden, en dat doen ze dan ook.
Misschien ben je het er nu niet met eens, omdat ze jou een OW hebben gegeven, maar ik vond het terecht.
Als hier geen mods waren, dan denk ik niet dat het nog het gezellige bokt is, als dat het nu is.

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 01:59

Schimmelig schreef:
De TS in kwestie is 19, geloof dat je dat ook gemist hebt... enfin, natuurlijk mag je in dit topic reageren (ook met braakneigingen) die hebben we tenslotte allemaal...

Klopt, als je 19 bent, zie je dingen in andere proporties dan dat je 50 betnt. Zo gaat dat nou eenmaal in het leven.
Maar dat is geen reden om neer te kijken op iemand die tegenslagen anders beleeft dan dat jij dat doet. Inlevingsvermogen komt ook met de jaren, misschien komt dat nog

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:00

Schimmelig schreef:

Wat heeft de leeftijd van de TS hiermee te maken?

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:03

Ieder zijn eigen mening. Blijkbaar zijn niet al mijn posts in het topic gelzen (en zeker niet door billy) .. anyhow, het is wellicht anders als ik 50 ben

Sonja_vR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:03

btw, ik heb de ts van het betreffende topic nergens met suicide zien dreigen hoor

ja een opmerking als als ik het grote lef had, maar dat heb ik niet
dat zie ik zeer zeker niet als dreigement ...maar is meer gerelateerd aan hara vriend die daar dus wel mee dreigt

maar het grote probleem is idd, hoe zeg je iets, zeker op inet

en gebeurtenissen waar de ts in betreffend topic mee te maken heeft zijn dingen waar wel degelijk een rouwproces aan vast hangt en dat is niet 1 2 3 over

er in blijven hangen , en o wat ben ik zielig
ja ze verteld uitgebreid hoe rot ze zich voelt
maar ook dat ze dus voor een groot deel van ahaar dieren ene ander huis is gana zoeken
en dat ze zich kapot gaat werken om de rest op orde te krijgen
dus ja, ik vind je reactie een beetje overtrokken

en als je je zo ergert aan dergelijke topics, lees ze dan ajb niet ...
scheelt jezelf ook een boel energie die je beter in positieve dingen kan gaan steken

en leeftijd?
voor haar zijn dit hele heftige problemen
ik ben 26 en ik zou van dergelijke dingen ook flink over de flip gaan , trust me ...
een vriendin van me 37, zou hiervan ook flink over flip gaan

niemand heeft het recht om een oordeel te vellen over het wel of niet recht hebben op een dip en hoe die dip verloopt bij een ander ...
(tuurlijk er zijn grenzen maar de problemen van een 19 jarige kunnen net zo serieus zijn als die van een 30 jarige en mogen ook net zo serieus genomen worden

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:04

Ik heb denk ik genoeg gelezen, de trend is duidelijk zeg maar, en ik geloof niet dat je in de loop van het topic in een keer verandert en vriendelijk mee gaat leven met de betreffende TS.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:05

@ Draumpje, gedeeltelijk mee eens.. anyways... het topic heet 'ik wil niet meer' ... da's toch ehm, suecidaal.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:05

Helemaal gelijk heb je Billy, maar dat hebben 50 jarige altijd ... Toch

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:07

Ik wil ook wel eens niet meer. Niet meer naar mn werk hoeven, niet meer autorijden, niet meer naar het paard.
Ben ik dan suicidaal?
Dat staat nl nergens. Ze wil niet meer de pijn voelen, net meer beesten weg hoeven doen en niet meer geconfronteerd worden met de schijtzooi die dr ex achtergelaten heeft. Maar er staat nergens dat ze eruit wil stappen.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:07

Anyway's een discussie is een discussie, dus vind niet dat er bemoeid mag worden door een mod, anders praat je maar met de psych en zet je geen topic's op een OPENBAAR forum, waar je reacties zoals die van mij en anderen kunt verwachten

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:07

Schimmelig schreef:
Ieder zijn eigen mening. Blijkbaar zijn niet al mijn posts in het topic gelzen (en zeker niet door billy) .. anyhow, het is wellicht anders als ik 50 ben

Ik heb ze dus wel gelezen en door je later anders te gaan opstellen verandert er echt niks aan die eerste posts

sans6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:08

Schimmelig schreef:

dit vind ik dus een niet doordachte opmerking... wat probeer je hiermee te zeggen??

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:08

Billy schreef:
Ik wil ook wel eens niet meer. Niet meer naar mn werk hoeven, niet meer autorijden, niet meer naar het paard.
Ben ik dan suicidaal?
Dat staat nl nergens. Ze wil niet meer de pijn voelen, net meer beesten weg hoeven doen en niet meer geconfronteerd worden met de schijtzooi die dr ex achtergelaten heeft. Maar er staat nergens dat ze eruit wil stappen.

Lees haar vorige topic, dat heet geloof ik ''wie heeft er superlijm''

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:08

Schimmelig schreef:

Nee hoor, ook 50 jarigen zitten wel eens mis. Daar kom ik wel achter tegen dat ik zover ben. Voorlopig vind ik dat je erg kinderachtig reageert.
Jammer dat je wel feedback kunt geven, maar dat het ontvangen nog niet goed wil lukken

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:09

sans6 schreef:
Schimmelig schreef:

dit vind ik dus een niet doordachte opmerking... wat probeer je hiermee te zeggen??

Lees vorige posts.. topic gaat snel.. misschien snap je het dan

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:09

sans6 schreef:
Schimmelig schreef:

Schimmelig probeert mij een trap na te geven, ik had nl gezegd dat mensen van 50 meer inlevingsvermogen en levenservaring hebben dan iemand van 21, en dat is blijkbaar verkeerd gevallen

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:09

Het is al laat Billy, bij jou komt het misschien niet meer helemaal door... maar dat kan ook aan je leeftijd liggen! HA

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:10

Na trappen is ... wederom... iets anders

Zie vorige post *
Laatst bijgewerkt door Schimmelig op 16-04-06 02:11, in het totaal 1 keer bewerkt

sans6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:10

ik heb het hele topic gelezen hoor, volg t allemaal wel, maar met dit soort opmerkingen lijkt t wel of je iemand onderuit probeert te halen.
Wanneer je met kritiek komt onderbouw dit dan ook.

Sannert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:12

Schimmelig schreef:
Anyway's een discussie is een discussie, dus vind niet dat er bemoeid mag worden door een mod, anders praat je maar met de psych en zet je geen topic's op een OPENBAAR forum, waar je reacties zoals die van mij en anderen kunt verwachten

Vind ik van wel.
Je eerste reactie was behoorlijk onbeschofd. Tuurlijk is dit een openbaar forum, en tuurlijk mag iedereen antwoorden op zn eigen manier van denken (mening bedoel ik hiermee), maar laat andere in hun waarde.
Zoals ik al eerder zei, mods zijn er om de orde te behouden. Zonder de mods zou het hier een puinzooi zijn.

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:12

Schimmelig schreef:
Het is al laat Billy, bij jou komt het misschien niet meer helemaal door... maar dat kan ook aan je leeftijd liggen! HA

Ik weet dat het laat is, ik heb nl nachtdienst en dan is het wel vaker laat. Mijn leeftijd zit je wel dwars he