[Discussie] Nieuwe forumindeling

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Grietzz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:20

Ik vind het allemaal erg duidelijk opgezet op deze manier en ik denk dat er veel mensen met meer plezier weer gaan bokken dan! (gok ik )

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:21

Wel duidelijker!
Maar vooral wat Fenn zegt lijkt me ook heel handig,over die topics
En dat wat Maartjuh zegt ook

PrietPraat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:23

Er viel me net nog iets op.
Bokt nieuws en Tijdelijke forums staan er 2 keer op.
Bij Overige en Eenmaal, andermaal verkocht?

Is dit zo, of een technisch foutje ?

Elsemieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:24

Ik ben al erg positief! Ik vind allereerst de tapbladen en reuze goed idee! En de nieuew fora en de indeling is er op vooruit gegaan. Ik ben voor de vernieuwing!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:33

Ziet er wel goed uit.. het lijkt mij, net als velen, handig als we CB splitsen.. .. maargoed.. ik ben benieuwd

BellyBel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:33

Ziet er goed uit! Ik ben benieuwd.. Maar het lijkt me aan de andere kant ook wel iritant om elke keer van tabblad te moeten verwisselen en vooral als je nieuw bent, dan moet je alles uitzoeken waar alles staat enz. dat is wel iritant, en nu doe je dat gewoon eenvoudig door te scrollen. Maar dit is wel weer veel overzichterlijker, ook vooral omdat je meer forum's kunt toepassen..

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:47

Het ziet er lekker duidelijk uit zo..
Ik las net een reactie, over het splitsen van CreaBea, dat lijkt mij opzich ook erg handig. Dan dacht ik aan zoiets als:
- Tekeningen
- Schilderijen
- Fotobewerkingen
- Gedichten
o.i.d

Ik mis eigenlijk bij de disiplines de dressuur en het springen .. ?

Shaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:59

Jaduuh schreef:
Dan dacht ik aan zoiets als:

- Tekeningen
- Schilderijen
- Fotobewerkingen
- Gedichten
o.i.d

En niet te vergeten de 'gewone' foto's en de verhalen!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:00

Citaat:
Opsporing verzocht (oude eigenaar, wie heeft er ook een afstammeling van etc)

hiet ben ik het niet zo mee eens. ik vind dat dit op FA hoort blijven te staan.

verder is het een hele verandering. naar mijn mening een beetje té.
worden bokkers die al t lang (bv een jaar) niet online zijn geweest verwijderd. dat scheelt al een hoop!
en de leeftijdsgrens wat hoger zetten misschien?

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:07

Shaar schreef:
Jaduuh schreef:
Dan dacht ik aan zoiets als:

- Tekeningen
- Schilderijen
- Fotobewerkingen
- Gedichten
o.i.d

En niet te vergeten de 'gewone' foto's en de verhalen!

Sorry was ik vergeten, maar je hebt gelijk

BartVB
Eigenaar

Re: [Discussie] Nieuwe forumindeling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 21:15

Even snel wat korte antwoorden

De opmaak van de tabbladen wordt zeker anders, het gaat nu alleen maar wat om het idee Daardoor is het straks ook niet zo dat er delen 'buiten het vak' vallen b.v.

BvT discussie staat in principe buiten dit verhaal Op BvT en hoe dat verder gaat daar komen we later nog op terug.

Jeugd/niet-jeugd; Het is zeker geen probleem als iemand van 'de jeugd' een topic of reactie plaatst op een 'volwassen' forum maar dan wel topics en reacties die in dat forum of topic passen. Dus geen 'me paardjuh doet dat ook' of 'je moet haar insmeren met afgewerkte motorolie, daar gaat ze mooi van glimmen'... De enorme berg 'pennies' is op dit moment ergernis nummer 1 van heel veel (volwassen) gebruikers.

CB verdelen is een optie maar daar hebben we (tot nu toe) tegen besloten. Bokt is een paardenforum en op zich is het al vrij verwonderlijk dat er überhaupt een CreaBea forum is Maar aan de andere kant is het wel een erg populair forum wat aantal posts betreft. Dus wie weet Kom maar met een goed voorstel en onderbouwing daarvan

Fotofun; Foto's van jij met je leuke vrienden horen in principe niet op Bokt Daar zijn al legio andere sites of je profiel voor.

Paranormaal; geen idee in hoeverre dat een 'probleem' is. Ook geen idee hoeveel dat er zijn en of we daar een forum voor willen maken. AM wordt sowieso al opgesplitst dus waarschijnlijk wordt de druk daardoor al wat lager. Daarnaast is het ook niet echt een onderwerp voor Bokt. Al helemaal niet als het het 250e topic is over geesten oproepen...

Lijst met je favo topics kan al via de Bookmark functie.

Nieuws hoort idd niet bij EA, Nieuws wordt een aparte sectie op Bokt (in het menu) en komt dus niet als een aantal forums op de tabbladen terug.

Abonneren op gebruikers; je kan gewoon zoeken naar de laatste berichten van een gebruiker Maar da's hier even offtopic

Tijdelijke forums; horen er ook niet bij te staan in een eigen categorie. Tijdelijke forums gaan we in het vervolg op de plaats zetten waar deze het beste passen (b.v. een tijdelijk subforum van Evenementen).

