Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yvonniej schreef:Valt ook wel op dat er veel verkocht en gekocht word via bokt..
ChantiieY schreef:Yvonniej schreef:Valt ook wel op dat er veel verkocht en gekocht word via bokt..
Dat zal wel komen omdat Bokt betrouwbaar is. En (volgens mij) lopen er geen onbetrouwbare mensen rond die 'serieus' (ver)kopen.
0ojannekeo0 schreef:bij BI en BVT is wel heel weinig gepost. kunnen deze niet geschrapt worden?
liza van loon schreef:HK was idd wel te verwachten!
Fitzroy schreef:0ojannekeo0 schreef:bij BI en BVT is wel heel weinig gepost. kunnen deze niet geschrapt worden?
Voor BI geldt dat het niet echt vakantietijd is nu.
Voor BvT geldt dat de meeste BvT'ers nog steeds zitten te wachten op een gesloten forum![]()
Dat houdt het aantal berichten een heel stuk lager. En ik snap al helemaal het probleem niet van de overige bokkers als ze er toch niet komen
Jaduuh schreef:MSQuincyTE schreef:De huiskamer is echt een forum waar heel veel geplaatst wordt maar ik had niet verwacht dat het zoveel waren
Dat heb ik ook, je ziet gewoon dat er superveel gepost word, maar zooooveelen dan zo'n groot verschil met die andere ..