EA, wat ik niet snap

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 14:04

ik heb ook weleens advertenties geplaatst: te koop tegen verzendkosten....
Dan kan iemand kijken of dit nog voor hem loont of niet..., anders gooi ik het gewoon weg!

Sily

Re: EA, wat ik niet snap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 19:36

Ik snap niet waarom je je spullen niet gewoon eerst wast voordat je ze te koop aanbiedt, dan stata er wel bij wordt nog gewassen en vuile vlekken gaan er nog wel uit.

Maar wie garandeert mij dat die vlekken er echt uit gaan?
Leuk als ik het pakket thuis open maak en ze zijn er dus niet uit, wat kan ik dan nog doen?

En bepaalde dingen zou ik idd niet eens meer te koop aanbieden, laat staan er nog geld voor vragen.

Wat het grote nadeel trouwens ook is is dat je natuurlijk altijd met de verzendkosten zit, waar de verkoper natuurlijk ook niks aan kan doen maar wat wel vaak vergeten wordt, vooral bij bijna nieuwe dekjes gaan mensen dan 5 euro onder de nieuwprijs zitten en betaal je dus automatisch meer
Laatst bijgewerkt door Sily op 27-12-05 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt

CarmN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 19:39

Ik vind ook dat er vaak veel rommel aangeboden wordt. Dan is het duidelijk waarom mensen het aanbieden, maar wie wil nou een kapot halster kopen. Dan staat er bij: "Ja kan het zo maken" Doe dat dan meteen zelf!
Aan de andere kant vind ik ook dat er vaak leuke dingen aangeboden worden. Ik merk wel dat iedereen er steeds meer geld voor wil hebben EN dat je een beetje geluk moet hebben...

Lisanne1

Re: EA, wat ik niet snap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 20:39

Je bent niet de enigste die het opvalt, maar bij sommige topics staat er ook bij, dat het nog gewassen word.

Maar als je spullen verkoopt die wél stuk zijn, kun je er inderdaad niet veel meer voor vragen.

Laulitz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 21:09

Wat mij ook wel opvalt is dat sommige spullen twee keer worden aangeboden(verschillende bokkers) en dan ieder een andere prijs