manzano schreef:
haha dit slaat weer alles haha.
Dat mens is echt erg.....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manzano schreef:
manzano schreef:
Quarterh0rse schreef:remsy schreef:Wat ik ook erg vreemd vind eigenlijk.
Is dat je voor je opdrachtgever(die je dus betaald voor de afgenomen foto´s) foto´s van een paard maakt, en diegenen die hun paard aanbieden ook nog eens moeten betalen voor de reiskosten? dan laat je toch niet 2 mensen betalen of zie ik dit vreemd?
Ik vind het niet echt vreemd, niet alle gratis reportages zijn voor een opdrachtgever. Sommige zijn leuk als portfolio opvulling. De mensen zijn niet verplicht om hieraan mee te werken maar de gene die toch foto's van hun paard wilden laten maken hebben geluk dat ze geen reportagekosten hoeven te betalen maar alleen voor afdrukken en reiskosten.
Cayenne schreef:Ik was van plan om mijn vriendin voor haar verjaardag een fotoshoot kado te doen en wou Hypofocus ervoor vragen, maar nu kijk ik wel uit.
Imitador schreef:Het klintk niet goed, maar ik ga er verder niets achter zoeken, ik heb ook wel eens wat gelogen. Bijvoorbeeld zeggen dat iets wat je te koop aanbied 18 euro was, terwijl je hem uit de uitverkoop oid had, dus maar 12 (of zoiets) hebt betaald.
Ik zou Hypofocus wel eens willen horen... Een verhaal heeft ALTIJD twee kanten...
Imitador schreef:Het klintk niet goed, maar ik ga er verder niets achter zoeken, ik heb ook wel eens wat gelogen. Bijvoorbeeld zeggen dat iets wat je te koop aanbied 18 euro was, terwijl je hem uit de uitverkoop oid had, dus maar 12 (of zoiets) hebt betaald.
Ik zou Hypofocus wel eens willen horen... Een verhaal heeft ALTIJD twee kanten...
Ibbel schreef:Tenslotte: er zijn bij mijn weten geen on-topic reacties uit het topic op EA verwijderd, alleen off-topic reacties.
Shaar schreef:Als ik het goed begrijp is haar camera die te koop staat dus geen back-up toestel, maar gewoon degene waarmee ze vele reportages heeft gemaakt?
In dat geval kan ik ook wel vertellen dat die camera inderdaad versleten is, dit heb ik uit de mond van Hypofocus zelf gehoord. Tijdens één van haar workshops vertelde ze dat ze snel een nieuwe camera ging kopen omdat de body slijtage begon te vertonen, zóveel foto's had ze er al mee gemaakt.
Hypofocus schreef:Om het dus even te verduidelijken: ik heb NU zelf een nieuwe camera gekocht, waardoor de D70 die te koop staat op dit moment nog functioneerd als Back Up.