Sanneh14 schreef:Hoi hoi, aangezien wij (Shetlandlove, ik en waarschijnlijk velen met ons) vinden dat de Bokkers nogal negatief uit de hoek kunnen komen. Als iemand lol heeft mijn zijn pony, of iets heeft meegemaakt, leuk of minder leuk, altijd moet er weer iemand het verknallen.. Laat iemand nou eens zijn verhaal doen!
I.m.o. hebben alle Bokkers hier begrip voor. Ik zie vrijwel geen topics waarin negatief gereageerdt wordt op iemand zijn/haar verhaal.
Citaat:
We Hebben vooral gemerkt dat het de wat "verwendere" mensen zijn(mensen die zich vrijwel alles kunnen veroorloven: Een duur (ster)paard, een duur zadel, en een dure stal , en ga zo nog maar even door)
Die altijd denken dat ze geweldig goed zijn, en alles mogen/kunnen zeggen.
*Hoewel foto's van die mensen vaak uitwijzen dat er een hoop te verbeteren valt!
Hier kan ik me wél zo aan ergeren.
Kom op, de een heeft wat meer dan de ander. Ja en?
Dit vindt ik meer jaloers zijn op diegene. Iemand mag daar trots op zijn, waarom niet?
Gut, laat iedereen even in z'n waarde en waanbeelden.
Citaat:
Wij zijn van mening, dat iedereen op bokt gelijk hoort te zijn, en dat alle bokkers éérlijk mogen reageren...
wij vinden het bijvoorbeeld niet eerlijk, dat als een meisje van 12 jaar, dat net een verzorgpony heeft, en trots haar fotos van plaatst, commentaar krijgt: JE BENT TE GROOT!!! Laat zo'n meisje alsjeblieft, en a niet lopen vertellen, dat je zelf nóóit zoiets hebt gedaan!
Dat heb ik nooit zelf gedaan.
Je hebt het recht op commentaar te geven en al helemaal op HAW of dat soort forums.
Je kunt wel alles negatief o.i.d. vinden maar dat redt je het niet mee. Jullie zullen dit niet kunnen veranderen. I.m.o. valt het op Bokt wel mee. Uiteraard zijn er gevallen waar het wel wat uit de hand loopt. Dat is dan eenmaal zo en dat zal altijd zo blijven.
Je hebt recht van meninguiting, dus doe dat dan ook. Negatief of positief.