verder wel goeie ervaringen met kopen en verkopen op bokt... koop alleen de laaste tijd niet zoveel meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
naadje24 schreef:ik koop en verkoop regelmatig wat via bokt...
meestal gaat het erg goed...
soms niet![]()
dat soort mensen worden vermeld in mijn profiel
Alwiene schreef:Gelukkig via bokt nooit problemen gehad, wel op dit moment via mail iemand voor wie ik in ieder geval twee dekens klaar heb/had liggen en die misschien nog meer wilde. Na een aantal keurige mail over en weer niks meer gehoord. Nog gemaild om te zeggen dat ik het graag even hoorde als ze geen interesse meer had, maar helaas leverde dat (tot nu toe) ook niks op.
Idd ook jammer mensen die iets zoeken waar je niks meer van hoort, of mensen die heel veel vragen over iets en dan ineens niets meer laten horen.
Maar ja Xox als ik me niet vergis ben jij ook commercieel, volgens mij hoort het er voor ons gewoon nou eenmaal bij.
Citaat:Dan zou ik bijvoorbeeld zoiets zeggen als, bij 3 keer geen goede ervaring met het verkopen aan een bokker of het kopen van een bokker, dan mag wat mij betreft die naam op de lijst gezet worden.
(In overleg met die persoon en moderators, van te voren zou er dan wel uitgezocht moeten worden waarom diegene al 3 slechte ervaringen op zijn/haar naam heeft).
Ik zie zo'n lijst als feedback, dus net als op marktplaza en ebay.. maar aangezien je hier niet een knopje 'feedback geven' hebt, lijkt zo een lijst mij handig.
dobbel schreef:Ik heb zojuist ook wat gekocht via bokt, broeken gevraagd zijn ze nog helemaal heel, ja ze zijn nog wel helemaal heel maar wel een beetje dun in het kruis maar verder helemaal goed,
2 van de drie broeken zijn gerepereerd dus ik voel me flink genaaid zeker omdat ik er naar gevraagd heb, naja op bokt is dus ook niet iedereen te vertrouwen,
vlasta schreef:Deze tekst haal ik zojuist uit jou profiel:
ik heb dit dus ook al meerdere malen meegemaakt met haar/hem
ik heb haar pm's bewaard maar ze is echt niet vriendelijk en ze dreigt ook nog.
naadje24 schreef:vlasta schreef:Deze tekst haal ik zojuist uit jou profiel:
ik heb dit dus ook al meerdere malen meegemaakt met haar/hem
ik heb haar pm's bewaard maar ze is echt niet vriendelijk en ze dreigt ook nog.
ja ik geloof dat alledrie de gebruikersnamen al een behoorlijke poos niet gebruikt meer zijn
ik zie haar ook nergens meer verschijnen op het forum (en dat is maar goed ook }> )
ze staat volgens mij ook al erg bekend bij de MODjes
vlasta schreef:nou ze is nog actief op cavaletti want daar is ze vorige week nog tegen mij uitgevallen omdat ik een bod op iets had gedaan en ze was boos dat ik haar overboden had...
Ik had een pad op speurders te koop staan 3 weken geleden en ook daar heeft ze mij lastig gevallen.
Ze is dus nog steeds actief.
Ellende schreef:Ik kan me voorstellen dat het lastig is, zeker voor commerciële aanbieders. Wat ik op Ebay.com vaak zie is dat geld binnen een week op de rekening moet staan en dat mensen anders het item opnieuw te koop aanbieden, misschien moet je zoiets ook invoeren zelf?
IndianRose schreef:Nu jullie het over Rozenhaf hebben,is deze Advertentie toevallig van haar?
http://www.speurders.nl/dierenentoebeho ... .8.99.html
Daar staat namelijk Rozenhaf
Ziolette schreef:Ellende schreef:Ik kan me voorstellen dat het lastig is, zeker voor commerciële aanbieders. Wat ik op Ebay.com vaak zie is dat geld binnen een week op de rekening moet staan en dat mensen anders het item opnieuw te koop aanbieden, misschien moet je zoiets ook invoeren zelf?
Volgens de EA richtlijnen mag dat artikel pas weer na 3 weken worden aangeboden.
IndianRose schreef:Nu jullie het over Rozenhaf hebben,is deze Advertentie toevallig van haar?
http://www.speurders.nl/dierenentoebeho ... .8.99.html
Daar staat namelijk Rozenhaf