Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alwiene schreef:Omdat het bouwen van een website in een proffesioneel webbouwprogramma als DW niet te vergelijken is met de beperkte functies van een website die je online bouwt met een site als freewebs.
Wind schreef:Ik typ alles uit in notepad. Duurt even, maar wel zo makkelijk.
Menno schreef:Er is maar 1 professionele html-editor waar niets tegenop kan.Deze wordt gratis meegeleverd in Windows XP en heeft alles wat je nodig hebt om een goede website te kunnen maken.Wind schreef:Ik typ alles uit in notepad. Duurt even, maar wel zo makkelijk.
Alwiene schreef:Oke oke menno, ik neem terug wat ik zei, want uiteraard heb je gelijk, professioneel webbouwen en wysiwyg gaan sowieso niet samen
Maar ik trok de vergelijking met freesites oid. Daarbij vergeleken is DW proffesioneel
Ik ben het volledig eens dat je pas echt websites maakt door volledig zelf code te schrijven alleen leek me dat ook niet echt een oplossing voor de TS
<html>
<head>
<title></title>
holly schreef:Ik begin in photoshop.
Daarin maak ik, wat ik graag wil zien op de website, zet dat over naar imageready om te slicen en dan plak ik het op zijn plek in dreamweaver (8).
Dat is eigenlijk de simpele versie.
Menno schreef:Ah jawel, we beginnen gewoon bij het begin.
Ik zal aftrappen
- Code
<html>
<head>
<title></title>
Wat wordt de titel van de pagina?
janderegelaa schreef:Ach ik ben bezig met de website voor TomTom en Zerro + 1 mysterie guest wat niemand verwacht...! Ik weet niet eens waar ik moet beginnen in dat k*t dreamweaver
janderegelaa schreef:Wie kan mij helpen aan een nederlandstalige cursus website bouwen voor imbecielen?
Ben nu bezig met dreamwaver, en het haalt niks uit.
Het liefst smijt ik mijn PC het raam uit.
Wie o wie kan mij helpen?
Ik ga nu even een sigaretje roken.
Alwiene schreef:@ Girl in the mirror, als je gelezen had, hij heeft dreamweaver en dat is een wysiwyg programma.