[Dienstmededeling] Hulp bij de zoektocht naar nieuwe mods

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 02:33

Wat houd het moderators zijn nou verder eigelijks in behalve dat je bokt in de gaten houd en wat veranderd er nog meer voor die gene die moderator is

daantjuhhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 02:34

en hoeveel tijd kost het?
En mag je je nog mengen in topics?

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 02:45

daantjuhhh schreef:

Dat zijn ook 2 hele goeie vragen

Alwiene

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 02:56

Is het toegestaan een sollicitatiebrief (lees: PM) te sturen naar een van de mods (Ellende?) om te motiveren waarom je moderator zou willen worden en waarom je geschikt denkt te zijn?

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 09:17

Ik ben benieuwd wie het worden
Jammer dat ik net op vakantie ben als de uitslag valt, moet ik weer een week wachten

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 09:55

daantjuhhh schreef:

Het is geen verplichting om er een minimum aantal uren in te steken.
In de praktijk komt het er op neer dat als je elke dag je forum bij wilt werken, al snel een uur bezig bent.
Daarbij komt dan nog het afwerken van de tem's en het bijpraten met de andere mods.
Natuurlijk is het geen verplichting om er elke dag te zijn ('t is en blijft een vrijwilligersfunctie) maar als je het goed wilt doen dan ben je al snel een paar uur per dag bezig.

Uiteraard mag je je nog steeds mengen in topics.
Het is niet zo dat als je mod bent, geen persoonlijke mening mag hebben.
Je moet wel in staat zijn om je persoonlijke mening los te kunnen zien van de boktregels.
Daarmee bedoel ik (ik zal even een voorbeeldje noemen): als op HAW een topic uit de hand loopt omdat iemand 'slecht' met zijn paard omgaat, is het niet aan mij om daar commentaar op te geven maar om te zorgen dat het topic ordelijk en volgens de boktregels verloopt.

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 10:29

MSQuincyTE schreef:
Wat houd het moderators zijn nou verder eigelijks in behalve dat je bokt in de gaten houd en wat veranderd er nog meer voor die gene die moderator is

Eigenlijk weinig meer dan dat . Je houd dingen in de gaten, en grijpt in als het nodig is. Je krijgt een eigen forum toegewezen waar je 'verantwoordelijk' voor ben (dus elke dag nalopen, kijken of er dingen niet kloppen). Je deelt waarschuwingen en bans uit waar nodig. Het wordt ook zeer op prijs gesteld als je meedenkt bij beslissingen over toekomstig beleid en veranderingen van bokt.

En wat er veranderd... Je krijgt er vooral een hoop knopjes bij

Alwiene: Als je dat wil kan/mag dat, maar ik zou er niet te veel tijd/werk van maken (omdat er gewoon een heel kleine kans is dat wie dan ook mod wordt, gezien de hoeveelheid actieve gebruikers). En het zou fijn zijn als ik die pb met de andere moderators mag 'delen' (dus op het moderatorforum zetten). Geldt ook voor anderen die dit willen

Mocca: De 'uitslag' is niet op 26 december bekend hoor, op dat moment krijgen wij toegang tot de namen die genoemd zijn en kunnen we gaan overleggen (met behulp van jullie informatie) wie we gaan vragen. Daar kunnen best nog wat weken overheen gaan.

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 10:51

Leuk hoor,, nieuwe moddies!

NehnaDagmar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 10:52

Zo, ik heb gestemd.. Moeilijk hoor 5 keuzes. Heb ook op mezelf gestemd
Het viel me trouwens op dat er een bij EA een aantal missen! Klopt dit?

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 10:53

Yup, EA TK paarden verschilt niet bijster veel van EA CO of welk EA forum dan ook, vandaar dat ervoor gekozen is om voor de overzichtelijkheid maar één EA op te nemen in de lijst.

