slotjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 13:21

Hola.
Dat van gisternacht, dat zal wel een vergissing zijn..
Toch hoort een onderlinge discussie niet op bokt uitgepraat te worden, in dit topic. Zeker niet gezien het tijdstip.
Russel, als ik niet zou hebben getemd, heeft iemand anders dat vast al gedaan, maar jóuw topic vol met die berichten van gisternacht is toch ook niks?
Ik heb even getemd.
Ja dat durf ik eerlijk te zeggen.
Er hoeft dan geen slotje op, maar misschien worden er berichten verwijderd.

Ik ben een fanatiek Temmer en tot voor kort dacht ik dat de moddies er alleen maar last van hadden als er meerdere mensen één topic temden. Ik zei dan ook altijd netjes in het topic; 'ik heb getemd.'
Dit is niet om interessant te lijken, van 'kijk ik slijm bij de modjes' maar alleen om te helpen.
Maar dat klopt dus niet, de modjes zien het per topic en niet per persoon getemd.
Soms komt er te snel een slotje, maar goh, ja die moddies zijn ook mensen..

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:12

Quote schreef:

Maar dit gebeurt dus niet meer zoveel. Ik had laatst ook ergens getemd, het topic zelf ging over best iets intressants, en de laatste 2 pagina's was oeverloos geklets over een heel ander onderwerp. Ipv die laatste 2 pagina's te verwijderen en ergens anders neer te dumpen. (Hetzij MH of apart topic). Nee het gehele topic, mét die intressante info op die pagina's ervoor gaat naar de Huiskamer

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:50

Sammie schreef:
Quote schreef:

Maar dit gebeurt dus niet meer zoveel. Ik had laatst ook ergens getemd, het topic zelf ging over best iets intressants, en de laatste 2 pagina's was oeverloos geklets over een heel ander onderwerp. Ipv die laatste 2 pagina's te verwijderen en ergens anders neer te dumpen. (Hetzij MH of apart topic). Nee het gehele topic, mét die intressante info op die pagina's ervoor gaat naar de Huiskamer

Ja, en dàt snap ik dus ook niet altijd!
Waarom de berichten die offtopic/beledigend/enzovoort zijn niet gewoon naar de MH splitten in plaats van het topic op slot te doen/te verplaatsen naar de MH of ander forum (HK bijv.)?

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:11

heel simpel, we kunnen niet meer splitten als ene bericht langer daqn 1 blz is

Oamaru

Re: slotjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:15

ben het hier helemaal mee eens.... punt

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:16

Lielle schreef:
heel simpel, we kunnen niet meer splitten als ene bericht langer daqn 1 blz is

Een bericht? Een topic toch?

Maar da's wel heel jammer zeg . Maar ja, het zal wel op het to do lijstje van Bart staan .

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:17

djiez, wat een typo's Ik bedoelde idd een topic natuurlijk.

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:30

En de berichten verwijderen dan?

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 16:01

Albertine_N schreef:
Je hebt gelijk wat betreft de oude topics.

En wat dat Temmen betreft, ik wordt zo moe van die schijheiltjes die dan nog POSTEN dat ze gaan Temmen. Komt echt over van "kijk hoe verantwoordelijk wij zijn!"
Dat je Temt ok, dat doe ik ook wel eens, maar meld het niet!

Ik meldde het ook altijd even als ik had geTeMd.
Helemaal niet om even te laten zien hoe verantwoordelijk ik wel niet ben, maar omdat ik simpelweg niet wist dat alle TeM's onder de topicnaam binnen kwamen.
(Gut, ik weet niet eens meet hoe het precies zit.)
Dus om tientallen TeM's, en dus extra werk voor de moddies te voorkomen.

Nu weet ik dat het helemaal niets uit maakt als meerdere mensen TeMmen en zal ik het als het niet nodig is ook niet vermelden.

Dit om even te laten zien dat niet alle TeMmende bokkers stoer willen doen als ze melden dat ze geTeMd hebben.

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 16:09

Ik ga mee met _Lorette_

Ik dacht dat ze dan ook een ontelbaar aantal TEM's binnenkregen

daantjuhhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:52

ja dat dacht ik ook, tot een week geleden.
Maar daardoor zei ik het ook altijd in topics.

Ik dacht dan laat ik ff zeggen dat ik ga temmen anders gaan er 20 mensen temmen en dat is zoveel werk voor een moddie.
Maar dat bleek dus niet zo te zijn.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:53

russel schreef:
Misschien een optie om een oud topic open te mogen laten gaan. Zo ken ik een topic dat over zuiver voer gaat. Zo vaak dat er daar over gevraagd wordt, maar als er in dat topic gepost wordt, meteen 'Oud topic...., het kan wel als link gegeven worden, maar die moet je maar net weten.

Dit oude topic wordt idd nog steeds omhoog geschopt, maar waren wel steeds met relevantie reacties (je hebt het over toevoegingen in voer geloof ik? staat nu weer vrij bovenaan).

Ik kijk zelf naar de maand van laatste post en de nieuwe post. Op fotofora is de regel dat het na 2 weken oud is, op andere fora neem ik persoonlijk een wat ruimere marge, en hangt het van de omhoogschoppende post + de meeste reacties erna, hoe die zijn tov de eerdere (oude) reacties in het topic.

Persoonlijk slotter ik veel, vind ik, met name op CB en VMR op topics met vragen waar al centrale fora voor zijn, of met name op VMR, als er al tegelijkertijd een topic over hetzelfde onderwerp loopt, dan gaat het minst serieuze, of kortstlopende topic dicht... Kwestie van de boel centraal te houden vind ik Dan is het overzichtlijker, en staat de informatie dus ook centraal.

Qua Temmen, het valt eigenlijk wel mee hoeveel er geTEM'd wordt vind ik persoonlijk, bepaalde topics gaan behoorlijk snel qua TEM's, maar het gros staat maar 1 TEM op En wat mij betreft, TEM lekker door, vermeld even kort waar het om gaat (wel zo handig) en dan kunnen wij er wat mee.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 12:58

Wat je dan helemaal niet snapt dat er in bepaalde topics door moderators meegedaan wordt met lollig zijn en dat er dan ineens een andere mod het wel welletjes vind en uiteraard slottert, al stond het topic al in de HK.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 20:15

Ik weet welk je bedoelt en dat verbaasde mij ook ten zeerste.