Ik vind 't toch wel noodzakelijk een leeftijd en geslacht in een profiel te zetten. Zo dacht ik altijd dat **** (noem geen namen) een man was, maar 't bleek gewoon een vrouw te zijn. (stonden alleen maar quotes in profiel. )
Er moet helemaal niks, ik heb enkel mijn paard in mijn profiel staan.. dit is ook maar het afgelopen jaar gedaan. Geen zin in om eerder te doen. Over mezelf schrijf ik wel dingen in topics, maar eigenlijk niks in mijn profiel, komt er niet van
Moet niet, maar het is leuk als je iniedergeval; *Je naam *Je leeftijd *Waar je woont *Over je dieren *OVer je paarden, en dan nog foto's! Dat zou leuk zijn, en als je zin heb, doe je er meer in!
Een profiel is inderdaad leuk, maar niet verplicht. Als iemand niets in zijn profiel wil hebben staan, vind ik dat ook prima. Ik ben zo'n iemand met een leeg profiel.
OK, nee ik vroeg me gewoon af hoe de gemiddelde bokker hier over dacht. Ik vind het zelf altijd gewoon leuk als er een aantal foto's van paarden in staan, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk!
Ik vind het altijd heel jammer als ik een leeg profiel tegenkom. Daarom vind ik dat er zowieso wel wat info over jezelf en over je paardje moet staan. En foto's zouden natuurlijk ook heel leuk zijn!
Niks moet. Wat iedereen in zijn/haar profiel zet is hun eigen keus. Persoonlijk houd ik wel van originele profielen die net iets anders dan anders zijn .
Informatie in je profiel, en dan het woord MOETEN erbij? Nou, nee, dankjewel.
Kijk maar naar mijn profiel, staat wel wat in maar niets echt over mij. Zo lang als iemand zich kan aanmelden, niets over zichzelf hoeft te vertellen, en mijn hele leven in mijn profiel gepresenteerd kan krijgen, heb ik geen behoefte om hem dat kant en klaar op een presenteerblaadje te geven.
Als iemand echt interesse heeft in mij, wil weten wat er speelt, dan moet hij de moeite maar doen om alle berichten van mij door te spitten. Ja dat is werk, maar het is wel toegankelijk.
Ik kijk zelf nooit in profielen, vind ze ook niet belangrijk. Ik kan meer met de berichten die door iemand op bokt geplaatst worden, dan met een profiel, en iedereen wordt door mij gelijk behandelt. Wat in het geval van 11 -12 jarige bokkers weleens wat hard kan uitpakken.....