Verschil ITP en JITP

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mjetterd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 22:03

ik vind het wel heel erg jammer, vandaag bijv. ik wou een topic plaatsen over de manege waar ik vrijwilligers werk doe.. ( gehandicapten) nou.. dat is dus verplaatst naar JITP omdat ik 15 ben. maar daar komt geen oudere. dat weet ik wel zeker. maar ik krijg veel reacties van oudere bokkers over de PM of ik meer wil vertellen over het werk dat ik doe enz.. nou dat kan toch mooi bij zown topic...
??

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 22:05

Kan de grens niet verlaagd worden naar 14? Ik denk dat er veel minder 'pennyfoto's' (zoals bokt dat blijkbaar vindt ookal zijn foto's hetzelfde)zijn.

En hoe zit als een ouder iemand de foto's gemaakt heeft en jij ze erop zet?

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 22:11

sorry, maar ik vind het een beetje raar dat wij ( onder de 16 ) geen foto's bij de gewone ITP kunnen plaatsen. als je bv 14 of 15 bent en je wilt volwassen commentaar, hier komen geen volwassenen hoor.

misschien kan er dus wat veranderen zodat ook wij ( 14 plus misschien dan? )ook in de gewone ITP kunnen plaatsen!!!!!

Mjetterd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 22:15

ja, dat vind ik ook...

Justy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 22:25

De leeftijdsgrens van 16 jaar is weloverwogen ingesteld. We snappen wel dat er jongere bokkers zijn die zich hierdoor benadeeld voelen, maar we zijn er ook van overtuigd dat JITP best uit kan groeien tot een forum waar je zinnig commentaar kunt krijgen. Daar hebben we alleen wel de welwillendheid van die jongere bokkers voor nodig Vooralsnog blijven de regels zoals ze zijn, ik stel voor dat jullie er dus met zijn allen iets moois van maken

Mjetterd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 08:37

ik voel me best wel achter gesteld... in die tijd dat JITP bestaat heeft hij nog maar 2 pagina's vol.. dat maakt wel duidelijk dat niemand er van af weet

NathalietjeB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 08:45

ik vind jitp eigenlijk niet nodig.....ik bedoel mensen komen enkel naar itp en gaan niet naar jitp die kleintjes in een hokje plaatsen vind ik geen stijl

Mjetterd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 08:55

buster4ever schreef:
ik vind jitp eigenlijk niet nodig.....ik bedoel mensen komen enkel naar itp en gaan niet naar jitp die kleintjes in een hokje plaatsen vind ik geen stijl

amen

brammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 23:08

aan de ene kant snap ik het wel wand anders komen er heel veel topics op itp en als je dat gewoon in 2 groepen splitst kan jeje topic ook sneller terug vinden,
oke ik vind het niet leuk dat we gelijk *in een hoekje* worden gezet naja t zou denk ik beter zijn als je het gelijk onder itp zet dan tja het zijn allemaal foto's van paarden en ik denk dat er dan meer zinnig comentaar gezet word!

Laulitz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 10:04

buster4ever schreef:

Hier ben ik het mee eens.
Wat ik ook een goed idee vind is dat van Lisa_Melody.
Waarom maken we geen onderscheid tussen gewone foto's en buitenrit foto's?
Waarom moeten de buitenrit foto's uberhaupt naar itp? Het paard werkt toch? Dan moet het toch bij haw? Of ben ik nu scheel?
Ik denk de onderscheid leeftijd niet goed is, want nu voelen wij ons minderwaardig.
Ik denk de onderscheid van wat je doet veel beter is, zo wordt er niemand er minder op!

Justy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 10:25

LauEef: Wie gaat er dan bepalen wie er goed genoeg is voor ITP?

Mjetterd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 13:24

iedereen! als je zelf door hebt dat het gewoon melige lol foto's zijn moet je ze gewoon bij JITP zetten..