Echwel

Re: [Dienstmededeling] Hulp bij de zoektocht naar nieuwe mod

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 10:59

Misschien een idee om een wat ouder iemand te nemen.
Ikzelf vind dat er soms veel verkeerde dingen en informatie bij jongeren terecht komt.
Ik weet het ben een echte moeder maar mijn dochter die hier ook actief meedoet probeer ik toch tegen sommige dingen te beschermen.
Dus ik stem op wat verantwoordelijke personen....(hoop ik)

nelis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 11:00

ik zou heel graag moddie worden!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 11:13

Heb ook ff m'n lijstje ingestuurd

Mieke_Cunna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 11:59

Ik heb me lijstje ook ingestuurd.
Maar 2 personen maar ja weet er niet meer ikzelf ben 18 en de personen waarmee ik omga zijn jonger.

Quarterh0rse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 12:07

Heb ook een lijstje gemaakt, jaja ook met mezelf erbij
Heb nl behoorlijk wat vrije tijd en ben hier (te )veel te vinden.

Sani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 12:38

Maar is het niet zo dat als je een persoon ervoor opgeeft, die persoon het zelf ook wel moet willen?
Anders is het straks zo dat er een hele lange tijd aan gewerkt is en die persoon het vanaf het begin al niet wilde.

Zelf lijkt het me ook leuk, maar mijn ouders vinden nu al dat ik teveel bok en ik zou geen enkel forum weten

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 12:40

Sani: Ik denk dat het het handigst is als je daar bij je 'nominaties' geen rekening mee houd. Als er veel mensen stemmen (en als ze zelf intersse hebben ook hun eigen naam invullen) kunnen wij al snel zien of iemand eventueel interesse heeft. En als iemand niet wil, dan gaan wij wel op zoek naar iemand anders. Denk dat het wat onwerkbaar wordt als iedereen eerst vijf namen gaat pb-en om te vragen of ze wel of niet willen

JoeyBabe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 13:06

Het gaat vast héél egoïstisch overkomen. Maar ik had me graag kandidaat gesteld. Ik ben 21 en kom uit Antwerpen (vind dat er te weinig mod's uit België zijn )
Ben operator geweest van verschillende (grote) chatkanalen. Dus ik weet wel een klein beetje hoe het reilt en zeilt.
Helaas is mijn enige minpuntje dat ik soms nogal een eigen mening heb. Maar gelukkig lees ik dat dat mag ?

Van welk topic maakt me eigenlijk niet zoveel uit. De Huiskamer of Fotofun lijkt me wel leuk. Van de paarden enzo heb ik een beetje te weinig verstand (moet nog veel leren!)

Als jullie mods nog vragen hebben, shoot !

Klaasje

Re: [Dienstmededeling] Hulp bij de zoektocht naar nieuwe mod

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 13:11

Ik zou ook wel Mod willen worden, maakt niet zoveel uit bij welk Forum. Als ik me aan wil melden bij de link, dan kan ik maar 1 forum kiezen, dus hoe moet ik dat doen?

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 13:25

JoeyBabe: heb je je naam ingevuld in het script? Dat is voor ons de meest handige manier om snel te kunnen zien wie wel/niet interesse heeft.
Klaasjuhhh: maakt niet zoveel uit, je kan het forum ook leeg laten of gewoon je eerste keus invullen.

JoeyBabe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 13:26

Ik heb mijn naam ingevuld, maar kon maar 1 topic kiezen..Kan geen meerdere topics aanduiden. Dus het staat enkel op Fotofun maar de huiskamer interesseerd me ook wel Of ergens anders waar jullie nog hulp kunnen gebruiken..

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 13:31

Wie zijn er nu eigenlijk mods? Straks geef ik een naam op van iemand die al mod is

Chrissetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 13:34

ik wil ook wel mod worden,maar ben ook nog maar 14

Spetterlover

Re:

Ibbel schreef:
Wie zijn er nu eigenlijk mods? Straks geef ik een naam op van iemand die al mod is

Mensen met hun naam in het groen?

Spetterlover

Re:

Ibbel schreef:

Mensen met hun naam in het groen?