lindsey schreef:Sorry Targus ik ben het niet met je eens. De reden dat iets 2e hands wordt aangeschaft is toch vaak dat de koper niet zo ruim in zijn geld zit. Dan mag je de koper best een beetje in bescherming nemen als je weet dat het artikel elders goedkoper te verkrijgen is.
Bovendien krijg ik vaak de indruk dat de verkoper geen verlies wil lijden op het artikel wat hij/zij verkoopt. De nieuwe koper moet opdraaien voor het feit dat hij/zij zelf iets impulsief hebben aangekocht zonder eerst te denken of ze het artikel wel echt mooi vinden, nodig hebben of past.
een 2e hands produkt is nu eenmaal minder waard dan iets nieuws.
Wil je geen verlies dan had je eerder naar de winkel terug moeten gaan om het te ruilen voor iets anders.
Ik ben het hier helemaal mee eens en stoor me dan ook werkelijk aan mensen die geen verlies willen lijden, ik reken bij verkoop dan ook de verzendkosten mee want dat kost het mij uiteindelijk wel.
En ja de vraagprijs was wel heel hoog aangezien het mijn favo dekjes zijn en ik ze van vrij prijzig tot goedkoop gekocht heb, maar zo duur had ik ze nog niet gezien, Ik zie het dus heel anders, 2de hands is niet nieuw en daar moet de prijs dan ook naar zijn.