Justy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 17:00

Het probleem is alleen dat mensen er nogal over van mening kunnen verschillen of foto's al dan niet serieus zijn Dat gaat niet werken.

Ninla_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 22:27

Sjoert schreef:
De grens is 16 jaar.

Whaha ,en ook áls je 16 bent dan wordt het verplaatst...
Sorry, dit is echt z......

Maar ja, ben toch binnekort 17

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 22:44

En waaruit maken jullie op dat iemand 16 is?

Ninla_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 22:46

nielsd schreef:
En waaruit maken jullie op dat iemand 16 is?

Profiel?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 22:47

En als je het niet er in zet, of dat je instelt dat je 16 bent? Laat ze maar bewijzen dat het niet zo is.

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 23:56

Niels, wij hebben van alle gebruikers de gegevens die ingevuld zijn tijdens de registratie.
Dit later veranderen heeft geen zin, wij blijven beschikken over de originele registratiegegevens.
Bovendien hebben we het hier helemaal niet over een "wij tegen zij"-aktie ("laat ze maar bewijzen....."), we hebben het hier simpelweg over het toepassen van een regel waaraan door sommigen nogal overdreven veel waarde gehecht wordt.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 09:15

Jammer, gelukkig zit mijn vader ook op bokt en zijn vriendin ook, als ik foto's wil posten. Dan kunnen zij het er mooi op zetten

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 11:11

Ninla: dat was een misverstand, is onderstussen rechtgezet (en zo niet kan je een pb sturen)

Niels: regels zijn regels. Als je je daar op welke manier niet aan houd kunnen wij altijd overgaan tot het uitdelen van sancties.

Kijk het nou gewoon een tijdje aan. JITP is nog vrij nieuw, en ik weet zeker dat het beter gaat als het er langer is. Het moet gewoon gevonden en ingericht worden. Probeer het gewoon eens: maak er een gezellig hoekje van in plaats van manieren te verzinnen om onder de regels uit te komen.

Mjetterd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 14:51

oke, mischien word het nog wel wat, maar vast nooit zo leuk als bij ITP, alle jongeren antwoorden veel op ITP, en geen oudere op JITP, waarom zijn wij niet goed genoeg voor ITP?

Justy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 14:57

Nog maar een keertje dan Het heeft niets te maken met 'niet goed genoeg'. Het lijkt me dat dat wel voldoende is uitgelegd in dit en voorgaande topics.

Om de vergelijking met JH nog maar eens aan te halen: Ik zie daar ook geregeld oudere bokkers reageren. Dat zal vanzelf ook op JITP gaan gebeuren. Jullie kunnen daaraan meewerken door er met zijn allen een leuk en goedlopend forum van te maken, of jullie kunnen het gemeen en oneerlijk blijven vinden en dan zal het waarschijnlijk inderdaad nooit zo leuk worden als ITP. Maar dat ligt grotendeels in jullie handen, jullie kunnen er wat van maken Waarom geven jullie het niet een kans? En dan een echte kans, zonder meteen te oordelen of je in een hoek gezet te voelen?

Laulitz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:27

Kijk het maakt mij niet veel uit hoor hoe het zit
Maar ik ga er toch niet geen. En ik plaats ook geen foto's meer (alleen rijfoto's dan).
Ik weet zo nog niet of JITP een suc6 gaat worden.
Als er nu al niet veel mensen op zitten...

Mjetterd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 22:22

precies, ik wacht wel tot ik 16 ben

Helderder

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 22:33

Ach joh, komop, even aan braaf bij JITP posten, en dan wachten totdat je 16 ben kun je ook een groot probleem van maken, of gewoon doen. Ik vind het ook onzin hoor, al dat gedoe met die leeftijdsgrenzen, maar bij elke grens krijg je wel weer gezeur en gedoe.
Deze grens is het, dan kun je boos gaan doen of gewoon wachten todat je 16 bent.