Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cadish schreef:Gefeliciteerd Gwen! En veel succes met al ons gemuggenzift
Oja, en ik zie 't kleurtje wel al in de legenda staan
? In de gebruikerslijst onder aan de pagina ben ik gewoon de zelfde kleur als iedereen, hoor! Bij mij wel in elk geval!
.

Daisy schreef:Nu is het net een stoplicht. Kom je er met de Mods (groen) niet uit, ga je naar de bemiddelaars (oranje) en als zelfs zij je niet kunnen helpen, stap je naar de beheerders (rood). En voor rood stop je altijd dus is dat je eindstation.

Zou niet weten waarvoor. Kan je wat voorbeelden geven van situaties waarin jullie hulp wordt gevraagd????
. Wij gaan echter niet over één nacht ijs en gaan altijd eerst zo goed mogelijk na wat er precies gebeurd is voordat we een vraag beantwoorden
. Ook zullen Sterre en ik regelmatig met elkaar overleggen over bepaalde zaken.
. Als dat mogelijk is op mijn werk zal ik die persoon dan vast een PB sturen dat ik het bericht gezien heb.
:Citaat:De bokt bemiddelaar is op dit moment Sterre*. Als je het als gebruiker niet eens bent met een beslissing van een moderator en er na contact op te hebben genomen met de mod niet uitkomt, kan je haar inschakelen. Zij zal de zaak nogmaals bekijken en eventueel in overleg met het team proberen een oplossing te vinden.
.
Quote schreef:Ik moet inderdaad eerlijk bekennen dat ik je niet ken.
Máár toch heel veel succes, al hoop ik dat ik je nooit nodig heb.

MoonChloe schreef:NEE???
Ik ken Gwen eigenlijk van haar avatar
! Heb hem maar gauw weer teruggezet
.
.
. Veel plezier en succes gewenst al bemiddelaar en hopen dat je niet gek word van ons gemuggenzift
. 

)