Hoevaak wordt er per dag GeTeM'd?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 16:39

En de dubbeltems.. zijn die er ook vaak ? Is het niet goed om af te spreken, dat als je temt, je ook even een berichtje in het topic moet worden achtergelaten zodat jullie geen dubbele tems krijgen ?

Justy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 16:43

Hmmm, soms TeM ik bijvoorbeeld bij HAW terwijl ik alleen maar meelees, dan hoef ik echt niet in dat topic te gaan melden dat ik TeM. Als ik zelf al actief in een discussie zit dan meld ik het wel als ik geTeM'd heb, maar anders niet hoor. Daar komen ze dan wel achter.

Apple

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 16:47

De TeM's worden weergegeven als 'topicnaam' 'aantal tem's '.

Een dubbeltem is dus helemaal niet erg. Het zorgt niet voor een langer lijstje, maar het maakt het voor de moddies makkelijker om te zien welk topic echt haast heeft . Des te meer TeM's, des te meer haast .

Noeps

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 16:49

Ik TeM redelijk vaak als iets fout staat of offtopic reacties, vage titel, veel msn-taal etc.

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 16:54

Apple schreef:

Een dubbeltem is dus helemaal niet erg. Het zorgt niet voor een langer lijstje, maar het maakt het voor de moddies makkelijker om te zien welk topic echt haast heeft . Des te meer TeM's, des te meer haast .

Ok, in het topic zelf reageren is dus eigenlijk niet nodig Das mooi

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 17:51

Apple schreef:

Meestal als er ik wil TeMmen en er staat al een post in het topic zoals 'Ik TeM wel even', doe ik het juist niet omdat het al is gebeurd. Weet ik dat ook weer.

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 20:42

Haha ja dat doe ik dus ook wat Sandertjuh doet .. als het er al in staat dan heb ik zoiets van naja dan hoef ik niet te temmen, en in CB zet ik meestal wel ff neer van; Je bent de tag vergeten, ik tem ff dan weten ze ook gelijk dat ze volgende x een tag erin moeten zetten

Faelivrin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 20:54

IK was er ook wel benieuwd naar.
Ik tem nu de laatste tijd ook steeds veel vaker. Wist eerst niet eens wat t was
Meestal zet ik wel wat in het bericht. Anders lijkt t me zo'n zoekwerk voor de mod's

_Noraly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 23:40

jullie sturen ook altijd netjes wat terug, ik tem ook redelijk vaak ja. Ik krijg altijd netjes een pm terug, of een mail dat het behandeld is. Kost dit niet veel tijd? Dit vind ik persoonlijk niet zo nodig zeg maar, als het jullie tijd bespaard..

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 23:43

In principe stuur ik altijd een antwoord, tenzij iemand aangeeft dat niet nodig te vinden.

Laulitz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 14:29

Ik tem maar weinig volgens mij
Een statje zou wel leuk zijn

Stephanie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 14:41

Apple schreef:

haha toen ik dit las moest ik echt even lachen
'hoe meer haast'

raak maar niet in de stress moddies
we kunnen niet zonder jullie

ik had trouwens over zoveel post per dag wel meer als 100 verwacht maarja 100 is dan ook wel 100 a 200 minuten en dat is best veel uur intotaal
*geen zin om te rekenen..