Eerlijk gezegd lijkt het me hier meer om een persoonlijke vete te gaan dan over het functioneren van de moddie´s in zijn algemeenheid.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alane schreef:@Vlasta: zie de post van Abalaydi
ben dus niet de enige die twijfels heeft .
Merens schreef:Damn, mensen; dit is hobby, vrijwillig!
Jasper schreef:Daarnaast mag je (vind ik) best van een Mod vragen om een zekere volwassenheid te tonen. Een Mod heeft een toezichthoudende taak en daarmee gepaard gaat een zekere voorbeeldfunctie. Immers gezag dwing je niet af maar zal je moeten verwerven. Puberaal taalgebruik stoort mij daarom ook. Prima voor de gemiddelde user maar als Mod wordt er net iets meer terughoudendheid gevraagd.
Nogmaals: ik zie de meeste Mod's uitstekend werk doen en ik bewonder hun inzet en doorzettingsvermogen. Het zou Bokt sieren wanneer het commentaar en de vraagstelling van Alane als opbouwende kritiek kan worden gezien. De wereld (en ja, helaas, ook Bokt) is altijd aan verbetering toe.
Merens schreef:Damn, mensen; dit is hobby, vrijwillig! Zowel voor de gebruikers als het beheer. Alleen betaalt Bart zich nog even scheel (of probeert het via sponsoren te dekken) aan ons plezier!
Alane schreef:
@Youngster: vreselijke moeite met bokt heb??? waardoor trek jij die conclusie?
Of ben je van mening dat je alleen maar ja en amen mag zeggen op bokt?
En als ik wil schoppen tegen iets of iemand dan doe ik dat niet verkapt en verpakt in een topic, die ik geplaatst heb zonder bijbedoelingen.
Of iedereen gelijk maar een enkeltje geven die iets signaleert, zich ergert aan of iets irritant vind?
Citaat:Ik snap het punt van Alane wel. Niemand wordt verplicht om Mod te worden. Als je het (toch) doet, dan is het logisch dat er eisen aan gesteld worden. Ook al is het vrijwilligerswerk.
Een forum is een lastig medium. Alles gaat in de geschreven taal en dat kan heel wat misverstanden oproepen (neem maar een willekeurig topic op Bokt en de spraakverwarring steekt al snel de kop op).
Als Mod moet je je juist daarvan bewust zijn en je zult extra alert moeten zijn dat wat je schrijft anders uitgelegd kan worden dan je het hebt bedoeld. Ik zie heel wat Mods die dit uitstekend doen, maar een enkele uitglijder zie ik ook voorbijkomen.
Daarnaast mag je (vind ik) best van een Mod vragen om een zekere volwassenheid te tonen. Een Mod heeft een toezichthoudende taak en daarmee gepaard gaat een zekere voorbeeldfunctie. Immers gezag dwing je niet af maar zal je moeten verwerven. Puberaal taalgebruik stoort mij daarom ook. Prima voor de gemiddelde user maar als Mod wordt er net iets meer terughoudendheid gevraagd.
Nogmaals: ik zie de meeste Mod's uitstekend werk doen en ik bewonder hun inzet en doorzettingsvermogen. Het zou Bokt sieren wanneer het commentaar en de vraagstelling van Alane als opbouwende kritiek kan worden gezien. De wereld (en ja, helaas, ook Bokt ) is altijd aan verbetering toe.
youngster schreef:Aan de mods worden idd eisen gesteld, maar dit is al zo vanaf het begin dat ze gekozen worden.
Tuurlijk heeft een mod een soort van voorbeeldfunctie, maar dan nog zijn het gewoon mensen die een fout kunnen maken. Ik weet zeker dat jij er ook genoeg maakt.
Daarbij Alane komt jou eerste post bij mij niet over als opbouwende kritiek