Ik ben er gekomen via de meiden van mijn stal. die hadden het erover en toen ben ik maar gaan kijken, had ik beter niet kunnen doen ben namelijk nu een verslaving rijker
Bij mij heel toevallig eigenlijk, ik was op vakantie en daar kwam ik een Bokker tegen. Ik heb me nog niet meteen aangemeld, maar toen ook anderen "Ja, Bokt dit, Bokt dat" begonnen te vertellen heb ik me maar eens aangemeld.
Ik wou een dekje kopen via marktplaats, toen zei diegene ik heb al een hoger bod via bokt . dus ik dacht wat is dat . ik kijken en sinds dien ben ik hier elke dag wel online . hahah
via arans! ze had al eens wat eerder gezegt over bokt, maar toen vertelde ze er steeds meer over en ben ik lid geworden nooit meer gekomen daarna,wachtwoord vergete en gister een niew profiel gemaak!
Ik ben hier lid geworden door de rijvereniging RAP, ik zat daar op het forum en 'Goldie' hier op bokt had het er over op het RAP forum ik dacht daar zal ik eens gaan kijken na ruim een jaar alleen maar gelezen te hebben, heb ik me uiteindelijk aangemeld.
Via iemand die toen een stalgenoot van mij was, zij gaf me al een paar keer de site. Ik had het toen wel eens gezien, maar niet echt de interesse om mij aan te melden
Pfoe is al een tijd geleden... Volgens mij via de eigenaar van mijn toenmalige bijrijdpaard. Bokt was toen nog niet zo druk als nu Ik heb toen een jaar flink gepost en daarna een jaar bijna niet. Daarna gewoon elke dag even kijken en soms wat posten.