verlopen van een account (mod's)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 13:19

@Amor_Amor: is het het werkelijk het werk van een moderator om te kijken of iemand een andere usernaam kan aannemen?

RelarDevi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 14:14

Ik hoop het niet Cassidy, ze hebben echt iets veel beters te doen

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 14:17

Ik denk het ook niet, en het lijkt me niet de bedoeling om gebruikers zoals dorien te verwijderen dat zou echt zonde zijn,

Ik zou zeggen zoek een naam uit kijk of die bestaad zoja kijk hoelang er niks mee gedaan wordt en messchien in overleg kan je dan die naam krijgen.

charily

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 14:21

maar er zijn genoeg acounts die nog nooit iets gepost hebben..en wel in 2003(ofzo) geregistreerd zijn kunnen die niet weg.. zou denk ik al een heleboel schelen..
edit: keek net en er zijn meer dan 11500 gebruikers die nog nooit wat hebben gepost

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 15:42

Er wordt achter de schermen wel gedelibereerd over wat te doen met inactieve users. Zoals trouwens bij elk forum...

Een mail sturen en een week de tijd geven om opnieuw te activeren is daarbij 1 optie. Maar ook hier geldt: wel eens over nagedacht hoeveel werk het is (en hoeveel serverbelasting het geeft) om (bulk)mail te versturen aan 11500 gebruikers?

@ Amor_Amor: ik vergeef je je opmerking , maar ik denk dat je je niet realiseert dat het veel meer werk is dan je denkt, en dat mods ook een eigen leven hebben. Een topic op slot gooien omdat daar een tem over is, kost weinig moeite. Een oud topic doorlezen of het een probleem is als daar een paar posts uitvallen is nog wel even iets anders. Met name omdat je dan begrijpend moet gaan zitten lezen, ipv even diagonaal ergens doorheen te scannen.

En zelfs als je dan een gebruiker uit het verleden hebt met 'maar' 100 posts, dan moet je voor 1 gebruiker misschien wel 50 topics gaan zitten lezen. En dan dat maal tig gebruikers uit het verleden met weinig postcount. Dat is, met alle respect, een heidens karwei.

Dan kan ik de (beperkte) tijd die ik aan bokt als mod kan geven beter benutten met het blussen van brandjes.

Manou

Re: verlopen van een account (mod's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 18:17

ik dacht zelf eigenlijk alleen aan de accounts met maar enkele berichten, hooguit 5 ofzo. Volgens mij zijn daarer ook veel van.
en als ik lees dat er zo veel accounts zijn waar nooit mee gepost is, zitten daar ook nog wel wat mogelijkheden.