Michelle_Don schreef:Nee daar gaat het niet om....of we mensen pers. kennen. Maar mensen kunnen op een form soms zulke opmerkingen maken, waar 9 van de 10 het nooit zou durven als je tegenover elkaar zit.
Ik vind het niet erg als een ouder persoon een discussie met mij aan gaan ... prima. Maar laten we dan wel redelijk blijven.
Het is toch de bedoeling dat we van elkaar leren??!!
Maar wat ik wel grappig vind is dat jonge mensen minder bang zijn voor vernieuwing........ouderen zijn vaak wat vastgeroest aan hun oude methoden. En dit bedoel ik niet banketstaaf hoor....maar t valt me op.
Ik weet niet of ik met bijna 27 jaar onder de oudere mensen of de jongere mensen val, vind zelf van 'ergens tussenin' maar ik denk wel dat 'oudere mensen' hun redenen hebben om op hun eigen methode te blijven: ze hebben al veel gezien en geleerd in hun paardenleven en je kunt de risico's nu eenmaal wat beter inschatten. Als ik bedenk wat voor dingen ik deed toen ik jonger was, is het soms wel een wonder dat ik nog leef. Waar waren mijn hersens destijds? Branie overheerste toen: ik kon het allemaal wel en zou wel eens laten zien dat ik elk paard kon rijden

Maar andere mensen wil ik graag voor mijn fouten behoeden, hoewel iedereen blijkbaar graag ZELF het wiel opnieuw uitvindt