msn??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sannert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 13:45

De laatste tijd praat ik niet heel veel meer op msn. Maar mijn beltegoed heb ik nu wel langer dan voorheen toen ik nog geen msn had! Ik vind het wel erg handig!

black_lightJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 13:53

Ik vind het leuk!
Maar ik ben nooit zo spraakzaam op MSN.
Toen ik nog geen MSN had Smste ik wel veel meer, nu bijna nooit meer!

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 15:29

Het is wel handig, met name als je snel iets moet weten ofzo (school).
Ik zit niet zoveel achter msn. Als ik erachter zit praat ik toch maar met een beperkt aantal mensen (meeste van Bokt).
Mensen van school heb ik standaard geblokkeerd .

yindey

Re: msn??

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 15:36

Ik vind het wel ok. Ik vond ICQ leuker eigenlijk

Ik vond het trouwens nooit handig voor school, altijd dat gezeur van die dames omdat iets bijvoorbeeld niet goed was ofzo. Achja gelukkig heb ik daar nu geen last meer van!

Veseosunce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 16:25

Hmm,,, het ziet er naar uit.. dat jullie niet zoiets als mij hebben meegemaakt. Gelukkig maar eigenlijk.. In ieder geval.. ga zo door met reageren.. en zal het binnenkort (als ik wat meer tijd heb), hier in dit topic posten als daar belangstelling voor is?!

verootjoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 18:09

Jetske schreef:
Hmm,,, het ziet er naar uit.. dat jullie niet zoiets als mij hebben meegemaakt. Gelukkig maar eigenlijk.. In ieder geval.. ga zo door met reageren.. en zal het binnenkort (als ik wat meer tijd heb), hier in dit topic posten als daar belangstelling voor is?!

Je hebt toch zelf in de hand wie je toevoegt en wie niet Als er iets naars gebeurd kun je diegene gewoon blokkeren en verwijderen. Het is dus eigenlijk een heel veilig chatprogramma.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 18:11

Verplaatst naar FZ.

KisSs_Girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 18:22

Ik heb best veel vrienden die aan de andere kant [zon beetje] van het land wonen,dan is het erg handig natuurlijk
Maar aan de andere kant,in mijn vorige vorige klas kwamen enorme ruzie's door msn,of mensen die iets krijgen over msn
Dat vind ik niet kunnen

oudehinken

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 18:23

hoezo wat heb je meegemaakt dan op msn daar ben ik wel benieuwd na.

Veseosunce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-06 16:11

Nou,, ik zat dag en nacht bijna op MSN en doordat ik alleen maar naar MSN keek kreeg ik een relatie over MSN heen en ja,, die jongen misbruikte mijn gevoelens gewoon.. Daardoor werd ik depressief en heb ik 3 keer geprobeerd zelfmoord te plegen. Enn nu heeft die jongen "iets" met een vriendin van mij en daar gebeurd precies hetzelfde mee alleen ze heeft het zelf helaas niet door...

En ong. één jaar geleden... toen voegde een onbekend iemand mij toe en die deed z'n cam aan en ik dacht hmm oké kan ik zien wie het is maaaaaar je zag dus hoe die zich aan het aftrekken was.. dat was dus heel wat minder zo zie je dus dat je voorzichtig moet zijn met MSN!!

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 16:20

Msn?

ik zit er dagelijks op, ik kan niet meer zonder. ik accepteer altijd alle mail adressen en vraag wie ze zijn, krijg ik geen antwoord beetj jammer voor hun blok en verwijderen.

ik vind het wel lache btw, aangezien mijn beste vriendin aan de andere kant van nl woont en ik vaak in eindhoven te vinden ben en daar ook mijn vrienden groep het wonen, vind ik het wel makkelijk. ik had eerder altijd abbonoment via mobiel, hoppa zo 500 euro armer.

Haflinglove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 17:19

(denk mijn laatste reacte want kword zo toch verbannen)
Kben al 4 x lastig gevallen door doodsbedreigeingen van jongens, gewoon blocken, ook van 1 meisje. Maar heb er wel plezier aan.

Helderder

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 17:59

Mwha ik vind het niet zo geweldig meer..
Allemaal troep dat me toevoegd en nooit iets terugzegd.. msn taal en ga zo maar door. Ik zit liever op bokt, dan op msn.

Sharonaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 18:01

nja,, leuk natuurlijk Verslavend.
tenminste als je leuke mense op Msn heb

Aman_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 17:28

Ik vind MSN wel handig. Heb verder nog nooit wat ergs mee gemaakt met MSN.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 18:32

Ik vind het heel handig . Helaas denken mijn ouders daar anders over.
Vroeger wel minder leuke dingen mee meegemaakt, maar daar heb ik nou nooit meer last van.

[edit] Op MSN kun je ook veel diepgaandere gesprekken voeren, of juist beter ruzie. Eigenlijk lijkt het mij niet echt goed voor je sociale kant, want ik durf minder 'eerlijk' te zijn tegen mensen in het echt dan op MSN.

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 18:55

Ik ben blij met MSN

Vooral omdat mijn broer in London woont. Ik zie hem dus niet zo vaak en bellen gaat in de kosten lopen. Mijn moeder kan nu ook op een leuke manier met hem communiceren (ze vindt het gewéldig) ook dmv webcam. Echt lachen is dat.
De meeste contacten die heb zijn vrienden, ook die wat verder weg wonen, vind ik erg leuk.
Heb overigens nog nooit iets raars meegemaakt ofzo, adressen die ik niet ken accepteer ik gewoon niet.

Noeps

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 18:57

Ik hou van msn. Ik kan kletsen met mijn nichtje in Ierland, met mijn nichtje in Nieuw-zeeland, ik kan foto's verzenden, muziek krijgen, en oja; je kan met meer dan1 persoon tegelijk praten
Alleen ik irriteer me aan msn-taal en als heel veel mensen tegelijk tegen me gaan praten. Dan zit ik liever op bokt.
Maar op msn kun je ook wat diepgaander praten enzo. En contacten leggen etc, doordat Chestnut mij toevoegde op msn hebben wij nu gewinkeld. En het gaat een stuk sneller dan telkens heen en weer pb'en, haha
En ik doordat ik de msn kreeg vna een jongen op een foto van Chestnut kreeg ik zijn mobiele telefoon nummer en nu sms'en we wat af, haha
Maar je hebt ook sneller dat mensen je uitschelden. Da's minder.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 11:42

Ik vind MSN echt een uitvinding! Helemaal super! Kan echt niet meer zonder. Ik praat namelijk via MSN met mijn ex-collega's van het zomerkamp in de USA. Tuurlijk heb ik ook wel es rare mensen maar die blok ik dan gewoon...

Een paar dagen geleden kreeg ik iemand op msn die ik niet in mijn lijst had staan en die zei dat ik lelijk was.... Ik geloof dat ik het volgende gezegd heb: 'kijk eens in de spiegel, wat je dan ziet is pas lelijk...'

Poeltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 12:58

Ik vind het super. Zo kan ik makkelijk praten met familie in Limburg.

Enge mensen? Mmm, die verwijder ik gewoon.