Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
baroen schreef:soms vind ik ook dat er getemd word op iets waar het helemaal niet op hoeft... bv. oude topics.. er zijn soms oude topics die opnieuw aangehaald worden omdat er nieuwe info is, of omdat iemand er iets anders over weet.. prima toch?
baroen schreef:krijg bij somige full-time 'klikkers wel dat ideeik snap het tem systeem en vind het ook een goede optie ivm met de grote van dit forum, maar soms?..... alsof mensen denken een streepje voor te krijgen bij de modjes als ze vaak temmen ( mag toch hopen dat het niet zo werkt hahaha)
Bugsje_loveu schreef:hoe tem je eigenlijk
Alane schreef:Want ik wordt af en toe helemaal simpel van de zinloze opmerkingen
"volgens mij staat dit niet helemaal goed, zal wel even TeM-men" en het meest ergelijke: "dit hoort op [xxxxforum]
en niet hier, heb al even geTeM-t " geef dan een ontopic antwoord en klik dan gewoon....
SnelleMarz schreef:Heb een periode gehad op bokt, dat ik gewoon liep te zoeken naar fouten/foutjes/misverstanden in topics.
Dan had ik echt minstsen elke dag 2 tems.
Ben nu gewoon 'normaal' aan 't bokken.
Als ik iets tegenkom, meld ik 't even. Maar ga er niet specifiek naar opzoek
Luusjee schreef:eeuh? wat is dat eigenlijk ,, (ik ben nieuw) =P
SnelleMarz schreef:Heb een periode gehad op bokt, dat ik gewoon liep te zoeken naar fouten/foutjes/misverstanden in topics.
Dan had ik echt minstsen elke dag 2 tems.
Ben nu gewoon 'normaal' aan 't bokken.
Als ik iets tegenkom, meld ik 't even. Maar ga er niet specifiek naar opzoek
KiWiKo schreef:ik tem regelmatig, topics die oud zijn, verkeerd staan, waar men onaangenaam tegen elkaar wordt, of waar het verkeerd dreigt te gaan...... Ook onzinnige topics zoals waar laad ik mijn foto's op..