'leuke pony'; Haw

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 20:37

Naja, ik snap dat het niet leuk is om te horen.. maargoed, kan me er niet echt druk om maken, als moddies daar ook al op moeten letten hoe druk zouden ze het dan wel niet hebben ..

Tmara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 20:41

Tja ik sta soms ook te kyken als iemand enrom veel posts heeft en dan als ik even in ITP ga kyken zie ik die zelfde bokkers met inderdaad 2 HELE woorden leuk paard, of leuke pony.. + ik word ook gek van die reacties....ik kan je niet helpen maar nog veel succes kan ik ook echt totaal niet uit staan.. ik zelf ben eerder te lax om te reageren of er moet een topic/forum zyn dat me aanspreekt

Vue

Re: 'leuke pony'; Haw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 01:31

Ach, waar je je druk om kunt maken.
Je kunt je er wel aan ergeren, maar zo'n belediging is het toch niet ?
En anders leg je even duidelijk uit dat het een PAARD is.

Macha876

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 11:20

nata_4_life schreef:
Tja ik sta soms ook te kyken als iemand enrom veel posts heeft en dan als ik even in ITP ga kyken zie ik die zelfde bokkers met inderdaad 2 HELE woorden leuk paard, of leuke pony.. + ik word ook gek van die reacties....ik kan je niet helpen maar nog veel succes kan ik ook echt totaal niet uit staan.. ik zelf ben eerder te lax om te reageren of er moet een topic/forum zyn dat me aanspreekt

ITP en haw telt niet mee met je aaanta; posts

Jennifer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 11:56

Mootje schreef:
nata_4_life schreef:

ITP en haw telt niet mee met je aaanta; posts

dat wist ik helemaal niet.
Blijkbaar zijn er wel meer mensen die dat niet weten, sommige reactie's zijn zo kort

Noukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 12:02

ik heb dat met die "pony" idd ook gemerkt.
het is, wat de TS ook al zegt, niet zozeer het 'probleem' dat ze je paard een pony noemen, maar het feit dat het eigenlijk pure desintresse is van degene die reageert, dat ze niet eens kijken WAAROP ze nou eigenlijk reageren.
Ik bedoel, mijn paard van 1.80 is ook pony genoemd, dan denk ik: als je toch niet naar de foto's kijkt, zeg dan gewoon niks en klik het topic ook gewoon niet eens aan ofzo

Jennifer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 12:14

Noukie schreef:
ik heb dat met die "pony" idd ook gemerkt.
het is, wat de TS ook al zegt, niet zozeer het 'probleem' dat ze je paard een pony noemen, maar het feit dat het eigenlijk pure desintresse is van degene die reageert, dat ze niet eens kijken WAAROP ze nou eigenlijk reageren.
Ik bedoel, mijn paard van 1.80 is ook pony genoemd, dan denk ik: als je toch niet naar de foto's kijkt, zeg dan gewoon niks en klik het topic ook gewoon niet eens aan ofzo

Hèhè, eindelijk iemand die het snapt.
En idd een paard van 1.80, dan zie je toch wel dat dat geen pony is.
En vooral als je even goed leest.