Ik heb hem eindelijk gezien (nee niet via MH's post ) en vind hem erg leuk!Ik wens de mod's, beheerders en alle andere gebruikers een goed uiteinde.
Oeps, ik zat nog snel ff te kijken maar zag het niet dus ik had een nieuwe topic opengemaakt, Excuses!Ik vond hem dus ook zeker super leuk en wens de beheerders natuurlijk het zelfde toe!
Ik heb hem in de vroege ochtend gezien. Maar ik vind hem beetje vreemd eigenlijk Een fijne uiteinde. Uhm mijn leven is nog lang niet over. Maar Mod's jullie ook fijne jaarwisseling
Ook ik vind het een leuke banner,Moderators & beheerders een hele fijne jaarwisseling en een goed 2006 .
Jaaa leuk ! Hij is wel een beeeeetje aan de lange kant. Maar Moddies & Beheerders :Fijne jaarwisseling, doe voorzichtig, en tot in 2006 !
Jullie het zelfde he mods Alleen ik wist niet dat er zoveel mods waren, en sommige kom ik nooit tegen (of ben ik nog nooit tegen gekomen )
whahaha sjoert zijn smiley helemaal vergroot met zijn arrogant handje jullie ook een goed "uiteinde" gewenst hoor