Reaktie op sluiting topic Hypofocus.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninja2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 14:03

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 14:05

manzano schreef:

Mijn mond valt hiervan echt open, hoe durft ze dan in het andere topic te beweren dat ze niets van resetten af weet

Jeetje, ik zou me doodschamen, zo ga je niet met mensen om Dit is gewoon oplichterij. Ik ben benieuwd wat ze hierop te zeggen heeft.

Hilda79

Re: Reaktie op sluiting topic Hypofocus.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 14:16

Quarterh0rse schreef:
remsy schreef:
Wat ik ook erg vreemd vind eigenlijk.

Is dat je voor je opdrachtgever(die je dus betaald voor de afgenomen foto´s) foto´s van een paard maakt, en diegenen die hun paard aanbieden ook nog eens moeten betalen voor de reiskosten? dan laat je toch niet 2 mensen betalen of zie ik dit vreemd?

Ik vind het niet echt vreemd, niet alle gratis reportages zijn voor een opdrachtgever. Sommige zijn leuk als portfolio opvulling. De mensen zijn niet verplicht om hieraan mee te werken maar de gene die toch foto's van hun paard wilden laten maken hebben geluk dat ze geen reportagekosten hoeven te betalen maar alleen voor afdrukken en reiskosten.

Echter in bijna al dit soort advertenties zoekt ze de paarden voor Amazone en is dat blad dus haar opdrachtgever en moeten zij vind ik ook voor de onkosten die zij maakt instaan en niet de eigenaar van het betreffende paard. Nu komt het echt over als zijnde dat en Amazone betaald en de eigenaar van het paard. Maar zonder dat paard geen foto!!!

Sok

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 14:20

Beetje banketstaaf dit..
Had ik niet achter haar gezocht..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 14:20

T'is btw vrij stil omtrent de oplichtster.....zou ze nog haar beklag komen doen in dit topic?

Het is ook wel heel naief van d'r, haha, op 2 andere fora gewoon vragen gaan stellen, mbt dit, en dan er maar vanuit gaan dat niemand van hier het leest...

Ik zou me echt doodschamen, maarja, het is al zonder scrupules geplaatst, dus ws heeft deze dame andere normen en waarden...

Cayenne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 14:24

Wedden dat dit topic ook gesloten wordt en het in de doofpot gaat? vind het niet kunnen. Andere vorm van oplichterij mag ook besproken worden tussen bokkers, dus laat deze ook open aub.

Ik was van plan om mijn vriendin voor haar verjaardag een fotoshoot kado te doen en wou Hypofocus ervoor vragen, maar nu kijk ik wel uit.

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 14:26

De openingspost is aangepast door mod Ibbel, dus ze zijn op de hoogte van het topic en hebben het niet direct gesloten....

Ashleey_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 14:31

Heb het allemaal gelezen.. en het komt inderdaad érg vreemd over!
Pff en vooral dat op dat andere forum!

Zolang we gewoon netjes en geduldig wachten op een antwoord van haar zelf zal er vast niets gesloten worden .

Hilda79

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 14:32

Ik denk dat het nog niet gesloten word omdat er meer dingen spelen en hebben gespeeld en zo kan Femke zelf ook reageren. Je kunt het beter in 1 topic houden dan telkens nieuwe topics.

ArabianRanch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 14:33

Cayenne schreef:
Ik was van plan om mijn vriendin voor haar verjaardag een fotoshoot kado te doen en wou Hypofocus ervoor vragen, maar nu kijk ik wel uit.

Dit zou ik indd maar laten, het kan zijn dat het betreffende paard op dat fotografenforum in een kwaad daglicht wordt gezet, achteraf en dáár je geld dan aan uitgeven ? GEKKE HENKIE !!!! NO WAY !!!!

ninja2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 14:35

ze zal wel geen reactie geven denk ik.
Misschien schaamt ze zich wel hiervoor

Imitador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 14:42

Het klintk niet goed, maar ik ga er verder niets achter zoeken, ik heb ook wel eens wat gelogen. Bijvoorbeeld zeggen dat iets wat je te koop aanbied 18 euro was, terwijl je hem uit de uitverkoop oid had, dus maar 12 (of zoiets) hebt betaald.

Ik zou Hypofocus wel eens willen horen... Een verhaal heeft ALTIJD twee kanten...

ninja2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 14:44

Imitador schreef:
Het klintk niet goed, maar ik ga er verder niets achter zoeken, ik heb ook wel eens wat gelogen. Bijvoorbeeld zeggen dat iets wat je te koop aanbied 18 euro was, terwijl je hem uit de uitverkoop oid had, dus maar 12 (of zoiets) hebt betaald.

Ik zou Hypofocus wel eens willen horen... Een verhaal heeft ALTIJD twee kanten...

Ja dat is wel heel wat anders als waar zei over liegt.