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:16

Ik vind het een erg goed idee, misschien ook iets op [CB] inderdaad in te delen. Maar dan niet meteen gedichten, tekeningen etc. maar gewoon een cate(a?)gorie voor 'schrijfsels' en 'andere' zegmaar. Even kwijt hoe ik het netjes moet noemen.

Dit ziet er wel stukken overzichtelijker uit zo, alleen de tabbladen misschien nog een beetje meer in de kleuren van de site?

pharagirlke schreef:
En al die topics in de aard van 'geesten oproepen, paranormale zaken' enz...Zou daar ook een oplossing voor zijn? Zodat andere gebruikers die zich er niet voor intereseren er ook niet mee 'lastig' gevallen worden (oke: het is je eigen fout als je het leest. Maar als het apart staat is de verleiding minder groot)

Tja, het is je eigen fout en bovendien houden veel andere gebruikers er ook wel van om in discussie te gaan. Ik zie het nu dus niet echt in van een topic apart over paranormale zaken, dan kan je bijv. ook wel iets doen voor alternatieve geneeswijzen etc. Ook niet iedereen interesseert dat. Maar dat hoeft toch ook niet, en als mensen zich erdoor 'lastig gevallen' voelen is dat meer hun probleem. Ze hoeven het niet aan te klikken

[edit] Oh, hehe. Zie net dat op de meeste dingen al reactie is gegeven door Bart.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-01-06 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:17

Helemaal geweldig!

Vooral die indeling van films enzo, vind ik erg handig.
Álles is handig!

Super Bart!

mini_bienie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:36

Ik vind het er top uit zien... maakt het allemaal idd een stukje overzichtelijker... vooral die tabbladen vind ik top!

Edit: Ligt het aan mij, of is de HK kwijt in de nieuwe indeling?

EvelijnS

Re: [Discussie] Nieuwe forumindeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:42

Ziet er goed uit!
Laat de tabbladen maar komen!

Voor CB had ik het zo bedacht:

- schrijven (gedichten, verhalen)
- beeld (foto's, filmpjes, fotobewerkingen)
- Handgemaakt (schilderen, tekenen, klei, enz)

BartVB
Eigenaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 21:46

Quote schreef:
Super Bart!

Het modteam heeft het meeste werk gedaan

De Huiskamer staat er nog gewoon tussen?

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:46

BartVB tuurlijk horen paranormale zaken, en een forum als cb niet thuis op een paardenforum, net zoals Vt en bb er eigenlijk ook niet horen, ik denk dat bokt zo populair is net omdat het niet 'zomaar een paardenforum' is maar een paardenforum met nog veel andere opties. Je kan er je ei kwijt, en er over van alles en nog wat praten, het hoeft zeker niet altijd over paarden te gaan en ik denk dat dat wel is wat de meeste paardenliefhebbers in een forum zoeken. (let wel; de meeste! Ik zou het al veel minder leuk vinden als bokt alleen maar over paarden ging.)

Wildwings: waarom niets voor mensen die het daarover willen hebben?
Neen een erg algemene naam dat zowel paranormale zaken als alternatieve geneeswijzen er onder vallen. Dat is al een veel grotere doelgroep! Het is natuurlijk niet mijn probleem dat mensen zich er aan 'storen' ik stoor me er niet aan, zeker niet! Maar als we dan toch bezig zijn met tips geven...

mini_bienie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:47

BartVB schreef:
Quote schreef:
Super Bart!

Het modteam heeft het meeste werk gedaan

De Huiskamer staat er nog gewoon tussen?

Dan ligt het aan mij... vreemd... ik heb net 10 minuten zitten zoeken... maar ik kon m niet vinden..

gemske

Re:

Helemaal top. Lijkt me erg handig en een stuk overzichtelijker.

@mini_bienie: dat komt omdat je in het voorbeeld niet bent ingelogd, dan kun je de HK niet zien.

Jettie

Re:

Tabbladen lijken me super!
Het plan lijkt me heel goed. Wat mij betreft mag het ingevoerd worden.

Shaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:50

Ben het met elovesp eens, over CB. Schrijven, beeld en handgemaakt; zo is het denk ik ook het makkelijkst.

Bart; natuurlijk, het is waar dat bokt een paardenforum is. Maar waarom is CB dan zo 'verwonderlijk'? Er zijn wel meer fora op bokt die niets met paarden te maken hebben. Dát maakt bokt, IMO, juist nog leuker. En je geeft zelf al aan dat CB goed bezocht wordt, en er flink gepost wordt. Op CB bestaan op dit moment wel de TAG's, maar dan nog komt het een beetje rommelig over.

CB bestaat nou eenmaal uit uiteenlopende onderwerpen, dus waarom dan niet verdelen in blokken? Komt naar mijn idee de overzichtelijkheid alleen maar ten goede ( en daar is het allemaal om te doen, toch? )
Laatst bijgewerkt door Shaar op 09-01-06 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:51

mini_binie, Bart bedoelt dat het in het tekstoverzicht staat in zijn eerste bericht. Ik weet niet of het in het voorbeeld ook is opgenomen.

gemske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:52

Trouwens, zijn jullie hier al bijna 4 maanden mee bezig?
Alle berichten van het voorbeeld zijn van 14-09-05

wat een werk

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:54

Prima idee, erg overzichtelijk . Ik stem voor .

SaniJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:55

Wauw!
Ik vind het een goed idee.