Rotgevoel n.a.v Topic * Gastenboek geopend

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 18:27

Jeetje, in het ziekenhuis, onder nacose? Ik vind het toch wel heel erg, ik heb de topics gelezen en kan me voorstellen dat mensen er vraagtekens bij zetten. 1.70 en 30 kilo. Nu moet ik toe geven dat ik in eerste intsantie ook wel on geloofwaardig zou hebben gereageerd. Maar zoiets zou ik toch echt niet verwachten.

ibbel, ik hoop dat je het adres kan vinden.

Cayenne Top dat je dit topic hebt geopend!

Nu ik het verhaal zo hoor van miep, kan ik begrijpen dat bokkers die dit mee hebben gemaakt argwanend zijn. ikk___10 was een schaduwacount toch? Weet 1 van de moderethors om welke bokker het echt ging. Of willen jullie het liever niet dat iedereen het weet? Dat kan ik best begrijpen.

SHALALA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 18:30

Quote schreef:
Godnondeju.
Ik zit hier echt met tranen in mijn ogen te lezen.

Bokt, waar gaat het heen.
Okee, met het verhaal van Miep kan het zijn dat je het niet gelooft, okee.
Maar jézus, wat moet dat arme meisje een rotgevoel hebben.
Half Bokt over je heen krijgen.

Ik zou graag willen weten hoe het met haar gaat, eventueel een adres waar ik een kaartje heen kan sturen.

Vind het trouwens wel goed van je dat je dit topic opent
Ik heb het topic wat je bedoelt wel gelezen maar niet gereageerd..

Pfff erg zeg... Idd, wat moet zíj een rotgevoel hebben, ik ga helemaal mee met mishaffie...... En met de rest in dit topic.

panache

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 18:34

oow wat erg voor dat meisje!!.. kan me voorstellen dat jij je rot voelt daarover..

Macha876

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 18:34

maar ik dacht zelf ook toen ik de topics van ik__10 las dat het nep was.
Maar poeh wat erg zeg .

panache

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 18:35

misschien kunnen mensen die gezegd hebben en er spijt van hebben het hier zeggen en later haar de link geven via de mods?? of een digitalekaart eerst naar de mods sturen en die naar haar weer...
zeg maar met 'excuses en sterkte'.

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 18:36

judith_cloud schreef:
ikk___10 was een schaduwacount toch? Weet 1 van de moderethors om welke bokker het echt ging.

Het was en is geen schaduwaccount. Door onkunde en onervarenheid heeft TS de term SA gebruikt waar zij gewoon 'alias' of schuilnaam bedoelde.

malije

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 18:39

jeetje wat verschrikelijk,en sommige reacties van bokkers zo slecht,en da arme meisje!
heel veel sterkte en suc6 voor haar!

Sempre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 18:41

wat is het verschil tussen SA en schaduwaccount ?
Verder is het errrg banketstaaf voor ikke__10, hopelijk knapt ze gauw op

vikki

Re: Rotgevoel n.a.v Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 18:42

Voel ik me schuldig omdat ik dacht wat ik dacht...? Nee, want ik denk dat het heel voor de hand liggend was om dat te denken... het is gewoon ook bijna niet voor te stellen dat iemand in zo'n diep dal zit... dat wens je helemaal niemand toe nl. Overigens heb ik de ts voor de mededeling van Ibbel al een pb gestuurd om uit te leggen waar mijn ongeloof uit voort kwam... ze heeft die helaas niet kunnen lezen, maar ik hoop wel dat ze snel opknapt en dat ze ook zal begrijpen dat niemand zijn/haar reacties in het topic als persoonlijke aanval zal hebben bedoeld... Ik heb ook een pb gestuurd met excusaes voor mijn ongeloof... maar ik hoop dus wel dat de ts als ze zich strakjes beter voelt de reacties ook een beetje zal begrijpen. Een dergelijke situatie staat voor de meesten van ons zo ver van ons bed... gelukkig!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 18:43

SA is een schaduwaccount. Maar dat was het dus niet, ik___10 was een nieuwe bokker. Maar dat neemt niet weg dat het vreselijk voor haar blijft.

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 18:47

SA is de afkorting voor schaduwaccount. Dus dat is hetzelfde.

Overigens heeft de TS mij gisterenavond per PB geschreven (en ik denk dat ik dat hier wel mag vertellen) dat zij misschien juist wel dankzij de reacties en commotie hier op bokt actie ging ondernemen (om zich te laten opnemen).

Dus ergens is het toch nog wel ergens goed voor geweest.

Hannanas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 18:50

* dat van die miep is echt te ziek voor woorden...:S *

p.s wat is een TS?

