Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WickedMie schreef:Hoi Roos. Ik weet heus wel wie jij bent hoorIk herken je avatar en je naam en je paard en je winstpunten en je onderschriftlink
En ja, nu ons forum stuk is... dan zoek je weer wat anders hè?...
maaitjuh schreef:Ik had het van een vriendin ja.
Moet wel zeggen dat het lang geduurt heeft voordat ik het echt leuk ging vinden.
Quarterh0rse schreef:Dit is een forum, met een korte en makkelijke naam wat iedereen kan onthouden wat denk ik ook wel een hoop scheelt. Verder is het niet zo'n standaard saaie layout en zijn dr wel leuke opties zoals een profiel invullen etc.
aafje87 schreef:Er heeft ooit een oproep gestaan op het forum van divoza(was divoza niet blij mee geloof ik) daar zaten de meeste oude bokt leden.(ik ben ook al erg lang op bokt eerst onder aafje15 tot die het niet meer deed en compleet verwijderd was onder mijn huidige naam)
Ach zo zie je maar weer!
dondahsteen schreef:aafje87 schreef:Er heeft ooit een oproep gestaan op het forum van divoza(was divoza niet blij mee geloof ik) daar zaten de meeste oude bokt leden.(ik ben ook al erg lang op bokt eerst onder aafje15 tot die het niet meer deed en compleet verwijderd was onder mijn huidige naam)
Ach zo zie je maar weer!
Dat was zeker ook een groot forum dan zeker?