Incredimail

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marye78

Re: Incredimail

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 18:52

Chiqa schreef:
Marye78 schreef:
Maar wel raar idd dat jij er geen last van hebt?

Zeker raar...ik stuur heel veel met incredimail....

Heb je hem al eens opnieuw geinstalleerd?

Ja dat is het ook niet..en mijn stiefvader is echt zo'n die hard computer freak dus die heeft er wel wat verstand van, maar die heeft ook hetzelfde probleem..

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 18:56

tinkert_tje schreef:

ik weet niet wat jij met je incredimail doet en hoe je hem in hebt gesteld en wat voor virusscan je hebt
ik heb geloof ik al 5 jaar incredimail
en ben ook aan alle kanten ingedekt in de firewall enz
ik kan alles verzenden en ontvangen en komt gewoon onbeschadigd aan (dat heb ik nog nooit gehoord ??)
alleen als er een virus ergens in zit want ik ontvang dan haalt mijn virusscan de bijlage eruit

Ik geloof dat je door de war bent met Samy?
ik zei dat ik ik juist tevreden ben met incredimail, alleen kan ik geen bijlagen versturen. Maar ik zeg niet dat ik het vervelend vind, want ik stuur ze gewoon met outlook.

Ik vind je eerste zin nogal overdreven overkomen, ik weet nl best wel hoe ik mijn pc-tje moet installeren hoor. Het lijkt wel of je je persoonlijk aangevallen voelt.

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 22:46

Marye78 schreef:
tinkert_tje schreef:

ik weet niet wat jij met je incredimail doet en hoe je hem in hebt gesteld en wat voor virusscan je hebt
ik heb geloof ik al 5 jaar incredimail
en ben ook aan alle kanten ingedekt in de firewall enz
ik kan alles verzenden en ontvangen en komt gewoon onbeschadigd aan (dat heb ik nog nooit gehoord ??)
alleen als er een virus ergens in zit want ik ontvang dan haalt mijn virusscan de bijlage eruit

Ik geloof dat je door de war bent met Samy?
ik zei dat ik ik juist tevreden ben met incredimail, alleen kan ik geen bijlagen versturen. Maar ik zeg niet dat ik het vervelend vind, want ik stuur ze gewoon met outlook.

Ik vind je eerste zin nogal overdreven overkomen, ik weet nl best wel hoe ik mijn pc-tje moet installeren hoor. Het lijkt wel of je je persoonlijk aangevallen voelt.

nou nou dat zeg ik helemaal niet
het is maar net hoe je dat op vangt
ik voel me niet aangevallen hoor waarom zou ik ??
ik denk jij eerder
ik bedoel gewoon of je instellingen in je virusscan niet goed staan en je instellingen in je incredimail
net zoals ik al eerder zei
ik probeer je alleen maar te helpen
ik bedoel er verder niks mee hoor
ik bedoel ik het goed
ik heb het programma al jaren en nooit problemen dat zei ik
maar als jij het al aanvallend bedoel sorry hoor pfff