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 18:51

TS = topic starter. Lees anders even de FAq, daar staan ook een aantal gebruikelijke afko's (afkortingen ) in.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 18:53

Wat Ibbel net zegt... Het is dus ergens goed voor geweest, maar om er nou trots op te zijn? Ik hoop dat ze snel weer aangesterkt zal zijn of iig uit de narcose mag.

Helderder

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 19:00

Hierbij bied ik dan ook mijn excuses aan, tjee vind het zeer banketstaaf dat ik het ook niet geloofde. Gelukkig is ze nu in goede handen.

Heel veel beterschap! Hopelijk komt het helemaal goed met de TS.

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 19:03

Ibbel schreef:
Overigens heeft de TS mij gisterenavond per PB geschreven (en ik denk dat ik dat hier wel mag vertellen) dat zij misschien juist wel
dankzij
de reacties en commotie hier op bokt actie ging ondernemen (om zich te laten opnemen).

Dus ergens is het toch nog wel ergens goed voor geweest.

Dat is dan nog een geluk bij een ongeluk....

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 19:03

ik begrijp dat je zo'n reactie hebt en je rot voelt. Ik heb in 1 van de topics een reactie geplaats. dat ik het wel geloofde. Omdat ik het herkende. Ik heb ook veel mensen gezien bij het ggz. (heb er zelf gezeten) en er kan veel. Vandaar dat ik het meeste niet raar vond.
Als je een adres hebt Ibbel zou ik dan via pm het adres mogen dan stuur ik een kaartje. Mischien is het een idee om gezamelijk iets te doen. Een kadootje oid aan te bieden. Voor de excusses...

benangelique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 19:10

Pff, wat ontzettend heftig dit. ook ik had de topics gelezen, maar ik weet hier altijd slecht op te reageren en daarom doe ik dat ook maar niet.
Ik wil in ieder geval het meisje zelf, maar vooral ook haar familie heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd.

Maya1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 19:25

pff... Dit had ik niet verwacht van bokt!
Ten eerste niet dat iemand zo'n verhaal over een erge ziekte zou ophangen en ten tweede dat er zo gereageerd wordt in een topic!
Ikke_10 had het misschien overdreven van haar gewicht, maar ik denk dat ze heeft gedacht dat ze zo eerder reacties en advies zou krijgen. Ik vind het trouwens ook gewoon niet kunnen! het is logisch dat je hier en daar twijfels trekt bij dat verhaal, maar hoe er door sommigen gereageerd werd...

Heeft iemand trouwens nog ooit iets van die miep gehoord?
X

Oamaru

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 19:41

Volgens mij was ik met nog een paar de enige die haar toen geloofde. Heb nog wat pbees uitgewisseld met haar, en ik moest telkens huilen, heb het zo met haar te doen... Ik hoop dat ze dit topic leest, dan voelt ze zich mischien weer wat beter. Zo zie je maar weer dat je nooit zomaar moet oordelen...

asje86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 20:12

wat een verschrikkelijk geheel...jammer dat het internet zo gebruikt kan worden dat mensen niet meer geloofd worden...

Heel veel sterkte, hoop dat je situatie snel wat beter wordt...

en laat dit een goede les zijn voor iedereen!

jaantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 20:52

Ik ben blij dat ze nu op een goede plek is waar ze word geholpen.
Degenen die zich schuldig voelen zou ik zeggen, NIET DOEN.
Je voelt wat je voelt en inderdaad er zijn hier een paar op bokt geweest die ons behoorlijk voor de gek hebben gehouden waardoor het vertrouwen even ver te zoeken was.
Ik hoop dat ze nu goed geholpen kan worden en dat er een einde komt aan haar problemen.
Haar adres zou ik ook graag hebben, mischien kan ze daar wat moet uit putten.
Verder zou ik willen zeggen laat de verwijten achter wege, dat heeft geen enkel nut.

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 20:58

Erg heftig dit..

Ik heb het topic niet gelezen of geen aandacht aan gegeven, maar vind het wel erg voor zo'n meisje, die het misschien goed bedoelde om even haar verhaal kwijt te kunnen, dat zij niet werd gelooft door andere met hun verhalen die dus niet waar bleken te zijn..

Op een pc komen vaak dingen anders over op iemand dan dat het in de werkelijk is..

Wil het meisje bij deze ontzettend veel sterkte wensen

Leo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 21:05

Jeetje... Ik schrik ervan..

Heb de topics voor vandaag niet gezien of gelezen... Maar persoonlijk denk ik dat ook ik m'n twijfels gehad zou hebben bij het verhaal.. Of ik gereageerd zou hebben is een tweede, maar dat denk ik niet..

Op zulke momenten word ik extra boos op Miep, en het hersentumor-meisje.. Zij hebben heel veel in vertrouwen verpest.

Heel erg veel sterkte voor dit meisje.