Ik vind het ook zo storend. Van die 12jarige meisjes die om de haverklap gillen: Ickk Houw S0 onTzettahnd Ve3l van Jaa!! NTB KWJNMK [ofzo?

Gaap.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:je hoeft neit zow te reagerenop comentaar,, kzeg alleen watk zie en neej dat vindik nie zow goed.. dat je meteebn ontspant is absoluut niet te zien op de fotos ik kan volgunsmij je knokkels zien en de pony bied te veel weerstand door jou gepsnannen houding,,, hoezow vinje bijgezet longeren neit goed dat is juist goed toch,,? het is iets anders dan handen vastzetten wat jij doet een bijzet bied juist steun en daarom ontspant de pony.. eerst maar wat betr over bijzet informeren voortaan.. en sorry had gwoown nit verwagt dat je al zo lang rijdt.. ik wil echt niet negatieff doen maar ik vindat je dan al wat meer zouw moetn kunnen als ik jouw was zou ik zowieso meer info zoeken over aanleuning envoral HOE je die moetkrijgen.. dit is gwoon advies als je wil negeren ga je gang is voor je eigen bestwil en vooral voor bestwil vande pony,,
RXNNE schreef:dat is toch myn onderschrift , als je dat niet snapt is het gewoon pech,in een topic praat ik toch niet zO ?!![]()