Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nata_4_life schreef:Tja ik sta soms ook te kyken als iemand enrom veel posts heeft en dan als ik even in ITP ga kyken zie ik die zelfde bokkers met inderdaad 2 HELE woorden leuk paard, of leuke pony.. + ik word ook gek van die reacties....ik kan je niet helpen maar nog veel succes![]()
kan ik ook echt totaal niet uit staan.. ik zelf ben eerder te lax om te reageren of er moet een topic/forum zyn dat me aanspreekt
Mootje schreef:nata_4_life schreef:Tja ik sta soms ook te kyken als iemand enrom veel posts heeft en dan als ik even in ITP ga kyken zie ik die zelfde bokkers met inderdaad 2 HELE woorden leuk paard, of leuke pony.. + ik word ook gek van die reacties....ik kan je niet helpen maar nog veel succes![]()
kan ik ook echt totaal niet uit staan.. ik zelf ben eerder te lax om te reageren of er moet een topic/forum zyn dat me aanspreekt
ITP en haw telt niet mee met je aaanta; posts
Noukie schreef:ik heb dat met die "pony" idd ook gemerkt.
het is, wat de TS ook al zegt, niet zozeer het 'probleem' dat ze je paard een pony noemen, maar het feit dat het eigenlijk pure desintresse is van degene die reageert, dat ze niet eens kijken WAAROP ze nou eigenlijk reageren.
Ik bedoel, mijn paard van 1.80 is ook pony genoemd, dan denk ik: als je toch niet naar de foto's kijkt, zeg dan gewoon niks en klik het topic ook gewoon niet eens aan ofzo