Kokomo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 14:51

De zaken die ik hier heb aangekaart zijn allemaal gestoeld op bewijzen die ik heb en die ik ook naar de beheerder van dit forum heb gestuurd. Aan dit verhaal zit maar 1 kant, en dat zijn de vastgestelde zaken op grond van bewijzen. Daar kunnen niet 2 kanten aan zitten. 1+1=2 en zal nooit 3 worden.

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 15:16

Jongens, meisjes ook,

Ik heb een poging gedaan om de discussie te houden op de feiten, vandaar het verwijderen van 1 regel uit de openingspost. Deze discussie gaat nu richting iemand op grond van horen zeggen (oa het kilometervergoedingverhaal) de grond in te boren. Dat is niet de bedoeling. Hou het netjes, anders gaat het topic inderdáád dicht. Niet om het in de doofpot te stoppen, maar omdat er boktregels zijn.

Overigens heeft HF gemeld dat zij de sluiter heeft laten nakijken door Nikon (Inca), iets dat ik in het topic op EA ook heb gemeld. Ik had hier naar gevraagd nav de bewuste post op dutchphotozone. Een eventuele koper van de camera kan en zal als hij/zij slim is, naar de rekening hiervan vragen.

Tenslotte: er zijn bij mijn weten geen on-topic reacties uit het topic op EA verwijderd, alleen off-topic reacties.

Mistic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 15:20

Imitador schreef:

Hier ben ik het mee eens. Ik hoop dat Hypofocus zelf ook nog een reactie in dit topic wil geven.

Kokomo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 15:23

Een versleten sluiter repareren heeft geen zin en is ook niet mogelijk. Als een sluiter versleten is door veel gebruik zal het gehele sluiter-mechanisme vervangen moeten worden.

Liezel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 15:23

heeft iemand misschien de link van het begin topic?? ik heb dat namelijk niet gelezen maar kan het nergens vinden en ben toch wel erg benieuwd...

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 15:24

Ibbel schreef:
Tenslotte: er zijn bij mijn weten geen on-topic reacties uit het topic op EA verwijderd, alleen off-topic reacties.

Het ligt eraan wat je als on/offtopic beschouwt.... zeker in de zin van dit topic vond ik sommige reacties zeker relevant!

Kokomo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 15:25

Een versleten sluiter repareren heeft geen zin en is ook niet mogelijk. Als een sluiter versleten is door veel gebruik zal het gehele sluiter-mechanisme vervangen moeten worden. En laten nakijken of laten repareren zijn 2 verschillende dingen.

De link van het betreffende topic.
viewtopic.php?f=69&t=548480&hilit=

Ylana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 15:27

Imitador schreef:

Ik heb over dit topic verder geen uitgesproken mening.
Ik wil wel melden dat dit eigenlijk niet te vergelijken is.
Dit gaat niet om een bedrag van € 12,00 of € 18,00 of de € 6,00 verschil erin.
Dit gaat om een bedrag van € 725,00!
Verder hoop ik dat Hypofocus wel reageerd. Gewoon om het één en ander op te helderen.

Shaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 15:38

Als ik het goed begrijp is haar camera die te koop staat dus geen back-up toestel, maar gewoon degene waarmee ze vele reportages heeft gemaakt?

In dat geval kan ik ook wel vertellen dat die camera inderdaad versleten is, dit heb ik uit de mond van Hypofocus zelf gehoord. Tijdens één van haar workshops vertelde ze dat ze snel een nieuwe camera ging kopen omdat de body slijtage begon te vertonen, zóveel foto's had ze er al mee gemaakt.

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 15:58

Shaar schreef:
Als ik het goed begrijp is haar camera die te koop staat dus geen back-up toestel, maar gewoon degene waarmee ze vele reportages heeft gemaakt?

In dat geval kan ik ook wel vertellen dat die camera inderdaad versleten is, dit heb ik uit de mond van Hypofocus zelf gehoord. Tijdens één van haar workshops vertelde ze dat ze snel een nieuwe camera ging kopen omdat de body slijtage begon te vertonen, zóveel foto's had ze er al mee gemaakt.

Zie:

Hypofocus schreef:
Om het dus even te verduidelijken: ik heb NU zelf een nieuwe camera gekocht, waardoor de D70 die te koop staat op dit moment nog functioneerd als Back Up.

Ik had dit niet verwacht van Hypofocus. Vond haar altijd betrouwbaar overkomen. Ben dan ook heel benieuwd naar haar kant van het verhaal!

Cayenne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 15:58

Ik ben het met Ylana eens, je gaat gewoon geen versleten camera voor dat bedrag verkopen, en kom er dan voor uit, helemaal als ik de post van Shaar dan weer lees denk ik dat ze dat toch moet weten.

Ik zal haar even de link naar dit topic PBen, dan heeft ze in ieder geval de kans ook haar kant van het verhaal te vertellen en zich desnoods te verdedigen en uit te leggen.

Jettie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 17:02

Jeetje, vond het toen al een raar verhaal, maar de link naar het topic op DPZ die manzano gaf slaat echt alles.

Erg laag van je Hypofocus..