Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quote schreef:Er hoeft dan geen slotje op, maar misschien worden er berichten verwijderd.
Sammie schreef:Quote schreef:Er hoeft dan geen slotje op, maar misschien worden er berichten verwijderd.
Maar dit gebeurt dus niet meer zoveel. Ik had laatst ook ergens getemd, het topic zelf ging over best iets intressants, en de laatste 2 pagina's was oeverloos geklets over een heel ander onderwerp. Ipv die laatste 2 pagina's te verwijderen en ergens anders neer te dumpen. (Hetzij MH of apart topic). Nee het gehele topic, mét die intressante info op die pagina's ervoor gaat naar de Huiskamer
Lielle schreef:heel simpel, we kunnen niet meer splitten als ene bericht langer daqn 1 blz is
Albertine_N schreef:Je hebt gelijk wat betreft de oude topics.
En wat dat Temmen betreft, ik wordt zo moe van die schijheiltjes die dan nog POSTEN dat ze gaan Temmen. Komt echt over van "kijk hoe verantwoordelijk wij zijn!"
Dat je Temt ok, dat doe ik ook wel eens, maar meld het niet!
russel schreef:Misschien een optie om een oud topic open te mogen laten gaan. Zo ken ik een topic dat over zuiver voer gaat. Zo vaak dat er daar over gevraagd wordt, maar als er in dat topic gepost wordt, meteen 'Oud topic...., het kan wel als link gegeven worden, maar die moet je maar net weten.