Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smurf schreef:ik heb een Toshiba geen idee wat voor eentje, maar alle toetsten vallen eraf, ik mis er al een flink aantal, dus als je een Toshiba koopt, moet je minstens blind kunnen typen
Sundancer schreef:smurf schreef:ik heb een Toshiba geen idee wat voor eentje, maar alle toetsten vallen eraf, ik mis er al een flink aantal, dus als je een Toshiba koopt, moet je minstens blind kunnen typen
Ik weet niet wat je er dan mee doet, maar bij die van mij vallen ze er niet af. En gebruik hem elke dag ontzettend veel, al 2 jaar lang.
Citaat:reden dat ik een 17 inch beeldscherm wil, is omdat ik dagen heb dat ik erg slecht zie, wat niet verholpen kan worden door oogarts/opticien etc
ik heb dan al moeite met een boek of krant lezen, en dat zelfde probleem heb ik dus met een kleiner beeldscherm
Linda schreef:Koop alstjeblieft géén Fujitsu Siemens, die van mij is de miskoop van de eeuw. Allerlei gebreken en een baggerservice
Linda schreef:Koop alstjeblieft géén Fujitsu Siemens, die van mij is de miskoop van de eeuw. Allerlei gebreken en een baggerservice
verootjoo schreef:Linda schreef:Koop alstjeblieft géén Fujitsu Siemens, die van mij is de miskoop van de eeuw. Allerlei gebreken en een baggerservice
Heb de mijne al 2 jaar, en er is nog nooit wat mis mee geweest. Daarbij, mijn hele klas heeft dezelfde, een enkele is kapot gegaan, maar er komt gewoon een nieuwe voor in de plaats