PB aan sterre

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 14:46

Citaat:
Totaal aantal posts 12541067 | Totaal aantal topics 517261 | Totaal aantal leden 40963 | Het nieuwste lid KimLee
Er zijn in totaal 556 gebruikers online :: 347 Geregistreerd, 89 Verborgen en 120 Gasten
Grootst aantal online gebruikers tot nu toe was 1080 op 08-01-06 20:19

Je kunt je met deze gegevens afvragen of ze die ene gebruiker dan zouden missen...

Climax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 14:47

Alane schreef:
Citaat:
Totaal aantal posts 12541067 | Totaal aantal topics 517261 | Totaal aantal leden 40963 | Het nieuwste lid KimLee
Er zijn in totaal 556 gebruikers online :: 347 Geregistreerd, 89 Verborgen en 120 Gasten
Grootst aantal online gebruikers tot nu toe was 1080 op 08-01-06 20:19

Je kunt je met deze gegevens afvragen of ze die ene gebruiker dan zouden missen...

Zij niet.
Maar je mag toch aannemen dat die mods hier op Bokt er zitten voor ons, en niet voor zichzelf.

pindakaas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 14:48

Als je op deze manier redeneert is heel bokt onbelangrijk. Er gaat immers niemand dood als bokt voor eeuwig vastloopt.

Mijn punt is dat sterre blijkkbaar niet optimaal functioneert, en dat ik het niet goed vind dat de kans op werkelijke hulp van sterre minimaal is (al weet ik dat natuurlijk niet zeker, daarom hoop ik dat er nog meer mensen reageren).

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 14:50

Om te voorkomen dat dit topic uitloopt in een 'moderators en sterrebash' topic omdat mensen teleurgesteld zijn omdat ze om welke reden dan ook geband zijn tijdelijk een slotje om Sterre de kans te geven te reageren.

Sterre

Re: PB aan sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 01:15

Zo, Sterre is weer terug uit haar leven buiten bokt, na een paar dagen met haar kind in het ziekenhuis te hebben doorgebracht .

Er staat in dit topic zeker een aantal dingen die kloppen (bijv. niet snel genoeg reageren, niet weten waar jouw specifieke klacht over gaat) maar ik lees in dit topic ook al reacties van mensen die zeker wel bericht terug hebben gehad op een pb naar mij toe!
Het is een feit dat er soms een aantal klachten tegelijkertijd binnen komen. Het is voor mij onmogelijk om van te voren bij te houden wie er allemaal met welke mod/mod-team in de clinch ligt en van wie ik evtl. een klachten-PB kan verwachten.
Als ik een klachten PB krijg, ga ik eerst bij het mod-team naar de details vragen; dit duurt soms wel een tijdje, want de mod met wie dit probleem hoofdzakelijk speelt, is ook niet altijd meteen on-line.
Degenen die het hardst klagen, zijn echter de mensen die niet van mij te horen hebben gekregen wat ze graag zouden willen !

Doordat sommige klachten wat langer duren, kan het dan zeker gebeuren dat andere PB´s/klachten daardoor ondergesneeuwd raken.
Omdat dit vaker gebeurt, is er dan ook de keuze gemaakt om een tweede bemiddelaar aan te stellen .
We hopen deze binnen korte tijd te kunnen introduceren en dat het probleem van lang op antwoord wachten/geen antwoord krijgen dan ook opgelost wordt!