Lijst met betrouwbare & onbetrouwbare bokkkers ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 08:49

Ik zat daar vannacht (ja je moet wat doen als je niet kan slapen) ook al aan te denken.
Mijn idee was om een subforum op EA te maken met daaronder topics per verkopende partij. Ik weet niet of het binnen de software mogelijk is dat deze automatisch op alfabetische volgorde worden geplaatst?? Dan kan iemand dus direct zien of er over een bepaalde verkoper al een topic is en daar zijn ervaringen bij schrijven. De verkoper kan dat allemaal zien en er op reageren. Ik denk dat het opzetten ervan misschien veel werk is, maar dat het naderhand veel problemen zal voorkomen.
Het is voor verkopers een stimulans om netjes hun afspraken na te komen en mensen weten vooraf wat beter met wie ze in zee gaan. Want zelf vind ik dat als koper vaak moeilijk te bepalen.

Sannie1980

Re: Lijst met betrouwbare & onbetrouwbare bokkkers ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 10:38

Ik heb ook problemen met een bokker waar ik iets van heb gekocht. Ik heb een moddie hierover aangeschreven maar nooit iets op gehoord, hoe zit dat dan?!

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 20:42

Ik sta ook bij iemand in profiel als een euh, nepbieder. Kom op hee, ik vind 't wel een beetje overdreven

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 20:49

Sannie1980 schreef:
Ik heb ook problemen met een bokker waar ik iets van heb gekocht. Ik heb een moddie hierover aangeschreven maar nooit iets op gehoord, hoe zit dat dan?!

Nog een keer pb-en ?

NoaC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 12:01

Ik heb er ook nog wel een voor de zwartelijst dan; krijg nog 420 euro van de muts

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 12:17

Ik vind zo een lijst opzich wel een goed idee, als de bokkers hun ervaringen bij neer kunnen zetten, (dus het waarom).
Overigens kan een misverstand ook voorkomen, het zou zonde zijn als die bokker op de lijst komt.

Dan zou ik bijvoorbeeld zoiets zeggen als, bij 3 keer geen goede ervaring met het verkopen aan een bokker of het kopen van een bokker, dan mag wat mij betreft die naam op de lijst gezet worden.
(In overleg met die persoon en moderators, van te voren zou er dan wel uitgezocht moeten worden waarom diegene al 3 slechte ervaringen op zijn/haar naam heeft).

Ik zie zo'n lijst als feedback, dus net als op marktplaza en ebay.. maar aangezien je hier niet een knopje 'feedback geven' hebt, lijkt zo een lijst mij handig.

Sannie1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 12:38

Liedje schreef:
Sannie1980 schreef:

Nog een keer pb-en ?

Heb ik allang gedaan, maar ik heb nooit ergens antwoord op gehad. Zelfs niet een reactie dat het op dat moment druk was oid. Erg jammer, ik ben mijn geld kwijt!

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 14:31

NoaC schreef:
Ik heb er ook nog wel een voor de zwartelijst dan; krijg nog 420 euro van de muts

420 euro ? Erachter aan blijven gaan !

NoaC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 16:50

Liedje schreef:
420 euro ? Erachter aan blijven gaan !

Ga ik ook doen.
Gaat nu helaas maar een deurwaarder heen.
Zie mijn topic op Algemeen.